منابع انسانی و مشاغل

شیر قطع فشار اداره گاز

shirghate_feshar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شیر قطع فشار اداره گاز”

شیر قطع فشار اداره گاز

اسلاید 1: شيرقطع فشار

اسلاید 2: انواع شیرهای قطع فشار

اسلاید 3: عضو مسدود کننده: قسمتی از تجهیزات ایمنی قطع فشار هستند که مانند یک شیر عمل می کنند و موجب قطع کامل جریان می شوند.عضو عمل کننده: قسمت هایی از این تجهیزات هستند که باعث حرکت عضو مسدودکننده می شوند.عضو لغزنده: عضوی که با دستور کنترل کننده حرکت می کند و موجب بستن عضو مسدود کننده می شود.کنترل کننده: همان پایلوت در شیرهای قطع فشار هستند.عضو سرویس گذار: طبق استاندارد پس از عمل کردن شیرهای قطع کن، این شیرها باید بصورت دستی در سرویس قرار گیرند. این وسیله را عضو سرویس گذار نامند.اجزاء تشکیل دهنده انواع شیرهای قطع فشار

اسلاید 4: شیرهای قطع کن Slam Shut offدر شیرهای قطع فشار با عملکرد مستقیم قسمت کنترل کننده یا پایلوت مستقیما به مکانیزم عمل کننده متصل است.در شیرهای با عملکرد غیرمستقیم یک سیستم مکانیکی و یا نیوماتیکی بین کنترل کننده و قسمت عمل کننده شیر قرار دارد.این سیستم مکانیکی موجب درگیری مطمئن تر و همچنین رها سازی یکباره عمل کننده می شود.

اسلاید 5: حسگر فشار معمولا یک دیافراگم لاستیکی است و همواره تحت فشار گاز خروجی سیستم تقلیل فشار قرار دارد.این فشار با فشار تنظیم فنر مقایسه می شود.زمانی که فشار تحت نظارت از فشار تنظیمی بیشتر شود، حرکت عضو لغزنده موجب تغییر وضعیت ساچمه های درگیر شده و در نتیجه عضو عمل کننده حرکت می کند.Slam Shut off عملکرد مستقیم

اسلاید 6: Slam Shut off عملکرد مستقیمرها سازی عمل کننده و به دنبال آن مسدودکننده یا همان سیت تحت تاثیر فنر متصل به خود، مجرای عبور گاز را مسدود می نماید.

اسلاید 7: Slam Shut off عملکرد مستقیمدر این شیر عضو مسدود کننده با استفاده از انرژی فشردگی یک فنر که در پشت سیت مسدودکننده قرار دارد عمل می کند.

اسلاید 8: Slam Shut off عملکرد مستقیم

اسلاید 9: Slam Shut off عملکرد مستقیم

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید