کامپیوتر و IT و اینترنت

صفحه کلید کامپیوتر

keyboard

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت در مورد صفحه کلید کامپیوتر، شامل 16 اسلاید همراه با انیمیشن و قابل ویرایش فهرست مطالب: - کیبورد کامپیوتر چیست؟ - تاریخچه‌ی ساخت کیبورد از ابتدا تا امروز - انواع صفحه کلید از نظر تعداد کلید ها و سایز - انواع صفحه کلید از نظر نوع چینش حروف - انواع صفحه کلید از نظر نوع اتصال به کامپیوتر - بخش های صفحه کلید - درون صفحه کلیدها
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
678 بازدید, 6 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “صفحه کلید کامپیوتر”

صفحه کلید کامپیوتر

اسلاید 1: صفحه‌کلیدنام و نام خانوادگی:درس:استاد:

اسلاید 2: کیبورد کامپیوتر چیست؟

اسلاید 3: کیبورد یا صفحه کلید کامپیوتر دستگاهی شبیه به ماشین تحریر (Typewriter) است که با استفاده از دکمه‌هایی که همچون اهرم‌های مکانیکی یا سوئیچ‌های الکترونیکی عمل می‌کنند و به شما اجازه‌ می‌دهند تا متن دلخواه خود را در کامپیوترتان بنویسید. هر یک از دکمه‌های قرار گرفته روی کیبورد وظیفه‌‌ی خاصی را انجام می‌دهند و به تایپ حرف خاصی اختصاص یافته‌اند که معمولا این حروف یا وظایف روی دکمه ثبت شده است؛ البته نوشتن برخی کاراکترهای خاص نیاز به فشردن همزمان دو دکمه دارد. بیشتر دکمه‌های صفحه کلید کامپیوتر شما به یک حرف، سمبل یا عدد تعلق دارند و تعداد محدودی از دکمه‌ها برای انجام عملکردی خاص طراحی شده‌اند.کیبورد کامپیوتر

اسلاید 4: تاریخچه‌ی ساخت کیبورد از ابتدا تا امروز

اسلاید 5: تاریخچه‌ی ساخت کیبورد از ابتدا تا امروزپانچ کارتتله پرینتربشر برای اولین بار با کمک ماشین تحریر شروع به نوشتن مکانیکی حروف و کلمات کرد. با گذر زمان و کاهش مقبولیت کارت‌های پانچ و نوارهای کاغذی، فناوری جدیدی برای تایپ متون گوناگون پا به عرصه گذاشت که با نام تله پرینتر (Teleprinter) شناخته می‌شد. تله پرینترها در اوائل دهه‌ی۱۸۷۰ به‌عنوان ابزاری برای تایپ و انتقال همزمان داده‌ها در بازار بورس مورد استفاده قرار می‌گرفت. در سال ۱۹۰۷ دو مهندس آمریکایی به نام‌های چارلز و هاوارد کروم و یک مهندس برق به نام فرانک پیرن روی مدل پیشرفته‌تری از تله پرینترها کار کردند که منجر به ساخت شکل امروزی این ابزار شد. ابزاری که تولید آن مقدمه‌ای بر پیدایش کیبوردهایی شد که با کمک دکمه‌‌ها و سیستم تله پرینتر کار می‌کردند. هرمان هارلیت شخصی بود که اولین کیبورد کامپیوتر را به دنیای تکنولوژی عرضه کرد.

اسلاید 6: انواع صفحه کلید از نظر تعداد کلید ها و سایزصفحه کلید کاملصفحه کلید تنکیلسصفحه کلید کامپکت

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید