صفحه 1:
35 © 5 1 لاي << كه دفتر امور بنگاهها 0

صفحه 2:

صفحه 3:
Small & Medium Size lw ‏ا‎ ‎Enterprises (SMEs) ny ‏ل‎ محصولات یا گردش جاری بعنوان اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی ایفای نقش می نمایند .این بنگاهها اغلب بر منابع داخلی متکی بوده, بر ‎ede Ea)‏ ایس ۱ ۷ نه فقط به جهت تعدد و تنوع فعالیت آنها . بلکه بدلیل مشارکت اینگونه بنگاهها در کلیه وجوه اقتصادی نظیر مشارکت در توسعه منطقه ای . اشتغال ‎Eee)‏ م ‎Taleo‏ ۱ مى باشد.

صفحه 4:
۳ 1 ‏سس‎ el Pre RUN Peetes\C Seer hd © مشاركت در توسعه منطقه اى CURSE ‏ل‎ econ ii

صفحه 5:
ظ جالش هاى 10115 5ها در صادرات © مسائل مالى FES ge ‏ا‎ WY SeReL RO Bld ‏پذیر بودن)‎ eee ONT EBT aero ne TCT Eee fe Pome ‏ل‎ ROE SORT ET ee Te عدم تجربه وتوانمندی در امور بین المللی(مانند مسائل حقوقی.فنون مذاکره وعقد قراردادهاو...)

صفحه 6:
5 راهکارهای حمایت صادراتی از 5۱/۲ها © تشكيل وحمايت از شركتهاى مديريت صادرات ‎oem ee skola eis‏ | © تشكيل وحمايت ازخوشه هاى صادراتى 0 ocd

صفحه 7:
۱ ١ شركت مدبريت 777777 مديريت صادرات يكى از انواع واسطه هاى و تم ره مت را 18271))است كه براى كمكببه بنكاههاى اقتصادى در جهت ورود ‎BL)‏ ا ا ا ع

صفحه 8:
. ويزكيهاى شركت مديريت صادرات ل تا م 1 0 ا 00 5 0[ درمورد كشورها) Rn Une ese Perio Pee er Speer rests ae p 1 gene ‏مشتری ت‎ or ‏ونقل , بسته بندى نهيه اسناد واعتبارات, قوانين ومقررات صادرات و واردات‎ ‏ومديريت امور مالى.‎ ل ا ا ۱ توسعه تجارت ء اناق باز كانى .صندوق ضمانت صادرات, كمرى. بانك توسعه صادرات

صفحه 9:
مزایای شرکت مدا صادرات صرفه جویی درزمان 232001000000 © صرفه جويى درميزان هزينه وكاهش ريسك در صاردات با ‎Scene een iad‏ 000 © كاهش ميزان سود بدليل برداخت مبالغى تخفيف و حق العمل 6 ‏ا‎ nel nore Tei ‏م‎ Ol ae a aed ad

صفحه 10:
oe ‎ERIC V WBC A)‏ مديريت صادرات: سس 1 ‎eS ero ibd‏ م2 #داشتن يك نمايندكى در بازار هدف ‎Beer EP Ser ne vice‏ ا ا ‎CN PeCCIS S82) SITS‏ #پذیرش ریسک نرخ تبدیل ارز خارجی

صفحه 11:
‎١‏ ات اد ی اسف ‏الل | لي الل ا تا ‎eee ero)‏ ل ل به مواد اوليه. بازاريلبى وكانالهاى توزيع در خارج از كشور و نيزفراهم آوردن اطلاعات مربوط به تجارت بین المللی داشته باشند. ‎ ‏2- تدوين برنامه حمايتى من جمله تشكيل هيات هاى تجارى بازاريابى. ‎We fe Cm OC ONL PTS oe‏ ا ا ا ا بازاريابى. برقرارى روابط تجارى . تسهيل سرمايه كذارى مشترك وایجاد دفاتر تجاری در بازارهای خارجی

صفحه 12:
شقوق مختلف ارتباط دولت با شرکتهای مدیریت صادرات ‎Pea) 0 north‏ 53035 صادرات #شق دوم: اتخاذ سياستهاى كارا وايجاد انكيزه ا ل ا ل كت

صفحه 13:
سياست ايجاد شركتهاى مديريث صادرات مس © تعيين معيار شناخت يك واحد تجارى بعنوان شركت مدیریت صادرات © مشخص نمودن تسهيلاتى كه براى انجام وظايفه ۱ خواهد شد

صفحه 14:
Se Da Sen ‏و‎ ewe ner Sen eal ‏مس‎ ‎ere Trae bie pee ener ee Sih ‏©شركت هاى مديريت صادرات كره جنوبى يا جائبولها‎ 300 ‏ا ا‎ 60 ‏قرن‎

صفحه 15:
= خوشه های صادرات گرا Ceremony Recaro i perp emel peer iol peeve er canes ae a ee یک گروه نزدیک و بهم پیوسته جغراف در يك زه ۱ ‏ا ا‎ eer teen) ‏صادرات به خارج از كشور صادر مى شود در اين خوشه ها رقابت در كيفيت‎ 1 ‏ا ل‎ reed م ا 10 000000 a OS ey pe ess Teepe ce]

صفحه 16:
كيهاى خوشه هاى صادراتى 535 ا وجود کاتالزور ورهبر و هماهنگی وانسجام فعلیت های شرکت هاء دیلت ویا موسسات امي ela a a de Ee CL اعتماد سازى در فعاليت هاى كارى ۳ رفع موانع ارتقاء صادرات 600 ها Ce ‏ل‎

صفحه 17:
~ کنسر سیوم صادراتی AOC ge ee Om Eee TOTES COT IP Senin TenyOD ee Cs Te eee ee) 9 Reet SS ed كنسرسيوم صادراتى يك عنصر طبيعى استراتزيك جهت توسعه يك خوشه و شبکه است. کنسرسیوم صادراتی یک اتحاد (همکاری) داوطلبانه شرکتها با هدف ارتقاء كالاها و خدمات اعضاء به خارج و تسهيل صادرات اين محصولات 1 te ree Tesco aes مى كردد .

صفحه 18:
= نتیجه گیری به طور کلی شرکتهای مدیریت صادرات. خوشه های صادرات گرا و کنسرسیوم صادراتی می توانند ابزاری قوی برای سیاستگذاران در ‎he eRe RURCn CORTON Sn CorY‏ 1 ‎ee eed‏ ۱ ‎se Ea Sal‏ ا ‎FS Sis Mae tate‏ ‎ee ane AE eed Rade eal eal ee aR eer ade)‏ See Re tear ‏ا‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان