sheytan_va_sheitan_parasti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شیطان و شیطان پرستی”

شیطان و شیطان پرستی

اسلاید 1: بسمه تعالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات فارس شیطان و شیطان پرستی ارائه دهنده: بهنام رحمتی نام درس: وصایای امام خمینی (ره) نام استاد: سرکار خانم فریبا رضایی اردیبهشت 93

اسلاید 2: منابع: www.binahaiat.persiangig.ir/adine/aks/church.jpgwww.dostan.net/cl_upload/54880.jpgwww.eyeofhorus.org.uk/images/photo/10tennant/serieswww.fa.wikipedia.org/wikiwww.forum.hammihan.com/archive/index.phpwww.il8.tinypic.com/2h5mpmo.jpgwww.justiceformetal.blogfa.comwww.necronomi.com/magic/satanism/altar.jpgwww.noteahang.com/articledetaile.aspxwww.sociologyofiran.com/index.phpwww.tebyan.netwww.tebyan.net/bigmage.aspxwww.tebyan.net/index.aspxwww.tinypic.com/zk19x0.jpg

اسلاید 3: فهرست مطالبمعنی شیطانشیطـان‌پرستـی به چه معنـاست؟ تاریخچـه شیطان پرستـیمبـدا شیطـان پرستــیسیر تاریخی شیطان پرستیاعمال و زمان شیطان پرستیاصول اعتقادی شیطان پرستانانواع شیطان پرستیفلسفه شیطانینماد هاي شيطان پرستی

اسلاید 4:  اعوذ باالله من الشیطان الرجیم انما ذلکم الشیطان یخوف اولیاء فلا تخافوهم وخافون ان کنتم مومنین در واقع این شیطان است که دوستانش را می ترساند پس اگر مومنید از آن نترسید و از من بترسید.(سوره مبارکه آل عمران آیه 176)

اسلاید 5: مقدمه شيطان پرستي يکي از اعتقاداتي است که برخي به آن پيشينه هزار ساله مي‌دهند و دليل آن را نيز پرستش هر موجود داراي قدرت توسط مردمان هزاران سال پيش و يا در نظر گرفتن دو خداي ضد هم يعني خداي خير و شر مي‌دانند. شيطان پرستي دنيايي را ترسيم مي كند كه هيچ روزنه اميدي براي آن تصور نمیشود. به همين جهت شيطان پرستي را جهان تاريك مي‌گويند.

اسلاید 6: هدف هدف از اين تحقيق شناساندن انواع شيطان پرستی گروه‌ها، سنبل‌ها، اعتقادات و اعمال شیطان‌پرستان می‌باشد.

اسلاید 7: معنی شیطانشيطان به هر موجود موذى و منحرف كننده و طاغى و سركش ، خواه انسانى يا غير انسانى مى گویند.شیطان دو معنی دارد: اصطلاحى (معنايى) لغوى

اسلاید 8: نگاه یهودی-مسیحی-اسلامی از شیطان یهودی اسلامی مسیحی

اسلاید 9: شیطـان‌پرستـی به چه معنـاست؟ شیطان پرستی به معنی پرستش شیطان به عنوان قدرتی فوق العاده قوی و بسیار قوی تر و موثرتر از نیروهای خوب دنیوی همچون خداست.

اسلاید 10: تاریخچـه شیطان پرستـی درامریکا اولین گروه شیطان پرستان اعلام موجودیت کردند و کلیسای شیطان پرستی ساختند .آنتوان لاویتفاوت میان کلیسای شیطان و معبد ست کتابهای لاوی موسیقی های به جا مانده از لاوی

اسلاید 11: مبـدا شیطـان پرستــی مبدا شيطان پرستی قديمی به قرون اوليه آدمی بر می گردد. در زمانهای قدیم انسانها در برابر هر چيزی که قدرت مقابله با آن را نداشتند و از درک آن عاجز بودند، تسليم مي‌شدند و سجده مي‌کردند.

اسلاید 12: سیر تاریخی شیطان پرستیشیطان پرستی قدیمی) قرون وسطايی (شیطان پرستی جدید

اسلاید 13: شيطان پرستی در ايران شيطان پرستی در ايران از ديرباز وجود داشته است . چه قبل از زرتشت و چه بعد از آن و شايد اوج آن در زمان زرتشت و بحث اهريمن و اهورامزدا باشد . اما بر اساس تحقيقات بيشتر شيطان پرستی در ناحيه غربی کشور و ناحيه مرکزی ايران داير است . مخصوصا در شهرهای غرب و جنوب غرب کشور و کردنشين که حتی مراسم اين عده در کوهها و دره ها نيز هنوز برگزار ميشود و قربانی آنها حيوان است .

اسلاید 14: اعمال و زمان شیطان پرستیمراسم قربانی كردنمراسم معروف نماز سیاه یا نماز جماعت سیاهمراسم پیوستن عضو جدید پنتاگرامپنتاگــرام در شیطان پرستـی

اسلاید 15: بهشت و دوزخ از دید شیطان پرستان از نظر آنها هیچ بهشت یا آینده‌ی روشنی وجود نداره ، جهنمی با آتش های سوزان که برای تنبیه به کار بره هم نداریم. اینجا و اکنون آنچه هست که ما داریم. اکنون زمان شادی ماست، اکنون شانس ماست هر چه هست هم اکنون است.

اسلاید 16: اصول اعتقادی شیطان پرستانانکار خداخودپرستیمادیگراییاعتقاد به استعداد پنهانی بشر

اسلاید 17: انـواع شیطـان پرستــیشیطان پرستی فلسفیشیطان‌پرستی لاوییشیطان پرستی دینیشرپرستان

اسلاید 18: ۹ فلسفه شیطانی منسوب به لاوی شیطان می‌گوید: دست و دلبازی کردن بجای خساستشیطان می‌گوید:  زندگی حیاتی بجای نقشه خیالی و موهومی روحانی. شیطان می‌گوید:  عقل پاک بجای فریب دادن ریاکارانه خود. شیطان می‌گوید:  محبت کردن به کسانی که لیاقت آن را دارند بجای عشق ورزیدن به نمک نشناسان. شیطان می‌گوید:  انتقام و خونخواهی کردن بجای برگرداندن صورت (اشاره به تعالیم مسیحیت که می‌گوید:  هرگاه برادری به تو سیلی زد، آن طرف صورتت را جلو بیاور تا ضربه‌ای به طرف دیگر بزند)

اسلاید 19: شیطان می‌گوید:  مسئولیت پذیری در مقابل مسئول بجای مسئولیت در برابر موجودات ترسناک خیالی . شیطان می‌گوید:  انسان مانند دیگر حیوانات است، گاهی بهتر ولی اغلب بدتر از آنهایی است که روی چهار پا راه میروند، بدلیل آنکه انسان دارای خدای روحانی و پیشرفت‌های روشنفکرانه، او را پست‌ترین حیوانات ساخته است. شیطان تمام آن چیزهایی که گناه شناخته می‌شوند را ارائه می‌دهد، چون که تمام آنها به یک لذت و خوشنودی فیزیکی، روانی یا احساسی منجر می‌شوند. شیطان بهترین دوست کلیساست چرا که در میان تمام این سالها  وجود شیطان دلیل ماندگاری کلیساها است.

اسلاید 20: لاوی ۹ گناه شیطانی را نیز نام برده است:حماقت ادعا و تظاهر نفس گراییانتظار بازپس گرفتن از دیگران،(آنچه به آنها داده اید)خود را فریب دادنپیروی از رسوم و عقاید دیگران روشن بینی نا کافی فراموش کردن ارتدکسی گذشته (به طور مثال، قبول کردن چیزی قدیمی در بسته بندی جدید، به عنوان نو)غرور و افتخار بی حاصل (مانند غروری که هدف شخصی را از درون می‌‌پوساند) و کمبود محسنات !

اسلاید 21: لاوی ۱۱ قانون شیطانی را نیز وضع کرد: هرگز نظراتت را قبل از آنکه از تو بپرسند بازگو نکن. هرگز مشکلاتت را قبل از آنکه مطمئن شوی دیگران می‌خواهند آن را بشنوند بازگو نکن. وقتی مهمان کسی هستی، به او احترام بگذار و در غیر این صورت هرگز آنجا نرو. اگرمهمانت مزاحم تو است، با او بدون شفقت و با بیرحمی رفتار کن. هرگز چیزی را که متعلق به تو نیست برندار، مگر آنکه داشتن آن برای کس دیگری سخت است و از تو می‌خواهد آن را بگیری.

اسلاید 22: اگر از جادو به طور موفقیت آمیزی برای کسب خواسته هایت استفاده کرده‌ای قدرت آن را اعتراف کن. اگر پس از بدست آوردن خواسته هایت قدرت جادو را نفی کنی، تمام آنچه بدست آوردی را از دست خواهی داد. هرگز از چیزی که نمی‌خواهی در معرض آن باشی شکایت نکن. کودکان را آزار نده. حیوانات (غیر انسان) را آزار نده مگر آنکه مورد حمله قرار گرفته‌ای یا برای شکارشان. وقتی در سرزمینی آزاد قدم بر می‌داری، کسی را آزار نده، اگر کسی تو را مورد آزار قرار داد، از او بخواه که ادامه ندهد اگر ادامه داد، نابودش کن.

اسلاید 23: معابد شیطان پرستیکلیسای شیطان: اولین سازمان فلسفی برای معتقدین به مبادی فلسفی شیطان پرستی است که توسط آنتوان لاوی  در ۳۰آوریل ۱۹۶۶ در سانفرانسیسکو تاسیس شد.معبد ست : ست نام یکی از خدایان مصر باستان است و این معبد یکی از مخوف‌ترین، مشهورترین و مخفی‌ترین سازمان‌های شیطان پرستی است .

اسلاید 24: نماد هاي شيطان پرستی پنج ضلعي وارونه(پنتاگرام وارونه)666Ankhصليب شکسته يا چرخ خورشيدچشمي که به همه جا مي نگردچشم شيطانصليب وارونهسر بزهرج و مرجضدعدالت

اسلاید 25: پنج ضلعي وارونه(پنتاگرام وارونه)

اسلاید 26: 666

اسلاید 27: Ankh

اسلاید 28: صليب شکسته يا چرخ خورشيد

اسلاید 29: چشمي که به همه جا مي نگرد

اسلاید 30: چشم شيطان

اسلاید 31: صليب وارونه

اسلاید 32: سر بز

اسلاید 33: هرج و مرج

اسلاید 34: ضدعدالت

اسلاید 35: مرور و جمع بندیمعنی شیطانتاریخچـه شیطان پرستـیسیر تاریخی شیطان پرستیاعمال و زمان شیطان پرستیانواع شیطان پرستیفلسفه شیطانینماد هاي شيطان پرستی

اسلاید 36: نتیجه گیری خوشبختانه  شيطان‌پرستي يا شيطان‌گرايي در کشور ما هنوز در دورة نمادين به سرمي‌برد و به یک هدف تبديل نشده است. اما در کشورهاي غربي به يک هدف سياسي و مذهبي تبديل شده است. آگاهي رساني به نسل جوان و آموزش آنها درباره سرانجام شوم اين حرکت ضد فرهنگي از طريق رسانه ها بويژه تلويزيون و مقابله قانوني با آن در کوتاه مدت مي تواند از گسترش حرکت آنها جلوگيري کرده و در صورت تداوم آنها را ريشه کن کند.

اسلاید 37:

اسلاید 38:

اسلاید 39:

اسلاید 40:

اسلاید 41:

اسلاید 42:

اسلاید 43:

اسلاید 44:

اسلاید 45:

اسلاید 46:

اسلاید 47:

اسلاید 48:

اسلاید 49: پایانبا تشکر از توجه شما دوستان

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید