صفحه 1:
Strategic partnership
0
MGtc Is
صفحه 2:
صفحه 3:
So
is 2
.كه شراكت براي نيل به آن تشكيل شده و هر كدام از شركاء به تنهابي
ae ont :
haa تس ماد رم |
سه مشخصه كلي را براي شراکتهای استراتژيك ذکر میکنند:
لازم الاجرا براي هر يك از اعضاي.
میتوان دریافت که این تعاریف
هدف
ابه
مك قرا
ارا مشخص مىكنند.
است:
استراء
emcee es 0
eee pores coe
oes
ی شريك ا
0
ce
3
2
که
ا
گرفته میشود
0
با
es)
Fant
0
0
0
4 Bi
صفحه 4:
صفحه 5:
Outsourcing sjlw us» > )[ dase sbybil
۲ مذاکرات برد- برد Win-Win Negotiation
> مدیریت روابط و بازاریابی مشتری 6۲ماون — And Relationship Management
Marketing
مزایا شراکتها از راههايي همچون کاهش هزینههای مبادله و عدم اطمینان بازار. روند کسب مزیت
رقابتي را تسهیل نموده و منافعي همچون دسترسي به دانش نوین, منابع مکمل, فناوريها و
بازارهای جدید را به ارمغان میآورند. اين راهبرد که به طور روزافزوني مورد استفاده قرار
میگیرد. منجر به افزایش توان يادگيري سازمانها, برقراري امکان استفاده از صرفه جوئی ناشی
از مقیاس, برون سپاري فعالیتهای مختلف زنجیره ارزش و تسهیم ريسك میگردد.
=
کاربردها شراکت استرانژیک توا ق مشتركي است میان دو یا چند شرکت که به واسطه آن با مشارکت در
منایع مادي و معنوي یکدیگر, سعي در ارتقاء موقعیت رقابتي و عملكردي خود دارند.
صفحه 6:
مان
4
انألا
xk
0
ير
صفحه 7:
برای کسب اطلاعات بیشتر به
وبسایت Mgtools.ir مراجعه
ایید...
0
MGtC Is