مدیریت و رهبری

شفافیت سازمان – Corporate Transparency

61-Corporate-Transparency

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شفافیت سازمان – Corporate Transparency”

شفافیت سازمان – Corporate Transparency

اسلاید 1: شفافیت سازمانCorporate TransparencyMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانشفافیت سازماننوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / اجراموضوعتغییرات و سازمان / اخلاق و مسئولیتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: شفافیت سازمانی یکی از مفاهیمی است که در یک فضای باز سازمانی و همکاری سالم و صادقانه مورد نیاز هر ذینفعی است که با یک سازمان در تعامل قرار می‌گیرد تا موارد مورد نیاز خود را به‌طور شفاف از سازمان دریابد. شفافیت از لحاظ لغوی، به معنای امکان نگاه کردن به درون یک چیز به‌منظور فهمیدن آنچه در آن می‌گذرد، است. مفهوم اصلی شفافیت در سازمان‌ها بر قابلیت دسترسی به اطلاعات دلالت دارد. یک سازمان شفاف، سازمانی است که افراد درون و بیرون آن بتوانند به‌منظور شکل دادن به نظراتشان، در مورد اقدامات و فرآیندهای درون آن سازمان، اطلاعات مورد نیازشان را به دست آورند. شفافیت سازمانی موجب می‌شود که اطلاعات مورد‌نیاز درباره عملکرد، تصمیمات و وضعیت موجود سازمان به‌طور قابل فهم در اختیار ذینفعان قرار بگیرد. شفافیت در سازمان به اخلاق و مقدارحقیقتی که در آن سازمان وجود دارد محدود میشود. (در صورتی که مقدار حقیقت تایید شده و به درجه عینیت برسد). شفافیت همچنین بوسیله تاثیر سازمان مربوطه یا وابسته، به سهامدارانش هم مورد تجزیه و تحلیل قرار میگیرد. این تاثیرات مهم هستند برای اینکه معین شود که آیا فعالیت های سازمان سازگار با منافع جامعه می باشد یا خیر، آیا آنها اخلاقی هستنند یا خیر و این که آیا این فعالیت ها نهادینه (یکپارچه سازی سازمانی) شده یا خیر. برخی از ملاحاظات معمول در اطراف شفافیت سازمانی CT عبارتند از : گسترش استانداردهای مالی و دستورالعمل ها و راهنماها افزایش مجازات برای گمراه کنندگان گزارش افشای پاداش فرد ارشد اجرایی و معاملات در سهام ایجاد هیئت نظارت مستقل منطبق با قواعد اخلاقی سازمان برای آنکه بتواند عملکردی شفاف داشته باشد، باید مراحلی را طی کند تا بتواند شفافیت خود را تضمین کند. در ابتدا باید سازمان دقیقا از نیازهای اطلاعاتی کلیه ذینفعان خود اطلاع پیدا کند. سازمان باید بداند که ذینفعان در چه مواردی کنجکاو هستند و به‌طور مناسب اقدام به تولید محتوا و توزیع مناسب آن در میان ذینفعان کند و در این موارد به آنان پاسخگو باشد. همچنین کلیه تصمیمات، فرآیندها و عملکردهای مرتبط را با ذینفعان خود در میان بگذارد. سازمان باید سعی کند که در این موارد متهم به پنهان‌کاری نشود. شفافیت همچنین، مستلزم پاسخگویی است، سازمان‌های شفاف پاسخگوی اعمال، گفتار و تصمیم‌های خود هستند زیرا این اطلاعات جهت بررسی در دسترس دیگران قرار می‌گیرد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتصمیم گیری توافقیConsensus Decision Making هوش اجتماعیSocial Intelligence مزایاشفافیت عالی درک مشتریان از فعالیت های محیطی و برنامه های مسوولیت اجتماعی را افزایش می دهد. همچنین افشای برخی اطلاعات می تواند اتهامات نسبت به سازمان را از بین ببرد.کاربردهاروابط بهتر، چیدمان بهتر در سازمان، ، دستیابی به راه حل های عملی و کارآمد و تعامل با بهتر با مشتریان از جمله دلایلی است که نشاندهنده نیاز سازمان ها برای انجام شفافیت می باشد.معایبافشای بیش از اندازه اطلاعات سازمان منجر به مشکلات و پیامدهای نامناسبی میگردد و ممکن است مشتریان تمایل به همکاری با سازمان را از دست بدهند.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان