علوم انسانی و علوم اجتماعیرسانه و شبکه‌های اجتماعیاخلاقعلوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

شبکه های اجتماعی و راهبردهای ساخت افکار عمومی در سازمان روابط عمومی

صفحه 1:
شبکه‌های اجتماعی و راهبردهای ساخت ۳ SYS) Sco ey es) od دكتر حسن بشير دانشيار دانشگاه امام صادق (ع) ‎drhbashiry--@gmail.com‏ ‏نهمین همایش روابط عمومی الکترونیک ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

صفحه 2:
ین یچ ۵ Pa aa 9

صفحه 3:
شبکه های اجتماعی و گفتمان اجتماعی #دو وجهى بودن مفهوم شبكه هاى اجتماعى © در فضاى فيزيكى ©؟- در فضاى مجازى #شکل گیری پیام عمومی در شبکه های احتماع #نیازمند ۳ عنصر مهم است: ۴۴( ساخت متن اجتماعی: بر مبنای (قراردادهای اجتماعی) ؟(۲) رمزگذاری اجتماعی: بر پایه (فهم اجتماعی) ۳(۶) رمزگشایی اجتماعی: بر اساس «گفتمان اجتماعی» ©

صفحه 4:
روابط عمومی ها و گفتمان اجتماعی #چرخه گفتمان احتماعی روابط عمومی ها - فهم «گفتمان اجتماعی» (فهم رمزگذاری های جامعه) © - بازتولید دوباره «گفتمان اجتماعی» به صورت «گفتمان هدفمند اجتماعی» (بر اساس اهداف روابط عمومی) ۳- رم زگشابی جامعه از گفتمان هدفمند تولید شده ©4- برساخت گفتمان جدید اجتماعی (توسط جامعه) - تحلیل گفتمان جدید اجتماعی (توسط روابط عمومی) - زمینه سازی برای ایجاد «ذهنیت اجتماعی» (تعامل مشترک جامع و روابط عمومی - باز تولید مجدد پیام اجتماعی (توسط روابط عمومی) 9- شكل كيرى افكار عمومى (ايجاد كفتمان مرجح اجتماعى) ©

صفحه 5:
چرخه گفتمان اجتماعی روابط عمومی ها ‎i \‏ ‎J‏ \

صفحه 6:
#«ذهنیت اجتماعی» بخشی از ساخت «افکار عمومی» #ساخت افکار عمومی نیازمند «ساخت ذهنیت اجتماعی» است. «ذهنیت اجتماعی» نوعی از «شناخت و ادراک اجتماعی» نسبت به یک پدیده است. #رولبط عمومی ها برای «مدیریت افکار عمومی» نیازمند «ساخت ذهنیت اجتماعی» هستند. فرایند «ساخت ذهنبت اجتماعی» #دارای مراحلی است که عبارتند از:

صفحه 7:
۱- ابداع ایده مناسب Byer ‏ا‎ Len) BEC re) seme.) ا ا ۱

صفحه 8:
۲- تولید سازى ايده مزبور ۱ 000 enema) Pen rd

صفحه 9:
۳- توزیع سازی ایده مزبور ۲- شناخت لازم موقعیت های زمانی و مکانی ‎res) dial‏ ات ‏اشکال گوناگون و مفید ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 10:
6- تنوع سازی پیام ۱- رابطه سازی میان پیام و سازمان 6 مختلف در یک حوزه معیرد 77 ع- تنوع سازی پیام برای توليدات مختلف سازمان © رابطه سازى كسترده با ا رابطه سازی میان نیازهای | ۱

صفحه 11:
۵- نقش اخللاق در ساخت افکار عمومی ۱ فهم افکار عمومی ۲- احترام به افکار عمومی 9 ۷ 0 خلق افكار عمومى

صفحه 12:
مثال عملیاتی :۱- ابداع ایده مناسب: فرهنگ سازی برای نامگذاری سال ۳ (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) ere eee ea ‏رهبری)‎ 2 rae ‏سازمان براى تبديل شدن أن به‎ Be els

صفحه 13:
۲- تولید سازی ایده مزبور ۱- رمزگذاری مناسب (تولید ادبیات 170000 Sool) ee ee ial ‏ادبیات صریح برای رم زگشایی قعطی)‎ 0 11211111117 ع- معنای مشترک (ایجاد اشتراک معنایی مان ترلیدات و شعار سال) ۲ اد ی و 2 ۵- ارتباطات موّثر (توسعه ارتباطات مؤثر بر يايه معناى شعار سال ۳۲- تولید سازی ایده مزبور در

صفحه 14:
۳- توزیع سازی ایده مزبور ۱ 1 1 peecenne cod ۲- شناخت لازم موقعیت های زمانی و مکانی (تفاوت سازی در تولید پيام بر اساس تفاوت زمان و مکان) |۱۳ Tree ie g ‏ادبیات و رسانه های مناسب)‎ ار گیری شیوه ها برای اطلاع ۰ شناخت چگونگی تاثیرگذاری پیام بر مخ ی رس و Pere

صفحه 15:
ه سازی میان پیام و ساز ازم سازمانی در راستای شعار سال)

صفحه 16:

صفحه 17:
“با تشكر فراوان ‏ لي ‎x‏

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان