علوم انسانی و علوم اجتماعی حسابداری

سیستم های اطلاعاتی حسابداری

fasle_chaharom_sistemhaye_etelaati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم های اطلاعاتی حسابداری”

سیستم های اطلاعاتی حسابداری

اسلاید 1: تهیه کننده: شهره نجمیدرس: سیستم های اطلاعاتی حسابداریاستاد: خانم دکتر تفتیان

اسلاید 2: فصل چهارم

اسلاید 3: سازماندهی داده ها درسیستم های سنتی مبتنی برفایلیک سیستم اطلاعاتی حسابداری اثر بخش باید اطلاعات دقیق، زمان مند و مرتبطی را در اختیار کاربران خود قراردهد .اطلاعات دقیق، اطلاعاتی عاری از خطاست. منظور از اطلاعات زمان مند، اطلاعات به موقعی است که در هنگام نیاز در اختیار تصمیم گیرندگان قرار داشته باشد و اطلاعات مرتبط، اطلاعاتی است که برای انواع کارها و تصمیماتی که تصمیم گیرندگان و کاربران به آن نیاز دارند ، سودمند و مناسب است. در بسیاری از شرکت ها اطلاعات زمان مند، دقیق یا مرتبط وجود ندارد، زیرا بسیاری از سیستم های اطلاعاتی حسابداری، داده ها را به شکل نامطلوبی سازمان دهی و نگه داری می کنند.

اسلاید 4: مشکلات سیستم های سنتی مبتنی بر فایلدر محیط های سنتی نگه داری فایل ها، بخش های مختلف به صورت جزیره ای فعالیت می کنند و هر بخش فایل های مربوط به خود را تهیه و نگه داری می کند و با سایر بخش ها مبادله داده ای ندارد. این شرایط مشکلاتی همچون:

اسلاید 5: 1- افزونگی وناسازگاری داده ها: وجود داده های تکراری در چندین فایل داده ای است.افزونگی داده، منابع ذخیره سازی را به هدر می دهد و علاوه بر این موجب ناسازگاری داده ها می شود. که در آن به صفات یکسانی از یک موجودیت مقادیر متفاوتی نسبت داده شده است. 2- وابستگی برنامه – داده: به وابستگی داده های ذخیره شده به فایل ها و برنامه هایی که در آن به وجود آمده اند، اطلاق می شود.3- عدم انعطاف پذیری: تهیه گزارش ها در یک سیستم مبتنی بر فایل، پس از تلاش های گسترده برای گردآوری داده ها از فایل صورت می گیرد.4- امنیت ضعیف: به دلیل ان که در سیستم مبتنی بر فایل، کنترل یا مدیریت اندکی بر روی داده ها انجام می شود، دسترسی به اطلاعات و انتشار آن ها می تواند در فضایی خارج از کنترل های مناسب به راحتی انجام شود.5- عدم اشتراک گذاری و دسترسی پذیری داده ها: از آنجا اجزای مختلف اطلاعات در فایل های مختلف و بخش های مختلفی از سازمان قرار دارند، نمی توانند به یکدیگر متصل و مرتبط شوند، لذا به اشتراک گذاری یا دسترسی به اطلاعات در زمان مناسب تقریبا غیرممکن خواهد بود. 

اسلاید 6: پایگاه داده هافناوری پایگاه داده ، بسیاری از مشکلات سازمان دهی سنتی مبتنی بر فایل را مرتفع می سازد. در تعریفی دقیق تر، پایگاه داده مجموعه ای یکپارچه از داده هاست که به گونه ای سازمان یافته است که ، با یکپارچه سازی و کنترل افزونگی داده ها ، نیازهای بخش های مختلف را به شکل کارآمدی برآورده می سازد .

اسلاید 7: ویژگیهای داده ها درپایگاههای داده استقلالسازگاریاشتراکماندگاری کاهش افزونگی اعتبارامنیت

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید