فروش و بازاریابی

شبکه اجتماعی ویمئو

shabake-ejtemaei-vimeo

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
بازاریابی ویدیوئی یکی از انواع بازاریابی دیجیتال و اینترنتی می‌باشد که با استفاده از محتوای ویدیوئی برای ارتقا یک نام تجاری، محصول و یا هرگونه خدمات استفاده می‌شود؛ به زبان ساده‌تر و خودمانی، بازاریابی ویدیوئی شامل ساخت فیلم‌های کوتاه (در حدود یک تا پنج دقیقه) با محتوای معرفی و عرضه محصولات می‌شود. فهرست مطالب: مقدمه ای از بازاریابی دیجیتال تعریف ویدیو مارکتینگ علت استفاده از ویدیو مارکتینگ معرفی شبکه اجتماعی ویمیو و...
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
699 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شبکه اجتماعی ویمئو”

شبکه اجتماعی ویمئو

اسلاید 1: شبکه اجتماعی ویمئوwww.vimeo.comویمئو خانه خلاق ‌ترین سازندگان محتوا در جهان است

اسلاید 2: مقدمه ای از بازاریابی دیجیتالمهمترین عامل موفقیت بازاریابی دیجیتال، استفاده درست از ابزارهای مهم ارتباط با مشتری و جلب نظر آنها است؛ چراکه بازاریابان باید از مسیرهای متفاوت ارتباطی با مشتریان در ارتباط باشند و رضایت آنها را جلب کنند. بنابراین انتخاب بهترین شیوه و ابزار برای اجرای بازاریابی دیجیتالی، هم می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در زمان بازاریابان شود و هم به جذب بیشتر مشتری‌های هدف کمک کند.از آنجا که مردم وقت زیادی را در فضای مجازی می‌گذراند، بازاریابان با استفاده از این روش می‌توانند کسب‌وکارها را به مشتریان احتمالی معرفی و آنها را ترغیب (و حتی نیازمند) به خرید کالا یا خدماتشان کنند. بنابراین ابزارهای بازاریابی دیجیتال می‌تواند برای هر نوع کسب‌وکار بزرگ و کوچک کمک بزرگی باشد.یکی از این ابزار ها برای کسب و کار استفاده از ویدیو میباشد.

اسلاید 3: تعریف ویدیو مارکتینگبازاریابی ویدیوئی یکی از انواع بازاریابی دیجیتال و اینترنتی می‌باشد که با استفاده از محتوای ویدیوئی برای ارتقا یک نام تجاری، محصول و یا هرگونه خدمات استفاده می‌شود؛ به زبان ساده‌تر و خودمانی، بازاریابی ویدیوئی شامل ساخت فیلم‌های کوتاه (در حدود یک تا پنج دقیقه) با محتوای معرفی و عرضه محصولات می‌شود.

اسلاید 4: علت استفاده از ویدیو مارکتینگ خب بگذارید قبل از هر چیزی، با یکسری آمار و ارقام پاسخ این سوال را بدهم: جالب است بدانید با توجه محبوبیت زیادی که ویدیوها در بین افراد پیدا کرده‌اند بیش از 80% فضای ترافیکی اینترنت به ویدیو‌ها اختصاص داده شده است. • روزانه بیش از چندین میلیارد ویدیو از سایت یوتیوب و ویمو استفاده میشود • در سایت اشتراک گذاری ویدیو فارسیِ آپارات، روزانه بیش از 7 میلیون فیلم دیده می شود • ویدیوها 1200 برابر بیشتر از متن و تصویر به اشتراک گذاشته می‌شوند. • فیلم‌ها باعث افزایش 80 درصدی نرخ تبدیل مخاطب به مشتری در فضای اینترنت می‌شوند. •.تنها وجود کلمه ویدیو در کنار عنوان شما در نتایج گوگل، باعث افزایش 19 درصدی نرخ کلیک کاربران می‌شود • ویدیو ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که این نوع محبوبیت باعث میشود مخاطب زمان بیشتری را روی صفحۀ سایت یا شبکه اجتماعی‌تان صرف کند؛ به این ترتیب، اعتبار و رتبۀ شما بالا می‌رود و از این جهت سئو بهبود می‌یابد و بهینه سازی سایت شما افزایش میابد.• ودر نهایت : نتایج یک تحقیق که بر روی خریداران چندین فروشگاه اینترنتی معتبر انجام شد، نشان می‌دهد آموزش یا تبلیغات ویدیویی 90% در تصمیم‌گیری آن‌ها برای خرید تاثیرمثبت داشته است.

اسلاید 5: نکته:ده ثانیه ابتدایی و طلایی ویدیو را از دست ندهید مخاطبان تنها با مشاهده 5 تا 15 ثانیه اول ویدیو شما تصمیم میگیرند که صفحه را ترک کنند یا ادامه فیلم را ببینند. اگر ویدئوی شما برایش جذابیتی نداشته باشد، خیلی راحت صفحه شما را می‌بندد و به‌سراغ هزاران ویدئوی دیگر می‌رود و فقط هزینه‌های نسبتاً بالای این روش تبلیغات برای شما .میماندبنابراین برای ساخت ویدیوهای خود باید به قانون 10 ثانیه طلایی اول توجه داشته باشید و تمام انرژی خود را برای جذابیت اولیه آن صرف کنید مثلا اگر قرار است یک ویدیوی آموزشی 5 دقیقه‌ای تولید کنید، بهتر است، به جای معرفی خودتان در ابتدای آن، توضیحی جذاب و خلاصه از .چیزی که مخاطب در نهایت به‌دست می‌آورد صحبت کنیدتعداد زیادی سایت های اشتراک گزاری ویدیو درداخل ایران و خارج وجود داردکه در چند سال اخیر شاهد رشد زیادی بوده اند که برای مثال میتوان از سایت های داخلی مثل آپارات، نماشا و در .خارج مثل یوتیوب، ویمیو و ... که بازاریابان دیجیتالی از آنها استفاده میکنند نام برد

اسلاید 6: معرفی شبکه اجتماعی ویمیوویدئوهای جذاب یکی از مدیاهایی می باشد که بسیاری از افراد به آن تمایل دارند و دوست دارند اوقات فراغت خود را به دیدن این ویدئوها بگذرانند. همچنین با ساخت و انتشار ویدیوهای خوب و باکیفیت می توانید کسب درآمد کنید و یا افراد زیادی را جذب کسب و کار و درآمد خود کنید. در این راستا سایت ها و اپلیکیشن های متنوعی ساخته شده اند. یکی از این شبکه های اجتماعی ویمو می باشد. : Vimeo یک وبگاه به اشتراک‌گذاری ویدئو آمریکایی است،با مجموعه ای از ابزار حرفه ای و با کیفیت تصویری بالاست که کاربران می‌توانند ویدئو بارگیری کنند، به اشتراک بگذارند و به تماشا بپردازندو همچنین میتوانند دربازاریابی دیجیتال برای هر کسب و کار کوچک و بزرگی استفاده کنند.

اسلاید 7: تاریخچه VIMEOشبکه اجتماعی vimeo یک وبگاه به اشتراک گذاری ویدئو می باشد که در نوامبر سال 2004 توسط گروهی از فیلمسازان تاسیس شده است و دفتر مرکزی آن در نیویورک سیتی از ایالت نیویورک در ایالات متحده آمریکا می باشد. جیک لادویک و زک کلین از موسسان این شبکه اجتماعی می باشند. این دو موسس در سال 2008 ویمو را ترک کردند. اما چه شد که این شبکه اجتماعی در میان رقبای دیگر خود به شهرت و محبوبیت رسید. نقطه عطف شهرت و محبوبیت شبکه اجتماعی ویمو 7 سال پس از تاسیس آن، در سال 2011 می باشد. در دسامبر سال 2011 بازدیدکنندگان ویمو به 65 میلیون نفر در ماه رسید. و بیش از 8 میلیون کاربر برای آن ثبت گردید.شبکه اجتماعی ویمو در طی سال های فعالیت خود توانسه است محبوبیت زیادی را برای خود به ارمغان بیاورد. به نحوی که افراد معروف نیز از این شبکه اجتماعی استقبال می کنند و از طرفداران آن هستند.نظر یکی از بازیگران معروف امریکامن و همسرم از طرفداران آن هستیم و تعصب زیادی روی شبکه اجتماعی ویمو داریم. این شبکه از نمای منحصر به فردی برخوردار است و یکی از بهترین چیزهایی می باشد که در زمینه ویدئو و انتشار آن ساخته شده است .

اسلاید 8: تاریخچه نام ویمونام VIMEO از کجا متولد شد ؟ این نام ایده یکی از موسسین شبکه اجتماعی ویمو مو، جیک لادویک، می باشد که بر آن گذاشته شده است. نام vimeo از کلمه video آمده است که کلمه me به معنای من به آن اضافه گردیده است و به معنای کاربر محور بودن این شبکه اجتماعی می باشد. همچنین این ترکیب کلمات و نام ابتکاری یک واژه از کلمه movie به معنای فیلم را به وجود آورده است .

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید