کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

شهربازی های دیزنی لند

disney-land

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شهربازی های دیزنی لند”

شهربازی های دیزنی لند

اسلاید 1: دیزنی‌لند

اسلاید 2: همه ما حداقل برای یکبار در زندگی و کودکی مان با شخصیت های کارتونی والت دیزنی از میکی ماوس تا سیندرلا روبرو شده ایم. شخصیت های کارتونی کمپانی والت دیزنی خاطرات کودکی بسیاری از ما را تشکیل می‌دهد. در ادامه به معرفی ماجرای شکل گیری شرکت والت دیزنی و ایده طراحی پارک های دیزنی‌لند می‌پردازیم.

اسلاید 3: والت دیزنیوالتر الیاس والت دیزنی متولد 5 دسامبر 1901 در شیکاگو است. او یک تاجر، کاریکاتوریست، پویانما، تهیه کننده، کارگردان، فیلمنامه نویس، کارآفرین و صدا پیشه بود. او و برادرش روی الیور دیزنی به عنوان غول تجارت هالیوود مشهورند. دیزنی، بنیانگذار شرکت والت دیزنی می‌باشد که یکی از معروفترین شرکت های تولید فیلم و انیمیشن می‌باشد. در طول عمر خود، او موفق به دریافت 4 جایزه اسکار افتخاری و 22 جایزه اسکار از مجموع 59 نامزدی اسکار شد که از این لحاظ در تاریخ رکورد دار است. والت دیزنی شخصیت میکی ماوس را بوجود آورده است. والت دیزنی هیچوقت نتوانست عمارت اصلی دنیای دیزنی در فلوریدا را ببیند. وی در ۱۵ دسامبر ۱۹۶۶ بر اثر عوارض سرطان ریه جانش را از دست داد.

اسلاید 4: پارک های دیزنی‌لندپارک تفریحی دیزنی‌لند (به انگلیسی: Disneyland Park) نام یک پارک تفریحی می‌باشد که مالک و گرداننده این پارک شرکت والت دیزنی می‌باشد. دیزنی‌لند هم برای کودکان و هم بزرگسالان دارای جذابیت زیادی می‌باشد. علاوه بر اینکه دیزنی‌لند در آمریکا قرار دارد، در کشورهای دیگری هم نیز ساخته شده که در ادامه مقاله به بررسی برخی از آنها می‌پردازیم. این پارک تاکنون مورد بازدید بیش از میلیون ها نفر از زمان افتتاح قرار گرفته ‌است.در این پارک تفریحی شخصیت های کارتونی کمپانی والت دیزنی مانند سفید برفی ، سیندرلا ،تینکربل و … حضور دارند و نقش شخصیت های خود را که در کارتون های دیزنی دارند ایفا می‌کنند.به همه کسانی که وارد این مکان شاد می‌شوند گفته می‌شود:- خوش‌آمدید. دیزنی‌لند سرزمین شماست. اینجا کهولت، خاطرات عزیز گذشته را بازمی‌یابد، و جوانی مبارزات و وعده‌های آینده را می‌چشد. دیزنی‌لند به ایده‌آل‌ها، رویاها و واقعیت‌های سختی که آمریکا را ساخته‌است تقدیم شده‌است... با آرزوی اینکه منبعی از شادی و الهام برای تمام دنیا باشد.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید