کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

سیستم های بلادرنگ

system-blaadrang

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم های بلادرنگ”

سیستم های بلادرنگ

اسلاید 1: 💗﷽💗

اسلاید 2: موضوع:سیستم های بلادرنگتهیه کننده:الهه جوادیاستاد مربوطه:سرکار خانم نفیسه پرستالویی

اسلاید 3: مقدمهسیستم عامل بلادرنگ نوعی سیستم عامل است که در آن، زمان، پارامتر کلیدی است. برای مثال در سیستم‌های  کنترل فرایند،رایانه های بی‌درنگ باید داده‌های فرآیند تولید را جمع‌آوری کرده و به کمک آن ماشینهای داخل کارخانه را کنترل کنند. سیستم‌هایی که آزمایش‌های علمی را کنترل می‌کنند،سیستم‌های تصویربرداری پزشکی، سیستم های کنترل صنعتی، کنترلرهای لوازم خانگی و سیستم های جنگ افزاری، سیستم‌های بی‌درنگ هستند.

اسلاید 4: سیستم های بلادرنگ چیست؟سیستم بلادرنگ به سیستم هایی گفته می شود، که در آنها وظیفه های مربوط به درخواست ها باید در کمتر از زمان مشخص شده ای اجرا شوند. از جمله کاربرد های این نوع سیستم ها می توان به سیستم های حساس پزشکی، برخی سیستم های نظامی، کنترل سیستم های نیروگاه های هسته ای و … اشاره کرد. در این گونه سیستم ها باید پاسخ درخواست ها حتماً در زمان مشخصی ارسال گردد و در غیر این صورت سیستم دچار اختلال شده و حتی در کاربردهای حساس می تواند منجر به یک فاجعه گردد. از این روست که نوع پیاده سازی، کنترل زمان پاسخ گویی،سربار و نحوه الگوریتم های پیاده سازی شده و همچنین بستر سیستم عامل (RTOS) و سخت افزار حائز اهمیت فراوان است.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید