منابع انسانی و مشاغل

سیستم‌های حفاظت از حریق در آتش‌نشانی در داخل ساختمان

sistem_hefazat_az_harigh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۸ اسلاید سیستم های حفاظت از حریق در آتش نشانی در داخل ساختمان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
710 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم‌های حفاظت از حریق در آتش‌نشانی در داخل ساختمان”

سیستم‌های حفاظت از حریق در آتش‌نشانی در داخل ساختمان

اسلاید 1: سیستم های حفاظت از حریق در آتش نشانی در داخل ساختمان آتش نشانی استان قزوین

اسلاید 2: سیستم های آب پاش خودکاریک سیستم آب پاش خودکار که به طور مناسب طراحی و نگهداری شده،می تواند قبل از رسیدن ماشین های آتش نشانی،به کنترل و خاموش کردن یک آتش کمک کند.در یک حادثه وقتی این سیستم ها به طور مناسب طراحی و نگهداری شوندتا حدود زیادی موثرند و می توانند نقش اصلی در کاهش خطرات جانی و مالی ایفا کنند.آنها همچنین یک موقعیت امن تری برای آتش نشانان فراهم می کنند.

اسلاید 3: به شیرهای کنترل جریان آب و محل آنها توجه شود.2.شیرها همیشه باز باشند3.سیستم های آب پاش خودکار علاوه بر داشتن شیرهای اضافه کنترل ،بایستی در خارج از ساختمان وسیله ای برای ارتباط خودکار با سازمان آتش نشانی داشته باشند4.محل اتصال شیرهای سازمان آتش نشانی به سیستم آبپاش ،بایستی در نقشه خطر،علامت گذاری و مشخص شده باشد.

اسلاید 4: سیستم لوله های خشکسیستم لوله های خشک برای انتقال آب به شیلنگهای اتش نشانی که در هر طبقه وجود دارند،کار گزاشته شده است.این سیستم نیاز شیلنگهای بلند از ماشین آتش نشانی تا محل حریق را حذف می کند.آتش نشانان می توانند شیلنگهای مخصوص را به داخل ساختمان آورده و آن را به ورودی لوله های خشک متصل کنند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید