کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

سیاسی جوبایدن و شکست ترامپ

biden-trump-2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 13 اسلاید این پاورپوینت شامل مجزا درباره جوبایدن و زندگی او و نحوه شکست دادن دونالد ترامپ می باشد ،در صورتی که ارائه ای حرفه ای لازم دارید این پاورپوینت مناسب شماست و از خرید خود پشیمان نخواهید شد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
923 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیاسی جوبایدن و شکست ترامپ”

سیاسی جوبایدن و شکست ترامپ

اسلاید 1: راهی که بایدن برای پیروزی پیمود

اسلاید 2: جوزف رابینت بایدن جونیور در سال ۱۹۴۲ در اسکرانتون، پنسیلوانیا به دنیا آمد. بزرگترین چالش جو غلبه بر مشکل گفتاری - لکنت زبان - بود که او را در دبیرستان رنج می‌داد. تمرینات صحبت کردن او در مقابل آیینه پس از چند ماه نتیجه داد.بایدن در دانشگاه دلاور تحصیل و سپس مدرک حقوق خود را از دانشگاه سیراکیوز نیویرک دریافت کرد. سپس با نیلیا هانتر ازدواج کرد و فعالیت سیاسی خود را در ویلمینگتون آغاز کرد.

اسلاید 3: تراژدی خانوادگیدر سال ۱۹۷۲، درست یک هفته قبل از کریسمس، اتفاقی شوم سوگ را در زندگی او حاکم کرد. در آن روز، همسر بایدن به همراه فرزندانش برای خرید سال نو به بازار رفتند اما بر اثر تصادفی وحشتناک، نیلیا هانتر و دختر او جان خود را از دست دادند و دو پسرش نیز به شدت مجروح شدند.

اسلاید 4: وی مراسم سوگند خود برای سناتوری جدید در واشنگتن را نادیده گرفت و در عوض، به ادای سوگند سناتوری در مرکز پزشکی ویلمینگتون پرداخت تا حداکثر زمان خود را با پسران بیمارش سپری کند. بایدن برای این کار، در ویلیمنگتن ساکن شد و هر روز مسیری طولانی را بین محل کار خود در واشنگتن و محل سکونتش سپری می‌کرد.این رویداد تلخ زندگی جو بایدن را بسیار تحت تأثیر قرار داد و حتی بارها او را به خودکشی وادار کرد. اما پس از مدتی کوتاه، دوباره به میدان سیاست بازگشت.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید