فیزیک

سیستم گرانشی ماه و زمین

maho_zamin

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
با سلام این پاورپوینت در ۱۸ اسلاید شامل : زمین ، آشنایی با کره زمین ، اندازه ، سرعت ، قانون گرانش جهانی ، مشخصات کلی ماه ، اندازه ، جرم و جاذبه زمین ، حل عددی سیستم گرانشی بین ماه و زمین به روش رانگ - کوتا جمع آوری شده است امید است که مورد رضایت شما واقع شود.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1736 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم گرانشی ماه و زمین”

سیستم گرانشی ماه و زمین

اسلاید 1: هواللطیف

اسلاید 2: سیستم گرانشی ماه وزمین

اسلاید 3:

اسلاید 4: زمین

اسلاید 5: آشنایی با کره ی زمین كره زمين سومين سياره در منظومه شمسي است.سياره اي كه ما بر روي آن تكامل يافته و تنها سياره مناسب زندگي در منظومه شمسي مي باشد.

اسلاید 6:  اندازه فاصله متوسط از خورشید 60.149 کیلومتر قطر استوا 12756 کیلومتر مدت حرکت وضعی 93.23 ساعت مدت حرکت انتقالی 26.365 روز سرعت حرکت انتقالی 79.29 کیلومتر بر ثانیه دمای سطحی 55 تا 70 درجه سانتیگراد تعداد قمر 1

اسلاید 7: سرعت سطح كره زمین در خط استوا به مقدار ۴۰۰۰۰ كیلومتر در شبانه روز حركت می كند. این به معنای سرعتی برابر ۱۰۴۰ مایل بر ساعت یا ۱۶۷۰ كیلومتر بر ساعت است . این سرعت از تقسیم محیط كره زمین در خط استوا (حدود ۲۴۹۰۰ مایل یا ۴۰۰۷۰ كیلومتر)بر تعداد ساعات شبانه روز (۲۴) محاسبه می شود . از آنجایی كه محیط زمین در قطبین به صفر نزدیك می شود ،هنگامی كه به سمت یكی از دو قطب حركت می كنید این سرعت تقریبا به صفر كاهش پیدا می كند. زمین با سرعتی در حدود ۳۰ كیلو متر بر ثانیه در مدار به دور محور خودش می چرخد. این سرعت توسط سرعت چرخش تقریبی زمین در نزدیكی خط استوا سنجیده می شود.

اسلاید 8: قانون گرانش جهانی نیرویی که دو ذره به جرمm1 و 2 m و به فاصله r ازهم به یکدیگر وارد می‌کنند، نیروی جاذبه‌ای است که در امتداد خط واصل دو ذره اثر می‌کند و بزرگی آن برابر است با:

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید