علوم مهندسی معماری و عمران

سیستم چاه نقطه‌ای

Well Point System

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
در محل هایی که شرایط مساعد باشد یعنی لایه های بالنسبه نرم به لحاظ جنس زمین و بالا بودن سطح آب و بالاخره غنی بودن آب های زیر زمینی ، جمیع شرایط وجود داشته باشد می توان یک سری چاه های کم عمق و کم قطر را که لوله جدار آن ها در عین حال لوله آبکشی (Riser Pipe) نیز میباشد حفر نمود. این گونه چاه های کم عمق (15 تا 20 فیت) و کم قطر را که به صورت گروهی در یک منطقه حفر میگردند اصطلاحاً گروه چاه های سوزنی و یا سیستم نقطه چاه میگویند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
342 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم چاه نقطه‌ای”

سیستم چاه نقطه‌ای

اسلاید 1: Well Point Systemتهیه کننده: رضا قاسمی ده‌چشمهشماره دانشجویی:9629253نام استاد: دکتر موسویآب های زیر زمینی

اسلاید 2: تعریف well point systemدر محل هایی که شرایط مساعد باشد یعنی لایه های بالنسبه نرم به لحاظ جنس زمین و بالا بودن سطح آب و بالاخره غنی بودن آب های زیر زمینی ، جمیع شرایط وجود داشته باشد می توان یک سری چاه های کم عمق و کم قطر را که لوله جدار آن ها در عین حال لوله آبکشی (Riser Pipe) نیز میباشد حفر نمود. این گونه چاه های کم عمق (15 تا 20 فیت) و کم قطر را که به صورت گروهی در یک منطقه حفر میگردند اصطلاحاً گروه چاه های سوزنی و یا سیستم نقطه چاه میگویند.

اسلاید 3: سیستم های نقطه چاه یکی از انعطاف پذیر ترین سیستم های زهکشی زمین است که میتواند چند گالن در دقیقه برای خاک های ماسه ای ریز و رس و هزاران گالن در دقیقه برای ماسه های درشت و شن پمپاژ کند.

اسلاید 4: شرایط لازم جهت حفر چاه نقطه ای:تشکیلات زمین نا همجوش باشد : تشکیلاتی که ذرات خاک از هم جدا هستند و به هم جوش نخورده اند.جنس زمین باید به گونه ای باشد که به نقطه فرو رونده صدمه ای وارد نیاید.سطح آب زیر زمینی باید بالا باشد.جنس زمین نسبتا نرم باشد.نفوذپذیری خاک محل خوب باشد.زمین های همسایه

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید