آموزشسایر

سیستم ارائه

صفحه 1:

صفحه 2:
QR Zs er ارانه بعنوان انتقال اطلاعات سیستم خاص خود را دارید. این سیستم در طبیعت و در جامعه انسانی هميشه وجود داشته است. و حتى در كونه ابتدايى اش بيش از آغاز مدنيت انسان نيز وجود داشته است .

صفحه 3:

صفحه 4:
۳ SZ ۳ ee ۳ ‏اه‎ ON ا 4 0 | ۳ 1) ee ار نک ک ک نک زک 2 محیط انتقال بل لا . © پارازیتها

صفحه 5:
ales ee ا 2 ‎(aa ait‏ == | تا ۱ ۱ ۱ اس 7 د ۱۵ وده وه ویژگیها و جنبه 3 مر 3 3

صفحه 6:

صفحه 7:
‎SOS ۰‏ تشک در در سیستم زان ‎Ee‏ ‏اطلاعات در انسان ‎i‏ ‏ارانه کننده و کانال ارانه کننده ‎ZI ‏یم ‏رسانه ‏ار ار

صفحه 8:
1 ANS aS ‏کاتال در سیستم 5 اسع‎ AN 1 0 ۱ / 0 ‏تن‎ 7 000 i ۲ 0 ils ۳ awe bre | pete J pave) ۳ ‏رن‎ ert 1 epee ee ee eri | ات جاق می ‎Bae‏ | = + 0

صفحه 9:
۱ SS ۳ ‏ا ا ا لس‎ ا ار

صفحه 10:
Sf fd dt GL [PS ee rcs ۳۳ یریگ ‏فراریوند پیام‎ .. ) ‏فراروند پیام کاوی ( تحلیل پیام‎ . ۱ ‏و‎

صفحه 11:
ست >> هر << فن >> وه 2 ب زر( ارائه مطلوب فم << ‎ars | |‏ ی هم << فن دانی >> ادك فش تفت ‎

صفحه 12:
‎Ce‏ سخنراني عمومي ‏تفا 2 اهنت .. تصویر تصويري یساس ۳ سرت صوتي موسيقي ‎yo ee Se ‏دويابيش از 232 تركيبي ‎amos‏ - ال ‎me‏ ‏دو رسانه ‎ad‏ ‏شيي ء نمايشي ی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 13:

صفحه 14:
1 10 00 ES) Ne en ‏آرائه کننده‎ ‏مخاطب‎ ‎ean ‏نوع ارائه‎ ‏انگیزه و هدف ارائه‎ ‏امکانات آماده سازی محتوای ارائه‎ ‏امکانات کمکی ارائه‎ ‏مدت ارائه‎ ‏زمان و تاريخ ارائه‎ ‏مکان ارائه‎ ‏ور(‎ ‏وضع اجتماعی محیط ارائه‎

صفحه 15:
ا ا ‎Baa pen) eae ena‏ ‎erg ays Soe lag «ctl la iS‏ ‎Ore‏ 00 آچه که 0 5 ساب یت ان عبت ارت | +

صفحه 16:
دا 2 انگیزه و هدف ادر ست ‏ | | ‎neds‏ از وضع مخاطب رت 0 رل 1 ور( ييام فرستى ‎ey‏ ل كم صادق و امین بودن در ارائه رت شناخت از محیط طبیعی و اجتماعی ارائه نداشتن تعصب بیجا

صفحه 17:
QR 5-5 يلد معوطت ی مخاطب است ويا با هدف آموزش انجام مى شود نقش بسيار اس( 1

صفحه 18:

صفحه 19:
عنوان مشخص و روشن ‎ .‏ ‏ارائه آن در يك محيط اجتماعى مشخص امكانبذير باشدا ‎Le are‏ ا * قابل احاطه و پرداختن توسط اراثه کننده باشد مورد علاقه ارائه کننده باشد 200

صفحه 20:
* وضع اجتماعی محیط ارائه ‎fh‏ | [ [ | i | | | ees ‏سك‎ 0 seal al al ‏سحت امك‎ af ۳ ‏کانات کمک‎ jo اری ل يي ني ني حي عي ا ب نح دقر موضوع ارائه Ee. Cres error ocr ‎ar eee SECC O78) Abs ieee)‏ در زرد ت ۳

صفحه 21:
RX fe 20 ore rer oe ee Nee و ار رل و ‎١ "‏ كسترش دادن دانش و فن ‎0 ‏* خود آزمایی ‏* _دریافت واکتش مخاطبین به منظور توسعه یا تعمیق موضوع لد ملس بر سمش ‎۱ Te iol aie ee ‏تشریک مساعی در پژوهش‎ * ‏* ارضام بعضی تمنیات غیر مادی ‏"رفع نيازهاى مادى ‏" تجارت ‎255 ‎۰ ‎۳

صفحه 22:
اطلا ۱

صفحه 23:
QR SZ 7). SJ 2X3} ‏ای ا‎ aie ‏امکانات آماده ار‎ بر له ات لا ار ار 2 کسب اطلاع و تولید شناخت یرای نهیه و تنظیم مطلب ۰ تصویر و حتی ادلی حرکت با تولید صوت است .

صفحه 24:

صفحه 25:
دارای خط و بر ‎[el ee el a‏ د اده

صفحه 26:
۳ ae ی تعداد مخاطبين معمولا زياد است ۳ ۶ نت رز که سای است \ 2 0 ‏كد‎ ‎Boe ‏ا‎ NEP ere En Er

صفحه 27:
oie | aaage

صفحه 28:
۱ ۲ 1 : / 7 34 اوه کی رامیت چن یه دم یساس فرم/ صورت» ماهيت محتواء سيكء ‎SE‏ او استفاده ء مخاطبین ؛ » سطح محتوا و . اما هدف اصلى. ين | 100 5 ال يت 1

صفحه 29:
رحس سوم 5 لمعك ‎Alas actrees‏ برنامه ‎oe‏ ‏۱ ق عست و فيد تر آموزش ‏ در ۱ 2000000 : كتاب 2 مجله » روزنامه» جنگ 2 ‎AS‏ | ۱ ۹ له رز 1 ۳ ی مکاتبات اداری و ..

صفحه 30:
رحدل سات واس فاسان بای امس را تشکیل می دهد که هر یک از این ‎ee‏ اجزایی دارد که مهمترین بخش همان بخش میانی يا متن اصلی است که باید طی چند مرحله آن ربا تولید کرد.

صفحه 31:
RY fe 20-5 کتبی : ۸۳۰ ea اثه كت بر ار [ آماده حل ‎By‏ تعیین موضوع ۳9 ۱ 3 لبه تهيه منابٍ 7 5 ‎ere‏ ‎map‏ ‏و

صفحه 32:

صفحه 33:
هه د د 2 > ۱ يي عوامل مربوط یه آن: 7۳ ‎١‏ \ / / | | ملو ع اافه ۱ ای ای اج اه رم اس هرس می‌توان ۳ یر رد ان مت 1 0 0 ا ل ل ۳ بت ۱ | | | اا | ا ‏ 1 0] 1 ‏رت ۱ ۱ ا‎ a5 ‏تا ویس اسب‎ | ۳ ‏میزان گستردگی زمینه موضوع"‎ 52555050 مدت ارائه امکانات آماده سازی محتوای ارائه ملاحظات مديريتى سطح ارائه 8 3 3 ۲ ۲ 5 ۰ 3 ۳ 3

صفحه 34:
ee en erry ose erat rece ۱۳ Pah OO CIR I ppp IRE et Pre aya Ot) BMP eS Mes ‏ا لل‎ Bp) ارائه صورت بذيرد .

صفحه 35:
‎NX 7‏ تعیین عنوان مناسب : 27۳ مرت 2 لاك ار و گویا بیان کرد . این جمله يا عبارت می تواند بصورت زیر باشد : * جمله گزاره ای * جمله ير سشی

صفحه 36:
ANZ 1 gece | ابت يحت احتا ریاس لس | ‎a‏ را ۳ و ‎ers: ‏مکار تست را‎ 5 ‏حتی الا‎ ; ‏کلمه ‏د 6 ن حدوا . ميان ۲ ز این مد حدود پانزده کلمه و از " داراى ۱ اصلى

صفحه 37:
9 * فیرستهای دوره ای تاشران. . | | ‎Gere poke mee‏ ب کچ اس سارت سس | سس سس | سس | سس سس | ‎car,‏ ‏۱ 1 .| .1 ‎renee: Woy‏ * مراکز اسناد ملی » موزه ها و غیره * سیستمهای اطلاع رسانی

صفحه 38:
SZ 1 ees 000007 ‏عرب‎ ere a EN ا ع ا یشترا ای نت ناساس | " عنوان متيع ‏ افك كك شتت سا ۳ ةر ‎Sen (Parr er eae D5)‏

صفحه 39:
0( . برای این کار باید جتبه های زیر را ا ‎‘mala‏ ‏" توج ار ‎ee‏ ا اك | fat) \ a ‏و‎ aa ‏سال اولین و آخرین ویراست‎ * ‏اعتبار ناشر‎ " ) ‏مكان ناشر ( كشور و شهر‎ " ‏ميزان ارتباط منبع با موضوع ارائه‎ "

صفحه 40:
عنوان داخلي سطع با شماره از 0 عنوان داخلي با شماره بپ |

صفحه 41:

صفحه 42:
واحدمند و ساختمند کردن متن ‎Ie‏ — ام عي عو ع وود 0۱ 8 هیل از سرگیری مطالعه در صورت گسته شد ۱ امکان ارجاع به قسمتهای مختلف متن | لجا . تسهيل يافتن مطلب مورد نظر خواننده (از روى فهرست م ‎١‏ ا ل 20 ‎Fray Scrat ca)‏ ال ا ا ار ه. . صرفه جويى در زمان از طريق اجتناب از بريشان انديشى وتسهيل تمركز روى يك ايده مشخص ‎ ‎

صفحه 43:
: کسب و سازماندهی اطلاعات 75 جنانچه اطلدح با مطالحه منایم کتایحانه ای بدست ید بابد كارهاى زير را انجام دهيم : " ارزیابی دوباره منبع * یادداشت برداری " سازماندهى اطلاعات

صفحه 44:
بات ار 27۳ ‎op‏ دشت بدری در سلی 5 روش وجود دا ‎ ‎ ‎Hoe ‏اس‎ ‎

صفحه 45:
۳ 7 fi 9 Nicest: se caf i | ۱ ‏رار‎ NR CAN en / | 7 Nes 1 بسا | es ‏لمانا‎ 550 ۱ بیان مطلب مندرج در منبع در کوتاهترین | حدی که دلالت به معنا و منظور اصلی ‏ | مطلب کند و خدشه ای به معنای مورد نظر : وارد نشود .

صفحه 46:
دقت مورد انتظار . ‎i‏ ۱ ملاحظات مدیریتی ( مثل نظر مدیریت سطح بالاتر در مورد حد . ‎i \ ۱ 3‏ ملاحظات فنى ( مثلا محدوديتهاى درج خلاصه در يك صفحه يا ‎(Go re)‏

صفحه 47:
yy & | S ‎ile 5‏ ۶ ۳ — احفظ تاتسلل ‎[Ceara as) ais‏ | ‎RPT CNS LEED Pere BTS‏ 1 \ خلاصه شده با سبک زبانی متن در دست تولید . . رعایت سادگی و روانی ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 48:
J Geos ar eG ۱ ۰ مطالعه دیق و احواناچند باره مطلب مر = احا 6 ‎lease‏ ری ساسا || | ‎a ie‏ ‎Z‏ ی ۱ | | ‎a‏ رک بان و شوج در یم شم اف له 1 ‎Relea eats‏ 0 افیا سا ماس ۱ ا ا ا ل لل ل ل ل 0 ا ل ‎Fae‏ ا 022-050 ©. ويرايش دقيق جملات نوشته شده

صفحه 49:
3 if ۳ 2 re 1 ‏بر‎ ‎linac ‏امانت‎ ‏بت اه‎ ‏عاب‎ ‎5 ‏كننده‎ ‏ليد‎ ‏توأ‎ ‎5 ‏ین‎ ‎4. 7 1 ‏سر‎ ‎|

صفحه 50:
7 مستقیم غير ‎at‏ ‏هایی ‎Che‏ ‎١ 1‏ ۱ 3 3 حصو| جه ده ‏0 مطلب ‏1 ما ‏کر ‏1 0 5 اندیشیدن ‎4 ‏مطلب ‏۳ ‏بیان ‏شته ‏ايش نو: ‎uly‏

صفحه 51:
جح ا ا م لي نادت 58

صفحه 52:

صفحه 53:
۱0۵1

صفحه 54:
00 2 ۱ ا ‎Ee‏ لك ‎aE 3 Pp Bie sits a‏ ‎ee‏ سیل مسول و ‎dele)‏ زمان و ود ‎SE‏ 1 3 ۱ ۲ | } ‎ ‎ ‏* فرهنگ لغات ار اسر / ‎ ‏* کتاب آیین نگارش " كتاب دستور زبان فارسى ‏دائره ا ۳ ‏* فرهنگ لغات تخصصم ‏" فرهنك لغات فارسى ‏ بيكانه

صفحه 55:
/ a a on 0 fee eet ones ۲ \ | | اس ‎tl‏ م ارت شكلها را ات دز اس سس سک[ دیگرخوانی و اعمال نظرات منطقی و سازنده دیگران. _ بازخوانی و کنترل کمی - کیفی نهایی ه. . ويرايش نهايى و تهيه نسخه نهايى

صفحه 56:
0 ‎SAS Par)‏ او ‎ ‎ ‎cy 35‏ عنوان داخلی با رعایت توالى ‎iss‏ ‏ا ا 700 لا 0 هدف 0100 طرح ايده اصلى ذيل همين عنوان داخلى و مقدمه جينى ‎/ ۱ oun 7 1 / 1 ‏وید مود و من عون الل أو ملو‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏تعرف مفاهیم و اصطلاحاتی که در طول بحث استفاده می شوند. ‏شرح وبسط موضوع با استفاده از عناوین داخلی تر ‏مر را ار داخ ‏انتخاب عنوان داخلى بعدى با رعايت توالى منطقى و تكرار كار از شماره ‏“6 به بعد

صفحه 57:
S27 Jo eee بكو ررك 50 5 5 2 ‎Ca‏ سس ee ۳ به ناشن ( ‎eee‏ ط از ل ‎ere‏ ‏ولد 2-7 ۱ و 1 ۳ ل ل م ‎spor‏ كدق ‎

صفحه 58:
/ | Rid canoe yn ene a\ 2 ‏دو جمله اصلى روج مشود كه در أنه يده أصلى مطرح‎ 0 0 reer | | | ‏داد می شاد‎ co ‏های آغازین‎ 1 | . ‏واحد کنترل کمی - کیفی و نیز واحد انتقال اطلاعات است‎ cy 6 بین هر دو نوشتپار پی در پی باید ارتباط معتایی و انسجام مقهومی و ساختارى برقرار شود ا . ‏هر نوشتپار را می توان یک تصنیف در مقیاس کوچک دانست که به خودی‎ ١ [0 ه. ‏ جملات نوشتپار توالی منطقی دارند ( به ویژه در متون علمی- فنی ) که به این ویژگی توالی گوییم. Cre ‏ل‎ TPL or lea ete caer pce entree ‏ل‎ rere oP ar Ie)

صفحه 59:

صفحه 60:
0 الس اكه بر با 0 ‎١‏ معمولا حت ‎oe ۳۳‏ مس ۱ \ 1 ‎ ‏\ | ۲ ‎١‏ یت رک ومد وش باه [ | | ‎ ‏0 بندى پدیده یار وشها | ۳ * مقایسه پدیده ها : روشها و ... ک 2 = * تحلیل و بریرسی یک پدیده ‎li als‏ ‎5

صفحه 61:
‎plore‏ دنه چنل مفصل ‎pone‏ بت ‎e ee‏ 0000 تسین ترا ‎ ‎ ‎ ‏را ۲۳ | | ‎als‏ کاس اس سا ‎1

صفحه 62:
نك ‎iil‏ یر ‎ioe batt dh‏ رت ك2 ا طولائی به دو جمله 2 اا ا ا اال ار 0 000 |

صفحه 63:
| | ات ات ی حك . a

صفحه 64:
3 3 ل اتتخلب د اا اهر رس فا وجود ارتباط معنایی ‎eed‏ ‏۳( [ ان 38 ۳ عناوين لب | فیس ۳ ‏درج درست پاتوشتها . اوهو‎ | 100000 [1 nO Neer) ۱ at le eee Od I ee et eed) انتخاب محل مناسب براى درج شكلها و جدولها مناسب بودن رسم الخط نوشتن درست فرمولها ۰ واحدها » مقیاس ها و کوته نوشتها ۳ اب رنگ های مناسب برای جوهر

صفحه 65:
۱ | [ul Zot eT, | ۳ 5 | | 1 ۳ ‏متا رز تین‎ ۱۳ 0 | ‏مومت ااه ند‎ eee ۱ عوضوم ‏در‎ ‏يك يا جند نفر با معلوملت فراسطح معلومات ارائه كننده در‎ " موضوع

صفحه 66:
ا رات را وت شتا ای شدای وس ‎yes‏ | است که خود یک عنوان دارد ودر درونش دیگر ۳ | " وجود ندارد و از تعدادی نوشتپار تشکیل شده است .

صفحه 67:

صفحه 68:
7 << AS as Sia ly ‏متن يار مركب‎ : متن پار ممکن است مرکب باشد یعتی چند متن پار در درون خود داشته باشد . در, شکل زیر ساختار متن پار مرکب فسان ده شده است . می نوان متن با مر کب را مین پخسش ناميد .

صفحه 69:

صفحه 70:
ا وعاس وس مو و كوهد ۱ انا كلو كه نا تان نار تمك با فعا ناي

صفحه 71:
QR | شالوده ار سطویی 27۳ زا نو ستیار باید سالوده أى داشته باشد شامل مقدمه » شرح و نتیجه که اصطلاحا به آن شالوده ارسطویی می گویند.

صفحه 72:
9 0۵ es ‏تراد ترا‎ Pet ساده نویسی و پرهیز از اس ‎a‏ ولتعرنا فروشی کوتاه نویسی و پرهیز از تفصیلهای نابجا حقيقت نويسى و ييروى از منطق و استدلال دقت در مقدمه جينى و نتيجه كيرى تيزبينى و باريك بينى تصحیح و وارسی نوشته و حک و اصلاح مكرر

صفحه 73:
1 | ۱ ere 1 ‏رش زد‎ ۱ ee (۲ ۱ ۳ | ات ا ‎Spee‏ 00 ۳ ‎(Gaiters)‏ ‎Sr ey‏ ۳ صفحه های فهرست مطالب صفحه هاى فهرست جدولها و شكلها صفحه هاى فهرست نمادها و نشانه ها ( مى تواند در بخش بيوستها 4 0 * چکیده مولف

صفحه 74:
۳۱ ASS ۱ f= | \ \ ١ ۱ weg 7/5 ‏دا رائه کتبی‎ : اوه اكت 1 سا ‎LL‏ واج 0 دك \ 0 " جلد ( بشت جلد )

صفحه 75:
ماد :اجزاء درون بخش ميانى در يك ارائه کتبی 27۳ اين اجزاء عبارتند ان يانوشت » شكل » جدول » نتيجه نهايى و خلاصه نهايى و متن اصلى كه جزء اصلى اين اين بخش است ,

صفحه 76:
در صفحه تفته aa shane ‏معنایی و موضوعی دارد وت مس‎ " 582

صفحه 77:

صفحه 78:
۱ ار / ‎WG‏ ‎١‏ منطور از نوشين ‎Cay‏ سس * ریت امقت :در ‎ee‏ ۲ 7 ام معرفى ‎‘a re‏ نها 2 | بر ‎Ld‏ و۳ 4 | * ارجاع دادن ‎Ares‏ | " توضيح بيشتر درباره ايده اى كه در متن مطرح شده است ‎١‏ ‏" دادن اطلاعاتى به خواننده از قبيل : املاء اسامى بيكانه » معادل بیگانه یک اصطلاح فارسی » معرفی اجمالی یک شخصيت - يك مكان - يك رويداد و يك برهه تاريخى

صفحه 79:
— رز ‎ce)‏ يا ‎ated)‏ سه مجموعه ‎des‏ = | a 3 gi 33 \ Beto ate 1۳

صفحه 80:
شخصات مولف ۱7 ويركول به همان صورت بالا 0 ee) 00 ‎Tsc‏ سل ‎ ‏۱ ‏عنوان کتاب ویرگول شماره مجلد ویرگول شماره ویراست ویرگول تام و نام خانوالدگي مترجم ‎CES)‏ ‎og‏ ل دك " ") ویرگول ‏عنوان مقاله ویرگول ‎۱۱۳-۱ ‏عنوان فرهنگ لغات ویرگول ‎ ‏شخصات نشر ‏نام ناشر ویرگول محل نشر ی ‎ ‎ ‎ ‎۱ errs ‏ویرگول تاریخ نقطه ویرگول شماره‎ ‏صفحه (ها) نقطه‎ ‎ ‏عتوان روزنامه ویرگول محل ۱۱ ‎CEs ES een aed‏ انقطه ‎ ‏شماره مجلد ويركول تاريخ نقطه ‎(Uy peers TEST)‏ ويركول ‎ ‎ ‎ ‎ ‎01111 ‎TOES Ten ToD TOE ST) ‏صفحه(ها) نقطه‎ ‎

صفحه 81:
0 ii | 6ه ات ریخ نفر ‎Ie‏ ‎pera ey pal aes 5‏ 6 در متن بيكانه ( 1997 ‎(tannbaum‏ ‏اگر از یک مولف بیش از یک اثر در فهرست آمده باشد آنها را به کمک حروف 6020 ل ۱ ‎

صفحه 82:
x ۳ ‎i‏ سس سس او امس اس " ارائه و سرعت بخشیدن و آسان كردن ها و درک مطلب برای مخاطب . 1 استفاده از شكل در متون علمى - فنی بسیار رایچ. است . نقش اطلاع رساتی یک شکل خوب و مسب 0 ‎

صفحه 83:
SY ‏ادها‎ ‎eas‏ مس ترد ‎Bie a‏ \ 0 مسد ‎fl = :‏

صفحه 84:

صفحه 85:
و * ‎ye‏ ,| ) ۱ ۱ | . استقلال ان متن | | | ارا ۰ ار اا ‎I | 020100 ۰‏ ۰ داراى نمادها و علائم راهنماى لازم باشد " داراى شمارره و عنوان باشد " اندازه مناسب

صفحه 86:
ی ای ی اعبت نوشتپار و با دو سطر فاصله از آنها درج شود ۱ ‎eer Stew eee‏ ۱ مرا تم رت | شماره صفحه را هم بايد قيد كرد نع ا و ی

صفحه 87:
سا دنه ‎Gy‏ امجح وج عن أ از ‎ee‏ ‏۷۱/۰ بتک ات ' وخلاصه مطالب كه معمولا بهم مربوطند ويا ربط . داده مى شوند . جدول امكانى است براى ارائه يى ‎ee eee eesti ee eye‏ 0 ۱ ‎rs MPC I,‏ ۱ ۱ قرار می گیرد .

صفحه 88:
م اا ا ل ا ا جدول اد وحدت اد دشته اد ۱ 1 ۱ 1 / دا ار تست ]ٍنض تست شب یتست | تست * جدول بای قابل ‎eee eee‏ | | بر کرانهای راست و چپ جدول باید از کرانهای راست و چپ کاغذ فاصله داشته . ۱ برای رسم جدول استفاده از سه خط افقی کافی است ار ۱ جدول لزوما همیشه حاوی اعداد و ارقام نیست در متن بايد توضيحاتى در حد لازم و اختصار در مورد جدول آورده شود

صفحه 89:
. عنوان ستون عنوان ستون ا و ‎١ ۳۷‏ 0 si alld cl ‏و اه ای‎ "70

صفحه 90:
م ‎AAA‏ و خلاصه ‎i /‏ تم ‎ ‎/ ‎ ‎ ‏0 سا داز تیه ‎oe BORD este AE Pn ea‏ اع | مقاله علمى سند | ‎ ‎| | | ۱ . ‏جزیه یک یا دو نوشتپار. است‎ L ‏كا فت بحت بحت حك‎ ee

صفحه 91:
fet Dal ‏اكه از‎ of patie ‏ارائه ترشكاررا هميشه‎ ms i ۹ [۱ UP Ce a pm rrreer ۳5 ‎ee a a |‏ لت سا ‏/ می‌گیرد مقایسه کند .

صفحه 92:
ee 00 ‏كران تباط منطقى بين مفاهيم‎ 1 ‏ارات نتیجه یا تیچ مهم را بصورت ساده و‎ ‏ال ا لال ا‎ t Peers eT ea ‏فصل يا قسمت تشكيل شده باشد بهتر است نتيجه هر‎ ‏فصل در انتهای آن درج شود‎ .

صفحه 93:
اكاك ات I / | | ردحسا‎ | ١ / ‏ا ساكس‎ | | 9 ‏اما‎ ad ‏همان 0 بحث چکیده مولف اخواهد‎ = | ‏اساره درا‎ ae ‏تفاوتهایی با چکیده مولف دارد در نوشتن‎ ‏بر این است که خوانده متن را خوانده است در حالیکه در‎ | ey ‏چکیده‎ 3 |

صفحه 94:
سرا 0 ss, می‌توان به روش گفته شده در بحث تلخیص عمل کرداما ‎ac ere e ene)‏ لا ‎sree aie‏ ااا موضوع یا مسئله دقیقا چه بوده است ‏ حيطه و حدود آن جكونه بوده است ‏چه کارهایی انجام شده است ؟ ‏جه راه حل هايى ارائه شده است ؟ ‎ ‏مهمترین نتیجه بدست آمده چه بوده است ؟

صفحه 95:

صفحه 96:
۱ SS ‏را‎ a a ee ‏لدت 22 2222 تاد كك‎

صفحه 97:
pS Ze SS ‏ححا بنك سس رب‎

صفحه 98:
ON \ لس ‎it teste‏ 0 رات ۱ نويسد 3 1 ‎Eyres‏ را ‎ileal =) Spe‏ ۴ یر 7 [ ‎prea 2 5 1‏ ۳ لك كنندم 3 ۱ ‎ses en‏ : 3 دارد . و ۱۳ قدر ! تک

صفحه 99:
ا ۳ وتحقیق. 2 7 های آنها: 1000 a ye reve RUPE ‎d‏ سباسكزارى ‏یک یا دو جمله پایانی تاثیرگذار ‎engisaras‏ ار ‎3 ‎5 ‎3 ‎3 ‎3 ‎20000 ISS slate NK 1 5 ‎۰ ‎3 ‎3 ‏* نام و نام خانوادكى نويسنده

صفحه 100:
4 9

صفحه 101:
أت ع ای "۳ ‎een oe‏ ات ۱ مطالب >> عباريت << ف ا ‎١‏ | جدولها >> كذاشته مى شود . ‎١‏ \ Sud puoi ‏ب رلز! كر‎ eas A ۱ .. . ‏جداگانه نیست‎

صفحه 102:
سس باس باس 2 5 عدت ‎yal‏ ی ‎ares‏ | ار ‎BER‏ فشريده ‎Ga Sy)‏ | . اما چکیده از دیدگاه | 1 omer eer ‏اع ان ل عد لس ندم‎ . ‏خود را دارد‎ ۱

صفحه 103:
1 / \ | ۳۲ / ۳ ‎ii ۳ | 1 a 1‏ / ا | ] ۱ »رت شل زین : چیه موه هی زد تلد | دس لایس 3 ‎eee lng ale gil!‏ | | * تسهیل در جستجوی مطلب . * کمک به نشر دانش و فن

صفحه 104:
الس رت رس ذكر شوند . ۱ " جكيده معمولا درست قبل از شروع متن اصلى آورده .. می‌شود . ا ال ا 0 ل 0 ل 2 و انگلیسی ) نوشته شود .

صفحه 105:
۱ ۱ زاس در ليا ار لک دسا آفتی » گزارش کار آموزی » رساله فرغ التحصيلى ‎aye‏ ‎Tere al‏ ؛ كننده بيشتهادات و نظربات خود ريا به طور منطقى و منسجم ارائه كند . در هر حال در متون " علمی وفنی پیشنهادات و نظرات باید صریح . ات | مسئولانه - و خیرخواهانه و منطیق بر << منطق سرد ‎RENEW eS We Ne ee eee Ted‏

صفحه 106:
پآ و هستند اضافه کنیم . تشخیص ‎eee‏ | قسمت پیوستها آورد هميشه آسان نیست

صفحه 107:
/ / J pete ete سس 9 ‎re ae!‏ لدان نوشتاری حتما بای ‎ey‏ ‏۱ 9" یائه مورد استفاده قرار |

صفحه 108:
‎pe‏ > کت رس ب نظم "۳ ‎rs Cor)‏ برحسب نظم الفبایی عنوان منابع ان ‏بريحسب موضوعات ‎0

صفحه 109:
3 ere ere ١ بلافاسلة بعد از نام كاجى مولفك قيد مكتنة , ار ار ۳ ‎a ate ea yi 3‏ رت ‎jj‏ ‏تکرار نام خانوادگی و نام کوچک او لژومی ندارد . ا ‎ee‏ ‏" كاه جهار حرف اول نام خانوادكى مولف و دو رقم تاريخ محصور در علامت [ ] ‎sr eu ci ror)‏ 7 أ * توجه داشته باشیم که در جزئیات اطلاعات فوق به ویژه استفلده از .. نشانه هاى سجاوندى بين مولفين » ويراستاران و ناشران جندان

صفحه 110:
رساله (تز) alin روزنامه مقاله از ‎ay‏ المعارف pen 0 نام (هاي) كوجك مولف (مولفین) یا ام ویراسار به عنوان مولف یا موسسه اي که نقش مولف را دارد نقطه به همان صورت بالا مل مقاله از مجله eres 21211195 Aa yl uy als yg Pere STD ete rer ST) pean Ey 3 rs ‏نقطه‎ * عنوان مقاله محصور در علامت ” ” ا ‎CES ee‏ نام وبراستار (ها) کلمه وبراستار در ate ‏عنوان رساله ويركول درجه أي كه رساله‎ ‏براي اخذ آن نوشته است در پرانتز‎ ‏ويركول‎ ‏مثل مقاله از مجله‎ مثل مقاله از مجله 1220 ۱ ro ney ‏تاریخ نشر نقطه‎ ‎ad‏ بده ‏محل نشر علامت : نام ناشر ویرگول شماره صفحه (ها) نقطه ‏نام دانشكاه ويركول تاريخ ويركول شماره صفحه (ها) نقطه ‏عنوان روزنامه ويركول محل نشر ویرگول تاریخ نقطه عنوان دایره المعارف ویرگول شماره | ‎Breer ener‏ وآخر نقطه ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 111:
AY ka Leo, ‎eres te‏ ا ‏ويركيهاى زباتى ويزكيهاى كيفى ‏. عوامل منفى در اراته نوشتارى علمى - فنى ‏لزوم مدیریت نوشتار علمی - فنی

صفحه 112:
۹/72 : ار كباراننة إن 2 " روائى و سادكى و ۴ موجز بودن " كتايتى بودن * معاصر بودن " جدى بودن نداشتن افعال شخصی و ۹00 ۱ ده اس

صفحه 113:
33 ویر کتهای كيفى عبارتند از ‎Gi‏ ‏۳ داشتن اعیار و درستی علمی - فنی منطق مندی مستدل بودن انسجام و يكدست بودن متناسب با موضوع بودن ht) کامل بودن صريح بودن تخصصی و موکد یه موضوع بودن مر نداشتن لفاظیهای بی مورد 00 Ny ‏اطمینان بخش بودن‎ مبالغه آميز نبودن حقیقت مند بودن و غیره

صفحه 114:
| (ease تا تلارستی داده ها | | ۰ ۱ عدم صراحت بیان | | | ۳ عدم توانايى تويسنده در بررسى مطلب از ديدكاه خواننده | ‏ترس‎ te ‏.عم تشلب‎ i 1 در ا و ا ۱ وچ ار * , چند بار نویسی, لفاظی و حاشیه پردازی و * وجود اصطلاحات علمی - فنی ناآشنا و غیره

صفحه 115:
‎apis eee een‏ ارو ‏اک سم از آکادمیک 0 كا ۰ فنی - صنعتی» ‎a‏ الكل ‎ ‎i | ‏ترا(‎ al ‏تولید نوشتار علمی - فنی در نظر گرفته شود . اين نكته‎ ۱ Cerna Semele weer ‏ويزه در كار بزوهش » توليد و توسعه» نوشتن امربى‎ ‏ال 0 ايده ها » يافتارها » دانستارها و‎ 0 . ‏واارائه آنها كارا روهش » توليد و توسعة ناتمام است‎ ‎ ‎

صفحه 116:
Ce rv مدع و ‎ele‏ رس ا 02 منأسب رل توليك م۱ = ‎Pe ere ee‏ استفاده ه بهینه از زمان ‏ كك ا ا از تولیدکنندگان نوشتار 2 ‏آماده سازى نوشتار‎ ۳ Ski a5 ویرایش نوشتار بطور کامل و صریح م تاييد نهايى نوشتار و ارائه آن به مديريت سازمان ا ل اا

صفحه 117:
ماد ‎Zs ETN eee ree‏ راو سس راح تازه از بك خانم و شق کرد مثلا از نظر محیط تولید » صورت( فرم )»؛ محتوا » ل

صفحه 118:

صفحه 119:
00 ۲ ‎١ 0‏ نوشتار هابى ا | 0 5 مى كند ملا كتاب و جزوه در 0 | \ Aah AS gins (ce JS) GAGS Ye JRE! Gl gh ‏نوشتارهايى است كه يك فرد در محيطهاى كارى تهيه‎ . ‏وتنظيم ميكند و كاربردهاى متفاوت دارند‎

صفحه 120:
SG ۱ ۳ ‏:گونه 5 3 32 م‎ x 2 7 55 ۱ \ ١ eas. ae ‏مطالعه بية ساره‎ ws ‏گزارش درس << سمینار >> / سم کی‎ * گزازش انجام پروژه در چات 0 060 | — ۱۲ ی بت * گزارش پروژه پاین دوره کارشتاسی . .. ‎ee‏ ‏* پایان نامه ( رساله ) دوره کارشناسی ارشد 1 13 گزارش کار آزمایشگاه " مقاله * گزارش ی

صفحه 121:

صفحه 122:
ecg) 065 se ‏يابه‎ poe coh

صفحه 123:

صفحه 124:

صفحه 125:
/ | je \ ‏ترس‎ * oe 5 ۳ eee / | | ۱ ۳ ‏يت ا ی‎ ae 1 ‏رشته های فنی درسهایی وجود دارد كه‎ \__\ ‏هستند . هدف از انجام چنین پروژهایی اساسا این‎ >> ۱ ‏است که دانشجو با کاربرد بعضی از مفاهیم مهم تر درس‎ . ‏در عمل آشنا شده و آنها را در یک پروژه علمی بکار ببرد.‎ << ‏اجزاء و ساختار این گزارش همان است که در گزارش‎ ‏ی‎ ‏ا‎ area per bE eer ven) > ‏درس > بايد نوشت : < يروزه درس : عنوان دريس‎

صفحه 126:
| مسر tell

صفحه 127:

صفحه 128:
مه ‎ou‏ شماره گزارش کارآموزي ان کارآموزي : ارائه شده به نام استاد كارآموزي :توسط نام کارآموز عنوان گروه آموزشي تاريخ د # الدع واه موزشي Sofi

صفحه 129:
Ly mh ‏اسلا‎ 1 ‏ا‎ JE L / | | SS 7 iS} / ۱ 7 7 7 7 : [ | | ‏اك‎ (ee یاه ‏در برخی از رشته های علمی - فنی به ویژه رشته‎ " . ناونعب ‏مهندسی درسی بنام << پروژه >> وجود دارد که‎ ۱ @UNED Ey eta | ‏ا لا حرط‎ ‏هم طبعا بايد دانشنامه يا تز بنويسد كه كزارش جند سال‎ . ‏مطالعه و پژوهیدن است‎

صفحه 130:
أجراء و ساحتار اكرارش برورة 0 رساله كارشناسى ارشد و ۱۳ دور ه دکتر ۱

صفحه 131:
3 / 1 | | 3 ۳۳ PEE eS ff i / | | | ‏اراد ارو‎ Ron eos Ni | | | ‎(SS [ |‏ 0 صفحه های قیرست شکلهارجدولا | | | [ ا ‎Gia‏ | | الا |‘ بشهای مت نی( با شروع از بخش مه ) ‎i‏ ‎mn re I ee‏ 1 ‎ene yer pee‏ 0[ ۱ لس رمد ی یا ۱ ات : مجورهای مطالعه و گسترش ‎rs‏ 0 پیوستها ‎ed‏ | جكيده ( به اتكليسى ) صفحه عنوان ( به انكليسى ) صفحه سفید درج مي شود . در رساله كارشناسى ارشد و دانشنامه دكترا برك تاييد هم بايد وجد داشته باشد كه معمولا قبل از سح

صفحه 132:

صفحه 133:

صفحه 134:
سس

صفحه 135:

صفحه 136:

صفحه 137:
عنوان پایان نامه نام دانشجو پایان نامه براي دریافت درجه ری عنوان دانشگاه عنوان دانشکده عنوان گروه آموزشي تاريخ

صفحه 138:
عنوان پایان نامه پایان نامه براي دریافت .... درجه .. در رشته : زیر نظر نام استاد راهنما تایید شده توسط : نام اعضا هینت داوران عنوان گروه آموزشي عنوان دانشکده عنوان دانشگاه تاريخ

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان