کسب و کار مدیریت و رهبری

سیر تحول مدیریت کیفیت

modirit-keyfit0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیر تحول مدیریت کیفیت”

سیر تحول مدیریت کیفیت

اسلاید 1: سير تحول مديريت كيفيت

اسلاید 2: سير تحول مديريت كيفيتمبتني بر پيشگيريارتقاي مستمر كيفيت ( 1980 ) تضمين كيفيت ( 1950 ) مبتني بر بازرسيكنترل كيفيت ( 1924 ) بازرسي كيفيت ( 1910 )

اسلاید 3: ويژگيهاي رويكرد مبتني بر بازرسي :تلاشها بعد از توليد محصول يا ارائه خدمت انجام مي گيرد .در بهترين شرايط ممكن، فقدان كيفيت – نه كيفيت – را نشان مي دهد .توليد محصول يا ارائه خدمت فاقد الزامات را مجاز ميداند ، زيرا كه براي پيشگيري اقدام نمي شود .چنين تلقي مي شود كه منشا مشكلات كيفيت كاركنان مي باشند نه فرايندها و سيستم ها .براي يافتن نقص ، نقش پليسي و كارآگــاهي حاكم مي شود و كاركـــنان براي حفظ خود از خطر، حالت دفاعي به خود مي گيرند .براي يادگيري از مشكلات و پيشگيري از بروز آنها تلاش به عمل نمي آيد .روح همكاري ، اعتماد ، مسؤوليت پذيري و خلاقيت از بين ميرود و جو سوءظن ، ملامت و تمايل به كتمان مشكلات حاكم مي شود .سير تحول مديريت كيفيت

اسلاید 4: ويژگيهاي رويكرد مبتني بر پيشگيري :بر توليد محصول يا ارائه خدمت بدون نقص تاكيد مي شود .بجاي پرداختن به مشكلات ، فرايندها و سيستم ها به طور مستمر ارتقا پيدا مي كنند .فعاليتها حول محور پاسخگويي به نيازها و انتظارات مشتريها برنامه ريزي مي شوند .همه كاركنان در فرايند ارتقا مشاركت مي كنند .كاركنان با درگير شدن در ارتقاي فرايندها به طور دائم ياد مي گيرند .تيم هاي ارتقا هماهنگي و همكاري بين واحدهاي سازماني را تقويت مي كنند .سير تحول مديريت كيفيت

اسلاید 5: تعريف مديريت جامع كيفيت

اسلاید 6: كيفيت چيست؟دستيابي به استانداردهاي از پيش تعيين شده .استانداردهابا توجه به نيازها وانتظارات مشتري ها و منابع موجود مشخص ميشوند.بايد بطور مستمر در استاندارد ها تجديد نظر شود. كار درست را بار اول درست انجام دادن و دفعات بعد بهتر انجام دادن. اين تعريف متضمن تصميم گيري كيفي، اجراي كيفي وارتقاي مستمر مي باشد.به نيازها و انتظارات .......... مشتريها پاسخ دادن .تعريف كيفيتمنطقي زير بناي تحولات اساسي در سازمانهاي ارائه خدمات در دو دهه اخير.Total Quality Management

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید