پزشکی و سلامت بیماری‌ها

شنوایی سنجی و بینایی سنجی

shanvaayi-sanji

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شنوایی سنجی و بینایی سنجی”

شنوایی سنجی و بینایی سنجی

اسلاید 1: شنوایی سنجی و بینایی سنجیکاری از عسکری

اسلاید 2: شنوایی سنجی Audiometry

اسلاید 3: شنوایی‌شناسی مطالعه اختلالات شنوایی از راه شناسایی و سنجش کاستی عملکرد شنوایی و توانبخشی آن است. از جمله این اقدامات شنوایی سنجی می‌باشد. البته حوزه علم شنوایی‌شناسی بسیار وسیع‌تر از مطالعه انحصاری دستگاه شنوایی است و به بررسی دستگاه دهلیزی و تعادل و همچنین بررسی چگونگی پردازش اطلاعات دریافتی از حس شنوایی در دستگاه عصبی مرکزی نیز می‌پردازد.

اسلاید 4: تاریخچهدر طی جنگ جهانی دوم سربازانی که دچار مشکل کم شنوایی میشدند برای ارزیابی مشکل شنوایی و توان‌بخشی آن به متخصصینی ارجاع می‌شدند که امروزه با عنوان شنوایی‌شناس از آنان نام برده می‌شود. در واقع ریشه شکل‌گیری رشته شنوایی‌شناسی از جنگ جهانی دوم و پس از گردهمایی متخصصین مختلف نظیر پزشکان، روان‌شناسان، متخصصین گفتار و معلمین ناشنوایان است. به درستی مشخص نیست که چه کسی اولین بار از عبارت شنوایی‌شناسی استفاده کرد، اما یکی از کسانی که در طرح و ترویج این عبارت و شناساندن این رشته تخصصی نقش به سزایی داشته ریموند کارهات بوده‌است.

اسلاید 5: وظایف و فعالیت های شنوایی شناسعلاوه بر فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي كلينيك شنوايي شناسي و تعادل اين گروه، خدمات زير را به بيماران ارائه مي نمايد:  ارزيابي هاي كامل شنواييارزيابي عملكرد گوش ميانيآزمون هاي فيزيولوژيك و الكتروفيزيولوژيك شنوايي شناسي OAE ,AEP ,ASSRآزمون هاي بررسي سيستم تعادلخدمات تجويز سمعك هاي پيشرفته ديجيتالخدمات مشاوره و توانبخشيارائه خدمات مشاوره ارزيابي، درمان اختلالات گفتار و زبان

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید