سایر تحقیق و پژوهش

شرایط انتخاب همسر

entekhab-hamsr

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شرایط انتخاب همسر”

شرایط انتخاب همسر

اسلاید 1: شرایط انتخاب همسرارائه:

اسلاید 2: انتخاب همسر

اسلاید 3: انتخاب همسر :دلا نزد کسی بنشین که او از دل خبر دارد به زیر آن در ختی رو که او گل های تر دارددر این بازار عطاران مرو هر سو چو بیکاران به دکان کسی بنشین که در دکان شکر داردتو را بر در نشاند او به طراری که می آیم تو منشین منتظر بر در که آن خانه دو در داردنه هر کلکی شکر دارد، نه هر زیری زبر دارد نه هر چشمی نظر دارد نه هر بحری گوهر داردکلیات شمس

اسلاید 4: سر جمع کیفیتهای ویژه مرد و زن قبل از ازدواج و ماهیت ترکیب آن دو با هم محصول ازدواج را می سازد برای روشن شدن بیشتر به مثالهای عملی زیر توجه کنید* می دانیم اکسیژن (هوا) و آهن هر کدام به تنهایی عنصر با ارزش و گرانبهایی است. اولی مایه حیات و دومی طلای سخت است. اما وقتی این دو عتصر در مجاورت رطوبت (آب) قرار می گیرند با هم ترکیب شده و زنگ آهن را که ماده ای است متخلخل به رنگ قهوه ای تشکیل می دهند. به این عمل اکسیداسیون با پدیده آهن خوردگی می گوییم. زنگ آهن یا اکسید آهن محصول بی ارزشی است.

اسلاید 5: زن و مرد حکم دو عنصر فوق الذکر را دارند که هر کدام به تنهایی می توانند انسان های خوب و جالبی باشند اما بر اثر عدم هماهنگی شخصیتی در ترکیب (ازدواج) محصول (زوج) بی ارزشی مثل زنگ اهن را تشکیل می دهند . رابطه زناشويي بيمارگونه ( زوج نامتناسب ) شرايط خاص+زن+مردشرایط خاص زندگی زناشویی من جمله: دخالت اطرافیان، فرهنگ جامعه ... همان حالت هماهنگ کننده رطوبی در فرمول فوق الذکر را دارندنتیجه :

اسلاید 6: مي دانيم از سوختن ( تركيب ) هيدورژن و اكسيژن ، آب كه ماده حياتي است به وجود مي آيد كه مقدار قابل توجهي گرما هم آزاد مي كند .نتيجه : از تركيب دوعنصر فوق براي تشكيل يك ملكول آب 286 كيلو ژول گرما آزاد مي شود .با توجه به فرمول : زوج هاي هماهنگ مي توانند با هم تركيب گردند و ازواج هاي حياتي آفرين بسازند گرماي سوزان حاصل از تركيب شان همان عشق سالم و وفاداري است كه فضاي زندگي شان را نوراني و پر انرژي مي كند . آيا ازدواج نياز به آمادگی دارد و اين آمادگی شامل چه اجزایی است ؟افراد چرا و به چه دلایلی ازدواج می کنند ؟معیارهای انتخاب همسر در یک ازدواج موفق چیست ؟ چگونه می توان فهمید که با یک نفر تفاهم داریم ؟

7,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید