مدیریت و رهبری

سیستم مدیریت فروش Sales management system

Sales-management-system

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم مدیریت فروش Sales management system”

سیستم مدیریت فروش Sales management system

اسلاید 1: سیستم مدیریت فروشSales management system

اسلاید 2: عنوانسیستم مدیریت فروشنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / طراحی / اجراموضوعسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: سیستم‌های مدیریت فروش، سیستم‌های اطلاعاتی هستند. این سیستم‌ها در بازاریابی و مدیریت به كار می‌روند و برخی از عملكردهای مدیریت فروش و فروش را اتوماتيك می‌كنند. این سیستم‌ها با سیستم اطلاعاتی بازاریابی تلفیق می‌شوند و اغلب به آنها سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری اطلاق می‌شود.سیستم مدیریت فروش به شما جهت پیگیری، مدیریت تماس فروش خود به طور موثر و نظارت بر پیشرفت معاملات خود با سهولت کمک خواهد نمود. در کوتاه مدت - ابزاری است که کمک می کند تا فروشندگان فروش بیشتر داشته باشند. CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) فروش نیز باید به مدیران فروش یک دید کلی ساده و در عین حال روشن جهت اینکه عملکرد تیم آنها چگونه هست بدهد و این سیستم ابزاری بوده که کمک می کند تا تیم آنها فروش بهتری داشته باشند. بنابراین خواه شما صاحب کسب و کار کوچک، یک فروشنده و یا یک مدیر فروش هستید، نرم افزار مدیریت فروش خوب به شما کمک خواهد فروش خود را بهبود بخشید و آرامش خاطر لازم را نیز بدست آورید. سیستم‌های اتوماسیون نیروی فروش می‌توانند بهره وری نیروی فروش را بهبود بخشند. برای مثال:- نیروی فروش به جای نوشتن گزارشات و فعالیت‌های فروش برروی برگه، می‌توانند از فرمهای الكترونیكی استفاده كنند. بدین ترتیب در زمان صرفه جویی می‌شود.- نیروی فروش به جای ارائه گزارشات به صورت چاپی به مدیریت، می‌توانند با كمك اینترانت شركت، اطلاعات را ارسال نمایند.- اگر ابزارهای اضافی بتوانند میزان ركورد كمتری را نگهدارند، روحیه كاركنان بهبود می‌یابد.- این سیستم‌ها می‌توانند به عنوان وسیله آموزشی اثربخش و كارآمد به كار روند.

اسلاید 4: این سیستم برای مدیریت فروش نیز توفیق هایی به همراه دارد که از جمله می توان به موارد ذیل اشاره داشت : - مدیرفروش به جای جمع آوری برگه‌های كاری از مسئولین فروش و جدول بندی نتایج، می‌تواند نتایج را به طور اتوماتیك در جداول، چارتها یا گراف‌های قابل فهم ارائه دهد. و بدین ترتیب در زمان صرفه جویی می‌شود. - گزارشات كاری، درخواست اطلاعات، سفارشات ثبت شده و سایر اطلاعات فروش سریع‌تر به مدیریت فروش ارسال می‌شوند و به وی امكان می‌دهند تا سریع‌تر پاسخ‌گو باشد. و بدین ترتیب مدیر فروش كنترل بهتری بر فرایند فروش خواهد داشت. - مدیر فروش می‌تواند سیستم را به گونه‌ای پيكربندی كند تا اطلاعات با كمك تكنیك‌های آماری پيچيده به طورخودكار مورد تجزیه و تحلیل قرار گيرند و نتایج را به گونه‌ای كاربر پسند ارائه دهد.این اطلاعات در موارد زیر كاربرد خواهند داشت:- فراهم آوردن داده‌های تحقیقات بازار، جمعیت شناسی، رفتاری، پذیرش محصول، مشكلات محصول و تشخیص تمایلات مشتری- فراهم آوردن داده‌ها تحقيقات بازار در زمینه: پویایی صنعت، رقبای جدید، محصولات جدید رقبا، فعالیت‌های تبلیغاتی جدید رقبا- هماهنگی با سایر بخش‌های شركت به ويژه بازاریابی، تولید و امور مالی- شناسایی مشتریان سودآور و مشكلات مشتریان- ردیابی بهره وری نیروی فروش

اسلاید 5: مهمترین جنبه های که باید در یک CRM فروش خوب و این سیستم شامل شود عبارتند از : • استفاده آسان• ساده برای یادگیری بطور بصری• قابل برنامه ریزی• اطلاع دادن به شما هنگامی که اقدامی می کنید.• قابلیت استفاده از تلفن همراه که در همه جا در دسترس است• ارائه گزارش فروش خوب• یکپارچگی متقابل پلت فرم• ظاهر بصری خوب و مناسب

اسلاید 6: ابزارهای مرتبطشش نقش فروش Six Roles Of Selling تحلیلگر بخش فروش Sell- Side Analyst برنامه فروشمزایابهره وری افزایش می‌یابد. نیروی فروش از زمانشان كارآمدتر و اثربخش‌تر استفاده خواهند نمود. و بدین ترتیب افزایش بهره وری از سه طریق مزیت رقابتی را ایجاد می‌كند: كاهش هزینه‌ها، افزایش فروش، افزایش سهم بازار.- مسوولین فروش اطلاعات خود را با تناوب بیشتری ارسال می‌كنند. و بدین ترتیب زمان پاسخگویی مدیریت فروش كاهش می‌یابد.- اگر از این سیستم‌ها به خوبی استفاده شود، رضایت مشتری افزایش می‌یابد.کاربردهاسیستم مدیریت فروش ابزاری است که کمک می کند فروشندگان مخاطبان خود را بهتر مدیریت کرده، معاملات فروش را موثرتر و با صرفه جویی در وقتشان مدیریت و بطور سازمان یافته آنها را دریافت نمایند. لذا مدیران با استفاده از این سیستم در سازمان ها و محل های فروش می توانند در نهایت فروش خود را ارتقا دهند.معایب- كاركردن با این سیستم‌ها دشوار است.- نیازمند نگهداری مداوم، به روزرسانی اطلاعات و ارتقاء سیستم هستند.- پرهزینه- مجمتع سازی این سیستم‌ها با سیستم‌های اطلاعات مدیریت دشوار است.

اسلاید 7: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 8: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان