سایر تحقیق و پژوهش

صفر تا صد استخر

estakhr1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “صفر تا صد استخر”

صفر تا صد استخر

اسلاید 1: صفر تا صد استخر ارائه:

اسلاید 2: مقدمهامروزه با گسترش استفاده از تفريحات آبی در مجموعه هاو پارک ها و همچنین استفاده از استخر، جکوزی و سونا به عنوان تفریح و ورزش، مشتریان زیادی را به دنبال استفاده از این سرگرمی شاد و مفرح كشانده است.در قدیم ساختمان استخر ها از تاسیسات ساده ای شامل لوله کشی های آب سرد ورودی ، فاضلاب و لوله های تخلیه شونده و غیره بودند ولیکن امروزه با گسترش روز افزون تكنولوژي هاي تاسيساتي و فني در ساخت واجراي استخرهای آبي ، شاهد ورود تجهیزات و تاسیسات منحصر به فردی می باشیم که کلیه خواسته های شناگران در خود جای داده است.استخرهای شنا امروزه به نحوی طراحی می گردند که آب ورودی به استخرها در دمای استاندارد می باشند به نحوی که نه شناگران احساس بد داشته باشند و نه باعث کاهش تحرک بدنی آن ها گردد و همچنين با استفاده از تکنولوژی های مرسوم در دنيا ، از حیث رعایت مسائل بهداشتی نیز با استفاده از تجهیزات مخصوص تصفیه ضدعفونی کننده آب از بار آلودگی های میکروبی  و همچنین با امر تصفیه مداوم آب از اسراف این نعمت خدادادی کاسته است .

اسلاید 3: تاسیسات استخر شنا تاسیسات استخر های شنا بنا به کاربرد و محل استفاده آن ها متفاوت است اما در اکثر استخر ها برای سیستم تاسیسات آن از موتورخانه استفاده می کنند .استخر ها اگر به صورت سرپوشیده و یا سرباز باشند نحوه استقرار و تجهیز موتورخانه آن ها متفاوت است. در استخر های سرباز نیاز به سرمایش وگرمایش محیط نمی باشد و تنها تصفیه و گرمایش آب نیازمند سیستم های تاسیساتی است. این در حالی است که در استخر های سرپوشیده و در پارک های آبی سرپوشیده سیستم های سرمایش وگرمایش  مناسب باید برای استخر انتخاب گردد و در موتورخانه استخر قرار گیرد.در صورت سرپوشیده بودن استخر های شنا نیاز به تهویه سالن، وجود دارد. سالن مورد استفاده باید در درجه حرارت مناسب و رطوبت مطلوب باشد. برای تامین این درجه حرارت باید از وسایل سرمایشی و گرمایشی استفاده کرد که در این کتابچه به بررسی این مسائل نمی پردازیم و تنها به نوع سیستم تامین کننده این حرارت و رطوبت اشاره خواهد شد.

اسلاید 4: تجهیزات موتورخانه یک استخر شنا 1. مقدمه استخر2. گرمایش استخر3. فیلتراسیون استخر4. سیستم پمپاژ5. یک مثال طراحی موتور خانه استخر کامل حل شده با توجه به فصول آموزش داده شده.با پیشرفتهایی که در چند سال اخیر حاصل شده است، شیوه ها و مفاهیم طراحی استخرها تغییر پیدا کرده و ویژگی های جدیدی به آنها اضافه شده است. طرح های جدید با توجه به توصیه های مشاوران استخرسازی درباره چیدمان، استقرار و شکل استخر تهیه می شوند. مهندسان تاسیسات نیز باید مطابقت داشتن کلیه تجهیزات استخر را با مقتضیات جریان و فیلتراسیون آن مورد بررسی قررار داده و تایید کنند. البته ملاحظات دیگری چون سیستم های الکتریکی، نوع پمپ ها، نوع فیلترها و شیمی آب نیز وجود دارند.سازندگان استخرها باید بخوبی با تجهیزات مورد استفاده در استخرها، رنگها و پرداختهای سطوح، شیمی آب، پمپاژ مکانیکی،فیلتراسیون، سیستمهای گرمایش و الکتریکی آشنایی داشته باشند.

اسلاید 5: استخر شنا (موتورخانه  استخر شنا) سالن استخر استخر شناجکوزیسونا بخارسونا خشکحوضچه آب سردورودیرخت کندوش هادستشویی هابرای عملکرد بهینه ی این بخش ها نیاز به یک سیستم تاسیساتی یکپارچه است تا بتواند محیطی مناسب را برای شناگران تامین کند. برای برآورد این نیاز، تاسیسات یکپارچه ای را در فضایی به نام موتورخانه استخر تعبیه می کنند.

اسلاید 6: موتورخانه های معمولی استخر دارای تجهیزات زیر می باشند·        دیگ آبگرم·        دیگ بخار·        سختی گیر·        فیلتر شنی·        مبدل حرارتی·        منبع کویل دار·        موگیر·        پمپ·        شیر آلات و اتصالات

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید