مدیریت و رهبری

سیستم مدیریت فروش Sales management system

صفحه 1:
Sales management system 0 ۱۸۵۱6 5

صفحه 2:
عنوان مراحل استفاده پیچیدگی 1

صفحه 3:
سیتتم‌های مدیریت فروش, سینستم‌های اطلاعاتی هستند. این سیستم‌ها در بازاربایی و مدیریت به کار می‌روند و برخی از عملکردهای مدیریت فروش و فروش را اتوماتيك می‌کنند. اين سیستم‌ها با سیستم اطلاعاتی بازاریابی تلفیق می‌شوند و اغلب به آنها سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری اطلاق می‌شود. سیستم مدیریت فروش به شما جهت پیگیری, مدیریت تماس فروش خود به طور موثر و نظارت بر شرفت معاملات حور با سپولت کمک خواهد لمود. در كوتاه مدت - ابزاری است که کمک می کند تا فروشندگان فروش بیشتر داشته باشند. ‎CRM‏ ‎ea pss)‏ ارتباط با مشتری) فروش بر باید به مدیران فروش یک دید کلی ساده و در عين حال روشن جهت اينكه عملکرد تیم آنها چگونه هست بدهد و این سیستم ابزاری بوده که کمک می کند قا تنم آنها فزوش بهنزی داشته باشند. بایراین خواه شما صاحب کسب و کار کوچک, یک فروشنده و یا یک مدیر فروش هستید, نرم افزار مدیریت قرو اک وه فزوش قود را بورود شد و أرامدى خاطر لارم را رت اور سیستم‌های انوماسیون نیروی فروش می‌توانند بهره وری نیروی فروش را بهبود بخشند. برای مثال: - نیروی فروش به جای نوشتن گزارشات و فعالیت‌های فروش برروی برگه, می‌توانند از فرمهاى الكترونيكى استفاد» كنند. بدين ترتيب در زمان صرفه جوبى مىشود. - تبروى فردش به جاى اراثه ؟زارشات به صورت جابى به مديريت. موتوانتد با كملكا اینترانت شرکت, اطلاعات را ارسال نمایند. ‎“i ِ‏ آنزارهای اضاقی بتوانند میران رکورد کمتری را نگهدارند. روحیه کارکنان بهبود می‌باید. ‏- این سپستم‌ها می‌توانند به عنوان وسیله آموزشی اثربخش و کارآمد به کار روند.

صفحه 4:
این سیستم برای مدیریت فروش نیز توفیق هایی به همراه دارد که از جمله می توان به موارد ذیل اشاره داشت ‎ :‏ - مدیرفروش به جای جمع آوری برگه‌های کاری از مسئولین فروش و جدول بندی ‎ul‏ می‌تواند نتایج را به طور اتوماتيك در جداول, چارتها با گراف‌های قابل فهم ارائه دهد و دين ترتت در زمان صرفه جونی میور - گزارشات کاری, درخواست اطلاعات, سفارشات ثبت شده و سایر اطلاعات فروش سریع‌تر به مدیریت فروش ارسال می‌شوند و به وی امکان می‌دهند تا سریع‌تر پاسخ باشد. و بدین ترتیب مدیر فروش کنترل بهتری بر فرایند فروش خواهد داشت. مدیر فروش می‌تواند سیم را به گوته‌ای پیگریدی کند تا اطلاعات با کم تکنيك‌های آماری پیچیده به طورخودکار مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند و نتایج را به گونه‌ای کاربر پسند ارائه دهد. این اطلاعات در موارد زیر کاربرد خواهند داشت: - فراهم آوردن داده‌های تحقیقات بازار. جمعیت شناسی, رفتاری, پذیرش محصول, مشکلات محضول و تشخیص تمایلات مشتری - فراهم آوردن داده‌ها تحقیقات بازار در زمینه: پویایی صنعت, رقبای جدید, محصولات جدید رقباء فعالیت‌های تبلیغاتی جدید رقبا - هماهنگی با سایر بخش‌های شرکت به ویژه بازاریابی, تولید و امور مالی - شناسایی مشتریان سودآور و مشکلات مشتریان - ردیابی بهره وری نیروی فروش

صفحه 5:
مومترين جنبه هاى که باید در يك 8140© فروش خوب و اين سيستم شامل شود عبارتتد از ۰ استفاده آسان انه ی Shel dies » اظلاع دان به شما هنگامی که اقدامی می کنر © قابليت استفاده از تفن همراه كه در همه جا ذر دسترس انندث. * ارائه گزارش فروش خوب * یکپارچگی متقابل پلت فرم : ظاهر يضرت دوب و ملاسلا

صفحه 6:
> شش نقش فروش 0۲50120 ‎Six Roles‏ ۲ تحلیلگر بخش فروش ‎Sell- Side Analyst‏ > برنامه فروش مزایا بهره وری افزایش می‌یابد. نیروی فروش از زمانشان کارآمدتر و اثربخش‌تر استفاده خواهند نمود. و بدین ترتیب افزایش بهره وری از سه طریق مزیت رقابتی را ایجاد می‌کند: کاهش هزینه‌ها. افزايش فروش, افزایش سهم ازار. - مسوولین فروش اطلاعات خود را با تناوب بیشتری ارسال می‌کنند. و بدین ترتیب زمان پاسخگویی مدیریت فروش کاهش می‌یابد. - اگر از اين سبستم‌ها به خوبی استفاده شود. رضایت مشتری افزایش می‌یابد. ‎Lee)‏ اوكردي أبن عي مقو جد ‏- نیازمند نگهداری مداوم. به روزرسانی اطلاعات و ارتقاء سیستم هستند. - پرهزینه - مجمتع سازی این سیستم‌ها با سیستم‌های اطلاعات مدیریت دشوار است. ‏سیستم مدیریت فروش ابزاری است که کمک می کند فروشندگان مخاطبان خود را بهتر مدیریت کرده. معاملات فروش را موثرتر و با صرفه جویی در وقتشان مدیریت و بطور سازمان یافته آنها را دریافت نمایند. لذا مدیران با استفاده از اين سیستم در سازمان ها و محل های فروش می توانند در نهایت فروش خود را ارتقا دهند. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 7:
مان ne “6 Ee

صفحه 8:
برای كسب اطلاعات بيشتر به وب سايث ‎Mgtools.ir‏ مراجعه و ۱۸۵۲

رایگان