علوم مهندسی معماری و عمران

سینما مرکزی شهر بوسان-کره جنوبی

@maghalatememariسینما بوسان

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سینما مرکزی شهر بوسان-کره جنوبی”

سینما مرکزی شهر بوسان-کره جنوبی

اسلاید 1: سینما مرکزی شهر بوسان کره جنوبی

اسلاید 2: معمار : شرکتCoop Himmelb(I)au   مدیریت طراحی/مدیر عامل : Wolf D Prix همکار پروژه : Michael Volk    معمار پروژه : Gunther Weber   معمار طراح : Martin Oberascher-Jorg hugo کارفرما : شهردار شهر بوسان Kim Byunh-Heui سال ساخت : 2012

اسلاید 3: در سال 2005 در فستیوال بین المللی فرهنگ و معماری بوسان در کره جنوبی،یک رقابت سازمان یافته طراحی،برای سینمای مرکزی بین المللی بوسان جهت فستیوال بین المللی فیلم (BIFFبرگزار شد.

اسلاید 4: به عقیده شرکت Wplf Prix مدیر طراحی این شرکت،کانسپت اصلی این پروژه از مباحثه درباره ی فضای باز و بسته،و محدوده عمومی و شخصی می باشد.

اسلاید 5: طرح سقف بنا الهام گرفته از سبک گنبد بارک و رنسانس،که به مانند سقف خانه اسکار نیمر در ریودوژانیرو و همچنین سقف تندیسی یونیت هابیتات از لکور بوزیه که با یکدیگر به صورت یکپارچه متحد شده اند.

اسلاید 6: خانه اسکار نیمر

اسلاید 7: سقف تندیسی یونیت هابیتات

اسلاید 8: لامپ های LED در پوشش سقف خارجی بنا به عنوان یک آسمان مجازی،متصل کننده چند منظوره میدان منطقه و فضای عمومی شهری است.رسانه،تکنولوژی،سرگرمی و فراغت در تجارب و تناسب در رویداد در معماری است

اسلاید 9:

اسلاید 10:

اسلاید 11:

اسلاید 12: فرش قرمز منطقه به صورت یک فضای سه بعدی که از یک سطح شیبدار که به وسیله دو مخروط جهت رسیدن مهمانان به سالن پذیرایی است.هر یک از این دو منطقه مخروط شکل به وسیله یک سقف بزرگ پوشش داده شده که یکی از آنها به اندازه 120 در 60 متراست،یعنی به اندازه یک زمین فوتبال.

اسلاید 13:

اسلاید 14:

اسلاید 15:

اسلاید 16:

اسلاید 17:

اسلاید 18:

اسلاید 19:

اسلاید 20:

اسلاید 21:

اسلاید 22: پروژه درحال اجرا

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید