ravan-pezshki2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شرح حال روانپزشکی”

شرح حال روانپزشکی

اسلاید 1: شرح حال روانپزشکیمهدی ماندگارکارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

اسلاید 2: Identification Data (ID) نام و نام خانوادگی: د.آ. سن: ٤٩ ساله تاهل: متاهل متولد: تهرانساكن: اسلامشهرمشخصات کلیمذهب: شیعهتحصیلات: ششم ابتداییشغل: کفاشمنبع ارجاع: خود بيمارمنبع مصاحبه: خود بیمار و همسر بیمارمرتبه مراجعه: دومين مرتبه بستري

اسلاید 3: شکایت اصلی بیمار که به زبان خود وی نوشته می شود. (حتی اگر از او علت مراجعه اش به پزشک را پرسیدیم و او در پاسخ گفت: به تو چه؟ما هم شکایت از زبان خود بیمار را مینویسیم به تو چه؟)سرم، صورتم، دست و پاهام مي سوزد، گوشم ويزويز مي كند.Chief Complaint (CC)شکایت اصلی(ROR)شکایت اصلی از زبان همراه بیمار شکایت اصلی که از زبان همراهان بیمار به دست می آید و به زبان ایشان نوشته می شود.وقتي به خانه آمد پس از يك هفته ميگفت سرم، بدنم، پاهام مي سوزد و لرزش هاي شديد دست دارم، با كسي حرف نميزد و جايي كه شلوغ بود نميرفت، خيلي پرخور شده بود.

اسلاید 4: Peresent Illness (PI)وضعیت کنونی بیمار که بدین شکل نوشته می شود.از حدود ١٠ روز پيش به دنبال ترخيص از اين مركز علايم بيمار شامل سوزش بدن و دستها تشديد شده است، بيمار در حال حاضر از بي حوصلگي و افسردگي شكايت دارد، تحريك پذير و پرخاشگر است و ابراز نارضايتي از زندگي دارد، بيمار احساس تنگي نفس ميكند و از سوزش سر دل، پهلوها و تهوع كه با مصرف داروهاي جديد افزايش يافته نيز شكايت دارد.وضعیت حال بیماری

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید