کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

سیستم های کشف واعلام حریق

kashf-harigh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم های کشف واعلام حریق”

سیستم های کشف واعلام حریق

اسلاید 1: به نام خدا سیستم های کشف واعلام حریقنعمت ایل بیگیFire alarm systems

اسلاید 2: مقدمه : سیستم های اعلام حریق در یک ساختمان طراحی می گردد تا قبل از این که حریق مشکل ساز و غیرقابل کنترل شود؛ اعلام واخطارداده و سیستم های بعدی را فعال سازد .در صورتیکه حریق در لحظات اولیه کشف گردد اطفاء آن بسیار آسان می باشد.و خسارت ناشی از آن بسیار کم خواهد بود. به طور کلی هدف از طراحی، ساخت و نصب این سیستم ها، کشف واعلام حریق به طور خودکار برای آشکار سازی آتش سوزی در مراحل اولیه وقوع آن است تا با کشف به موقع آتش بتوان: افراد را از وقوع خطر آگاه کرد . برای فرار افراد ونجات کسانی که در معرض خطر قرار دارند اقدام کرد . اقدامات اطفائی به موقع و درخواست کمک از سازمان های آتش نشانی انجام دادسیستم های اطفائی خودکار را فعال نمود و در نهایت باعث کاهش خسارات احتمالی و تلفات جانی شد.

اسلاید 3: اصول ایمنی ساختمانها در برابر حریق:پیشگیری: (انجام مواردی که حد الامکان از بروز حریق جلو گیری می نماید) حفاظت : اعلام حریق راههای فرار پیشگیری از گسترش حریق اطفاء تسهیلات آتش نشانیمبارزه: (نیرو های اطفاء حریق)

اسلاید 4: .

اسلاید 5: قسمت های اصلی سیستم کشف و اعلام حریق پنل مرکزیآشکار سازحریقاعلام کننده ها

اسلاید 6: پنل مرکزی: اصلی ترین و مهم ترین قسمت سیستم کشف و اعلام حریق پانل کنترل می باشدکه وظیفه ارتباط بین شستی ها و دتکتورها و وسایل اعلام حریق مانند آژیرها و چراغ ها را به عهده دارد. پانل های کنترل باید قادر به تشخیص و اعلام خطای اتصال کوتاه یا قطعی مدار باشند و همچنین در مواقع قطعی برق به طور اتوماتیک برق اضطراری را توسط باطری ها به مدار اعمال کنند.

اسلاید 7: محل نصب پنل مرکزی و شرایط محل نصب : نصب در محلی که احتمال بروز حریق در آن کمتر است (مکان ایزوله)در اتاق کنترل یا محلی که رفت و آمد پرسنل نگهداری کننده ساختمان در آن بیشتر استدر ورودی ها و محل هایی که معمولاً در صورت بروز حریق مأموران آتش نشانی در آن قسمت وارد می شود.محل نصب بایستی کاملاً روشن باشد و همچنین مجهز به روشنایی اضطراری باشد.نگهداری پلان های ساختمان در محل نصب تا در مواقع ضروری نیروهای امدادی بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند. محل نصب بایستی از نظر دسترسی افراد غیرمجاز و یا احتمال خرابکاری مورد توجه قرار گیرد.

اسلاید 8: تصویری از پنل مرکزی اعلام حریق

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید