سایر تحقیق و پژوهش

شهید سرهنگ ((محمد علی صفا ))

sarhang-ali-safa

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شهید سرهنگ ((محمد علی صفا ))”

شهید سرهنگ ((محمد علی صفا ))

اسلاید 1: شهید سرهنگ ((محمد علی صفا )) استاد:دانشجو:

اسلاید 2: آشنایی با شهیدنام : محمد علینام خانوادگی :صفانام پدر : سوتر توستاریخ تولد: 1325/1/1تاریخ شهادت : 1359/7/12محل دفن : گلزار شهدا بجنورد

اسلاید 3:  مصاحبه اختصاص با برادر شهیدشهید محمد علی صفا از جمله شهدا برجسته ای است که خدمات بی نظری را برای کشوردر 8 سال جنگ تحمیلی به منصه ظهور رساند.((شهید  محمد علی صفا))در سال 1328 در بجنورد متولد شدو پس از گذراندن دوره ابتدایی در دبستان ابن سینا ، دوره متوسطه را در دبیرستان همت به پایان سپرد و سپس وارد ارتش شد.با توجه به این که هدف ارتش در آن هنگام تشکیل یک پایگاه کماندویی در ایران بود و شهید صفا نیز در رشته های مختلف ورزشی از جمله کاراته و کنگ فو تخصص خاصی داشت پس از گذاراندن دوره های انتخابی در ایران برای ادامه دوره های تخصصی کماندویی در پایگاه کماندویی رویال مارین انگلستان (پایگاه موش های صحرا) انتخاب شد.

اسلاید 4: محمد علی صفا در  جنگ تحمیلیجنگ تحمیلی آغاز شد و محمد علی صفا  به تاکتیک‌های جنگی و استراتژیکی اشراف کامل داشت. در روز ۳۱ شهریور سال ۵۹ نیروهای عراقی با ظرفیت دو لشکر تانک و با تمام تجهیزات به خرمشهر حمله کردند و نیمی از خرمشهر را اشغال کردند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید