علوم انسانی و علوم اجتماعی حسابداری

سیستم های اطلاعاتی حسابداری فصل اول

hesabdari-s

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم های اطلاعاتی حسابداری فصل اول”

سیستم های اطلاعاتی حسابداری فصل اول

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: 2سیستم های اطلاعاتی حسابدارینویسندگان: دکتر مهدی مرادی (دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد) نعیمه بیات فصل اول:مقدمه ای بر سیستم های اطلاعاتی حسابداریتهیه کننده : سيدرضا خالقي

اسلاید 3: 3پیشرفت فناوری اطلاعات با سرعت فزاینده ای ادامه دارد و آثار خود را بر تمامی جنبه های زندگی انسان ها گذاشته است. در این میان رشته حسابداری نیز از این آثار بی بهره نبوده است. در سال های اخیر، علت وجود اختلاف زیاد بین مدلهای سنتی حسابداری و انتظارات استفاده کنندگان از اطلاعات حسابداری را می توان در پیشرفت فناوری اطلاعات و سرعت دسترسی به اطلاعات دانست.مهم ترین کار مشاوران حسابداری ، طراحی ، اجرا و ارزیابی سیستم های اطلاعاتی است ، بنابراین حسابداران باید در طراحی سیستم های اطلاعاتی حسابداری مشارکت داشته باشند ، تا این سیستم ها به عنوان ابزاری قدرتمند موجب بهبود بهره وری ، اثر بخشی و ایجاد مزایای رقابتی و استراتژیکی سازمان یا بنگاه اقتصادی شوند و اطلاعات بیشتر ، به روزتر و مربوط تری را برای تصمیم گیری در اختیار استفاده کنندگان قرار دهند. درمدلهای سنتی حسابداری :1- تاکید بیشتر بر روی قابلیت اتکای اطلاعات.2- کاهش مربوط بودن اطلاعات حسابداری به علت فقدان به موقع بودن اطلاعات.3- تضاد ماهیت دوره ای گزارش های مالی با انتظارات استفاده کنندگان از اطلاعات.دنیای امروز دنیای اطلاعات است و کسی برنده است که اطلاعات بیشتر و مربوط تری در اختیار داشته باشد. مقدمه :

اسلاید 4: تعریف سیستم و اجزای آن4

اسلاید 5: یک سیستم ،گروهی از اجزای به هم پیوسته است که با گرفتن درون‌دادها و تولید برون‌دادها، در یک فرآیند تبدیل سازمان‌یافته، در جهت رسیدن به هدفی مشترک باهم کار می‌کنند.سیستم اطلاعاتی چیست؟5

اسلاید 6: 6اجزای سیستم برون داد: شامل انتقال عناصری است که توسط فرایند پردازش به فرم نهایی خود تبدیل شده است.پردازش: شامل فرایندهای تغییر شکل است که درون داد را به برون دادتبدیل می کند.درون داد: شامل کسب و جمع آوری عناصر ورودی به سیستم جهت پردازش است.

اسلاید 7: 7

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید