مدیریت و رهبری

شکاف میان تصمیم و اجرا Gap between Decision and Implementation

Gap-between-Decision-and-Implementation

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شکاف میان تصمیم و اجرا Gap between Decision and Implementation”

شکاف میان تصمیم و اجرا Gap between Decision and Implementation

اسلاید 1: شکاف میان تصمیم و اجراGap between Decision and Implementation

اسلاید 2: عنوانشکاف میان تصمیم و اجرانوعابزارمراحل استفادهطراحی / اجرا موضوعتصمیم گیری و حل مسالهسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: هرروز تصمیمات بسیاری در داخل سازمان گرفته می‌شود. با اینحال اجرای این تصمیمات اغلب پیچیده هستند. علاوه بر این، نیمی از تصمیمات در سازمان بی‌اثر شده و این بیشتر به علت اجرای نادرست می‌باشد. تصمیم‌گیرندگان اغلب برای سطح بالایی از اجرای سازگار تلاش می‌کنند هرچند پیاده‌سازی ناسازگار گاهی اوقات ممکن است منجر به بهبود و اصلاح تصمیم گردد. برای رسیدن به انسجام بیشتر در اجرای تصمیمات، بسیار مهم است که چگونگی تصمیم‌گیری فرایند اجرای نفوذ سازگار، درک شود. بمنظور درک عوامل موثر بر انطباق اجرا‌کننده با تصمیم‌گیری و تجزیه و تحلیل فرآیندهای مشابه در هر دو تنظیماتی که قابل مشاهده هستند، فرایند از تصمیم‌گیری به اجرا به سه مرحله مختلف تقسیم‌بندی شده است: تصمیم‌گیری، هیأت نمایندگی و پیاده‌سازی.در مرحله اول، تصمیم‌گیرندگان در مورد جایگزین‌هایی برای رسیدگی به یک مساله بحث می‌کنند. در سازمان‌ها، تصمیمات ممکن است توسط هیئت مدیره و همچنین سهامداران یا مدیران ساخته شده باشد. مرحله دوم در تصمیم‌گیری به اجرا فرایند مرحله هیأت نمایندگی است. تصمیم‌گیرندگان اغلب اجرای تصمیمات را به کارکنان در سازمان‌ها (تصمیمات سازمانی) و یا به سازمان‌ها (تصمیم‌گیری دولتی) واگذار می‌کنند. منطق پشت هیأت نمایندگی این است که اجراکننده اغلب دارای شایستگی‌های خاص، مهارت‌ها، اطلاعات و یا به طور ساده اینست که تصمیم‌ساز فاقد زمان لازم می‌باشد. در این مرحله، تصمیم‌گیرندگان سطوح مشخصی از اختیار و قدرت را برای اجرایی که توسط کنترل و ارسال سابق تنظیم شده، واگذار می‌کنند. مرحله سه مرحله پیاده‌سازی است. تعریف کلی، اجرا به تبدیل یک تصمیم به اقدامات مشخص اشاره دارد. تصمیم با سطح معین انطباق می‌تواند محدوده‌ای از اجرای یک تصمیم بطور کامل در انطباق با تصمیم (انطباق کامل) به اجرای یک تصمیم کاملا متفاوت از تجویز (عدم تبعیت) باشد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتصمیم گیری و پاسخگویی سریع و دقیق Thinking On Your Feet فلوچارت فرایند تصمیم Decision Process Flowchart مزایاتصمیمات در فاصله کمتر، دقیقتر و بهتری به مرحله اجرا و عمل می‌رسند. همچنین می‌توان تصمیمات بیشتری را نیز اجرایی کرد.کاربردهاسازمانها با استفاده از این راهکار می‌توانند شکاف میان تصمیمات گرفته شده و اجرا را کاهش دهند.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان