سایر ورزشی

صفر تا صد بسکتبال

Basketball5

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “صفر تا صد بسکتبال”

صفر تا صد بسکتبال

اسلاید 1: صفر تا صد بسکتبالبسکتبال چیست ؟ورزشی است که در زمینی ، دارای دو حلقه انجام میگیرد .بازیکنان سعی میکنند توپ بسکتبال را داخل حلقه بیندازند.

اسلاید 2: دراین بازی مهیج ، دو اصل مهم وجود دارد که تمامی قوانین بسکتبال از این دو اصل ساخته شدهخطا تخلف

اسلاید 3: خطا و انواع آنخطا های شخصی به طور کلی ، هر اقدامی که باعث به هم خوردن تعادل شخص حمله کننده شود خطا محسوب میشود .نکته مهم اینکه ، طبق قانون جدید ، اگر ، حمله به دفاع تنه بزند ، خطایی اتفاق نیفتاده است اما اگر دفاع ، با هر عضو از بدن ، به جز سینه به حمله تنه بزند خطا از طرف داور اعلام میشود.

اسلاید 4: خطای فنی (تکنیکال فول) :  خطایی است كه بدون برخورد بازیكن بوجود می آید. جریمه آن یك پرتاب آزاد با مالكیت توپ از وسط زمین می باشد. خطای فنی برای بازیكن ذخیره دو پرتاب آزاد با مالكیت توپ و خطای فنی برای مربی و همراه تیم دو پرتاب آزاد و مالكیت توپ است.

اسلاید 5: خطای تیمی :  در هر ده دقیقه، تیمی كه خطاهای انجام شده آن بیش از 4 خطا باشد، خطای تیمی محسوب می شود و جریمه آن دو پرتاب آزاد توسط بازیكنی كه خطا روی آن اتفاق افتاده است انجام می شود.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید