صفحه 1:
Sa
خلافیت
creativity مس
هب
صفحه 2:
صفحه 3:
اهداف یادگیری
پذیرش شرکت ۵5 ۰ جسارت اعمال تغییر در حیات پیداموند
pf یادسپاری دالذثل - آشنایی با فعقیت وتلوری (سمیمست سمس
1 ارتقاء ههازت : یی نقش در قالب فرد خاق ونواور
صفحه 4:
گام ۷:
تثبيت واداره كسب و كار
گام ۶:
تاسیس وراه اندازی
توآورى
گام ۲:
کار آفرینی ( مفاهيم . نظربه ف الگو ها)
گام ۱:
آمادگی و تصمیم راسخ برای ورود به دنایی کسپ و کار
صفحه 5:
کارکرد خلاقیت و نوآوری
در فرايند كا رآفرينى چیست؟
صفحه 6:
گام ۷:
ت و اداره کنسپ و کار
گام ۶:
تاسیس و راه اندازی
گام ۵:
طرح كسب و كار
كام ؟:
شناسایی و ارزیابی فزصت
گام ۲:
نوآوری
گام ۲:
کار آفرینی ( مفاهيم . نظربه ف الگو ها )
گام ۱:
آمادكى و تصميم راسخ براى ورود به دنيابى كسب و كار
صفحه 7:
ضرورت
خلاقیت
wa
صفحه 8:
صفحه 9:
صفحه 10:
3 ۷
Information
Intelligenc Add
value
Idea
صفحه 11:
سم
J امروزه
9
مز بقا
ست .
عه لا
نواور باشید و یا
صفحه 12:
hh nee
۹
و oe
که تو داري ۳۳
مرا تازه خدابي دكر است
همه چیز را باید بجويي تا
ار
صفحه 13:
کار عردهای خاتبت . نوآوری و کار آفر ینی
yee
صفحه 14:
آیده . نباز . فرصت
دوهن
فر صت
صفحه 15:
آیده . نباز . فرصت
دوهن
فر صت
صفحه 16:
=
خاستگاه خلاقیت
خلاقیت ( سن . جنس . تحصیلات و ...۰ )
تکنیکهای خلاقیت
صفحه 17:
صفحه 18:
a eee
ممکن
صفحه 19:
Pasar
خلاقیت» تابعي از تخصص» تفکر خلاق و انگیزش
صفحه 20:
تخصبص: در بر گیرنده تمامی چینهایی است که یک شخص در حوزه کلی کار خود میداند
ومی تواند انجام دهد. (دانش فنیء شیوه کار و روشن بینی)
مهارتهای SS خلاق: مشخص کننده مینران انعطاف و قدرت ابتکار افراد در رویکرد نسبت به مسائل است.
انگیزرش: محکه درونی يا بیررونی که ضرد را به انجام عمل يا اقدامى ترغيب مى نمايد.
یشم درون : احساس و علاقه باطنی بررای انجام کاری است.
انگینرش بیمرونی: از ورای یک شخص نشأت می گیررد که می تواند به دست آوردن پاداش یا اجتتاب از تبیه باشد.
نکته: انگیزش درونی ببرای خللاقیت اهمیت بیشتری دارده ما انگیزش بیررونی اغلب
به مسائل محیطی کسب و کار مرتبط می باشد.
صفحه 21:
چم چهار نوع نوآوري
چهار نوع اصلی نوآوری(حاصل یا نتیجه تلاش نوآوری) وجود
:دارد
محصول-
فرلیند -د©
بازاریابی-9
Pgs
صفحه 22:
نوآوری محصول
به محصولات یا خدمات جدید يا ارتقای محصولات یا خدمات
.قبلى,
Think different... think apple @
صفحه 23:
ری فرآیند
آیندهای بهبود یافته در سازمان - برا ی متال. در
بخش های عملیات. مدیریت منابع انسانی. امور مالی- منتج می شود
صفحه 24:
نوآوری باز اریابی
به کارکردهای بازاریابی تبلیغ, قیمت گذاری و توزیع و همچنین دیگر کارکردهای
محصول به غیر از توسعه محصول (مانند پسته بندی یا تبلیغات) مربوط می شود.
صفحه 25:
نوآوری منابع
دسترسی به منابع جدید ویا استفاده از منابع جدید
صفحه 26:
صفحه 27:
صفحه 28:
فکر کردن آموختني است.
فكر بصورت خود جوش است ولي مي توان آن را كنترل كرد و
همه سعي ما بایه کنترل فکر باشد:
Ree Oe ASB eer eS eel nen.
ا BB aN cee NS cea ee
در حقيقت تصور مي كنيم وقتي در مورد جيزي فكر مي كنيم
خود فکر است در صورتیکه آن هدایت جریان فكري به سوي
جيز مورد نظر است نه خود فكر و فرايند ان.
صفحه 29:
توانايي هاي فكري انسان
1- جذب: توانايي مشاهده و بکار بردن توجه
2- ضبط: توانايي حفظ کردن و به خاطر آوردن
3- استدلال: توانايي تجزیه و تحلیل و قضاوت
4- خلاقیت: توانایی تجسم. پیش بینی و ایجاد و ايده ها
صفحه 30:
oS Se Reet ad ee Dee
ندهیم» غیر ممکن است که خلاقیتی اتفاق بیافتد؛ چراکه قالب
6 te
ما هميشه چيزي را مي بينيم كه دلمان ميخواهد با عادت
کردهابم ولي انواع و اقسام دیگر وجود دارد ولي ما نميبينيم.
صفحه 31:
معمولآغیراستفادههاي 1 آزمون
آزمون: عنوان داستان
پاسخهاناکمیت 1100001
صفحه 32:
اک ۱۱۵
۱1۱۷۸۱۳۰۹۵۵ ۱ AIAN ATA ATA ATA AAT ATn Tear OTA
1111111111 Pens
0
لاا
۱۱1۱۱۱۱ زا
ا
ها
00 ا ۳۲۲۲۲۲۱۲۲۱۱۱۲۱۱۱
صفحه 33:
men Ss
Doe ES TES ل
le Deed ad Bae TOS ee el
0 DTC ker ae ge)
Rn ee gE ed
صفحه 34:
te ere سا
لت مي كند .
ل
مایش جهت نشان دادن يك اثر
| مي شود .
- صرفاً حرکت مي کند تا يك جهت و مسیر را
ايجاد كند .
- در حال جستجو هستم اما تا لحظه رسيدن به
هدف نسبت به آن آكاهي ندارم .
-آزمایش بدین دلیل طرح مي شود که فرصتي
جهت تغيير ايده فراهم آورد .
صفحه 35:
el hab amp y atoledl ta
می تواند پررش اذج 7
ید
نام
داراى توالى است. -
صفحه 36:
ند
۳
دی رد
۱
باشید .
2
4
صفحه 37:
۱
- تنها در مختصات معينى عملى نمود .
و چیهای نامبوط را دور می رید .
- طبقه بندی ؛ علامت گذاری ؛ تعاریف
و جداسازی از ثبات و اهمیت
Pr 1
20300
لازم است راه اشتبء طی شود
CeO id ۱
ممکن نیست بلکه اثر خارجی لا
استه . لا از ارات خارجی استقبال
كرده و هرچه این اشرات به موضوع
مربوط باشد ؛ احتمال تخییس قالب
بیشت است .
Yee ncn te ۱۳
Cel oe ele toed
sc SaS Gir’ داد
صفحه 38:
۳ در پي کشف مسیرنامط
برصی SRS است وعمداً در خطا اسرار
مي ورزد . چون دلیل دیگر
Te Be] ل eer
وجود ندارد .
داقل يك راه حل ضفیلتسیاحصول يك راه حل ق
مي دهد . 7
صفحه 39:
57 | ای را gee
Ete ee nee cre)
يك لحظه عمودي و لحظهاي دیگر افقي فکر
ود
۱ ae eee
ال oF
تفکر جانبي موجب مي شود قبل از غرق
Pee cere tel nN Peet Cire rey
PLE د
۱ orl! g pol> aS Vulgnl, 5
هستند
صفحه 40:
BASIC CYCLE TOUGHT TECHNIQUE TO BE
INNOVATION USED
Convergent
divergent
Divergent
Feedback
Evaluation/ Convergent
Selection
صفحه 41:
مهمترين ابزار مورد نياز
براى تفكر خلاق جيست؟
صفحه 42:
آسن . ؟ رشددندریتها ؟افزایش ارتباطات
-١ جل وكيرى از زوال قواى ذهنى به علت كهولت
سن
به جهت از ببن يك ميليارد سلول عصبى (نورون)
الف ل es aT ee
فیست عقل سنین کهولیت بیشتر از زند گیی را مشاهده
م ی کند.
Se را
صفحه 43:
مغز در شرایط
۳
دارد تا خود را
يبه سوتي 2
یا a =
صفحه 44:
صفحه 45:
سس ده موضوع آفرينش
صفحه 46:
INNOVATION
پيچيدگي تمامي سيستمهاي EG
جهان به اندازه بخش كوچكي از
مغز شماست که حجم آن در حدود
.يت نخود معمولي است
صفحه 47:
صفحه 48:
استقلال طلب تحلیل داده ها
Beer ee اززيابي ريسك
9 8 -—
علاقه به آمار و اعداد و ,
اا ا ال
مردم كرا و معاشر:
از رس مندان Coe
ee aaa) ات 0
اهل تعاون و کار د [افلاری وا قاوست ربا
سمبلك eR Ste ۳[
صفحه 49:
صفحه 50:
YELLOW BLUE ORANGE
cer [K RED GREEN
DU E YELLOW RED
ORANGE GREEN BLACK
BLUE RED PURPLE
GREEN BLUE ORANGE
صفحه 51:
wa ددس ررد موضوع آفرینش و مغز
۴ بالا
* راست بالایی ۱ ی
کلی شهودی - جمعی - ترکیبی 1 منطقی - فنی و تکنیکی - تجزیه و تحلیل
يا 1
یادگیری درونی یادگیری بیرونی
۰ 5
* راست يايينى © سازمان يافته - محافظه كار - با توالى wk
بين فردى - احساسى - روانى
یادگیری با توالی
یادگیری با کتش متقابل
صفحه 52:
0 a
ف © &
Herrmann's Whole Brain Model
iowa 18 Hermmann’s Whole Brain Model
صفحه 53:
موضوع آفرینش و مغز
- هوش کلامی - زبان شناسی
- هوش منطقى - رياضى
- هوش فضايى
— هوش جسمانى
- هوش موسيقيائى
- هوش ميان فردى
- هوش درون شخصيتى
- هوش طبيعت كرا
- هوش معنوی (درحل بررسی)
صفحه 54:
۱
یک سمت ؛آن .سمت بطور نسبی ضعیف میماند
در صورت
ا ل Pe
صفحه 55:
۳ ee
مي سازد و از آن
استفاده مي كند بدون
قالب زندگي روزمره
۱۲
20 nee PP)
ecm || o uu
صفحه 56:
هی فا از رین ملع خلابث
تحل 1 ا Pe
۳
ne 5-2 قالت
صفحه 57:
image
1 eC ere re eet Siete
SI eran
~ = و
هنگامي که مضمون خبري ,یا عدم آن را محتمل
بدانیم ولي بدون دلیل يكي را بر ديگري ترجیح
SEE og نت
0 7 الا eee)
استنتاج استدلال حکم کردن و ...) کلیه ادراکات
ل 50
سيستم انتقال اطلاعات (به درون (+,-) در درون
(+, -) به بيرون)
صفحه 58:
اصيان 591138
a ea
درك< احساس +
۳۳0
Pe pire pee ادراك پیامد دقت ل 6
۱ tec
۱
ا ا ل ل 2220 ا
دیدن و پذیرش آن هستیم.
صفحه 59:
كار 7 ۷۳ توب
تسر 2 ۲
دات- بر جح دج در
و ۰ قیم
حو مت a
يو
امیرالمومنین (ع): خردمند كسي است که
انديشه خود را ) نداند و به
آنچه که نفسش براي او ميآراید اطمینان
ne ce
صفحه 60:
9 sl,
مي جنباند به جنبش اوريد
.ايد
صفحه 61:
صفحه 62:
شکل گيري قالبهاي ذهني
اطلاعات از طريق حواس © كانه بر روي سطح
ذهن يك قالب ایجاد ميکند.
هر چه قالبهاي شبیه تکرار شوند گودي ایجاد شده
عمیق تر خواهد بود.
eS Ce Pwo Ve comes ten ciat nent EES
نا خودآگاه نهادینه ميشود.
و لذا هنگامي که اين اتفاق افتاد ما نا خودآگاه بدون
آنكه بخواهيم به دنبال آن هستيم.
صفحه 63:
رشهاي تحول در مدلهاي ذهني
تود #نديشي
کار سازي انديشه
ل و آزمون مدلهاي ذهني
ال شيان تبليغ و تحقیق (مهارت جستجوي صادقانه)
گيوي تكنيكهاي خلاقیت
تیٌ جهشهاي تجريدي- ذهن هوشیار معمولا نميتواند به
وهي از جزئیات بپردازد» بنابراین آنها را در دستههاي كلي قر
,دهد (براي مشتریان قیمت مهم است)
صفحه 64:
نالهايي از قالبهاي ذهني
ه افراد فرزندان را هميشه به چشم يك فرزند نگاه مي
ب ها؛فکر ميکنند افراد سياسي و هنرپيشه افراد فاسدي هد
افژايش قیمت يعني فروش کمتر
هر چه سخت تر کار کنم موفق تر خواهم شد
صفحه 65:
| قالبهاي ذهني ضروري است؟
youu و واکنش سریع
oe
صفحه 66:
فالبهاي ذهني امري ضروري و طبيعي هستند
وآوژي مستلزم خروج از قالبهاي ذهني رايج است
fase کنیم قالبهاي ذهني اشتباه را بشناسیم
اجازه ندهیم قالبهاي ذهني بر ما مسلط شوند
بهاي ذهني مختلف در گروه دیدگاه Sle جديدي بوجود مي آو
بم هر زمان از کدام قالب ذهني به موضوع نگاه eu
بهاي ذهني چجد وایبی مگرانتاجمبل ,نکلهت قالبهاي ذهني ان
صفحه 67:
حل خلاق مساله
ل ۲ ۳ Posie ss
قرضیه سازک
Pe _.. @
0 ارائه
راهكارهاى
مختلف
ای ]۲
ارزیابی و
انتخاب
hel کنترل
صفحه 68:
hal
کنترل
صفحه 69:
ردیف
رویکرد
ساختار
استراتژی برخورد
تصمیم گیرندکانن
مشک
تفط
مبم
فاقد روش
الزام به ارتقاء ظرفیتهای انسانی
رویت توسما عوام
تمایز مشکل و مساله
مساله
ژرف
روشن
دارای روش
قابل حلا
رصد توس متخصص
صفحه 70:
تکنیکهای حل خاق مساله سا SD
3
تارهاع
ای و
2 4 i
6 الگو برداری - رویه های برتر
به کار گیری مشاوران
جستجوی فرصت
صفحه 71:
esl
مساله
فرضیه سارگ
abl
داهکارهای:
مختلف
ادزیابی و
انتخاب
ons
تحليل محيطى
صفحه 72:
تكنيك فاى حل خلاق مساله
كرد اورى و فهرست بندى شكايات
نمودار جرا؟ - جرا؟
پیمایش راهبردی
صفحه 73:
ارائه al, حل
ail,
ايت و
es عد
5
0
صفحه 74:
سود | نردوم
لس نگ بين ۱ نظام Ba
| متطبق بر اصول حل خلاق مساله
ل[ منطيق بر اصول روانشناختی
نسل سوم
منطبق بر پایگاه اطلاعات
صفحه 75:
تکنیک های خلاقیت
تکنیک های مبتنی بر رویکرد الکس اسبورن ((050060))
* تکنیک های مبتنی بر رویکرد لارنس میلز (( ع۱۸:6))
* تکنیک های مبتنی بر رویکرد گنریش آلتشولر(( Altshuller ((
صفحه 76:
* رویکرد الکس اسبورن ( نسل اول )
2 تكنيكهاى مبتنى بر اين روبکرد براساس روشهای سیال سازی ذهن و حذف موانع ذهنی و تحریک
شعور ناخودآگاه مغز جهت تولید ایده های جدید استوار است .
(Brain storming) . stb
( SCAMMPER ) صورت عليقى
سوالات ايده بر اتكيز task Question
فك مرازى (وصللستط) Lateral (
ارنباط اجبارى ( 302 ه3850 1702680 ]
لبست كردن مشخمات (وهتاعقا ماتاطتاله
(Listing to music) S34 4025 28
(Role playing ) (25 اینای
صفحه 77:
تکنیکهای حل خلاق مساله
ارائه ایده (فردی
تکنیک ارتباط اجباری
اسکمیر
شکوفه نیلوفر
۰ اصل نوآوری
et
THE oa
صفحه 78:
نکنیکهای حل خلاق مساله
(ne) BLL All *تکنیکما»,
بارش افکار
دلفی
شکوفه نیلوفر
سناریو نویسی
خواب BUS
۴۰ اصل نوآوری
صفحه 79:
توفان فکری
توفان فکری مژثرترین واحتمالاً متداولترین فرآیند گروهی است.
لین تکنیک بیش از ۶۰ سال پیش به منظور افزلیش کمیت و
كيفيت ايده هاى تبليغاتى طراحى شد. به اين دليل نام آن را
يورش يا توفان فكرى كذارده اند كه مغز و فكر شركت كنندكان
توفانى را در مسئله ايجاد مى كرد.
كروه: فرآيند توفان فكرى با يك كروه © تا ؟١ نفرهه یک
سرپرست و یک منشی سرو کار دارد.
صفحه 80:
قوانین گروه توفان نکری
۱- هیچگونه قضاوتی درباره هیچ پیشنهادی صورت نمی گيرد.
۲- کلیه ایده ها حتی ایده های پوچ و غیرعملی مورد استقبال قرار می گيرند.
۳- کمیت ایده ها هدف اصلی است. زیرا به کیفیت می انجامد.
۲ ایده ها را می توان ترکیب, اصلاح و انتخاب کرد.
صفحه 81:
منابع بزاي خلاقیت و نوآوري
توجه به تغییرات جمعیت شناختي
7
۳ ا od bere Fy
علوم و فنون جديد .
. جيزهاي عجيب و حيرت آور k
دعاوي حقوقي v
صفحه 82:
ناسازگاري
0
+ ترس هاء كلاه برداريها
“فداكاريهاء خوابهاء روياها
صفحه 83:
30
ستن: در سن 60 سالگي
هؤش: عامل اصلي نيست
7 aM
صفحه 84:
یلات باعث افزايیش قدرت نجزیه و تحليل .
لگرا بار ميآورد, لذا فرصتها را از دست
صفحه 85:
Be oat ry) Cee ee)
هوش زیاد لزوما خلاقیت بالا به همراه
نميآورد اما کم هوشي ميتواند مانع
خلاقیت گردد
ا ا ا ا
صفحه 86:
فرایند خلا قیت +
نهفته گی
اشراق
آزمایش
صفحه 87:
رابطه زمان و نوع محرک.
ie eh ا للا ا
10100 مم0 STEMI]
1
1111111111111 PO AP
1111111
ATT
0000
111111111111
111111111111111 NNN AAT
صفحه 88:
صفحه 89:
۲ 111306 تاروصت
تصورات وحشي:
این گونه تصورات عمدتا ناشي از آزادي و رهايي تصور و
حافظه بدون نقشه و مسيري آگاهانه و بلکه در مسیر
تعصبات. آرزوهاء » افسرد كي هاو ... ایجاد مي شوند. مانند
هذيان» کابوس, آزاد طلبی. عقده ها و ...
تصورات مهار شده:
بررسيء ارزيابي. تحلیل,تجزیه. ترکیب, تکمیل و تصحیح
تصورات ذهنی را گویند.
صفحه 90:
خلق ابده:
سمت چپ مغز دائما حتي در خواب اطلاعات معقول دسته بندي شده یا
قالبي (تصورات عقلي) وارد میدان ذهن ميکند.
از طرفي سمت راست مغز اطلاعات آشفته و بي نظم (تصورات خيالي و
حسي) وارد ذهن مي كند.
نتیجه: الكوهاي کامل و بي شك (دانش و بدیهیات فرضي) با اطلاعات
رسیده از سمت راست مغز بمباران شده و ناگهان قالبهاي ذهني را شکسته
و وارد آنها ميشوند و با درآمیختن با اطلاعات درون قالب و تغفییر نظم و
ترتیب آنها ایده جدید و غیر منتظرهاي در ذهن جرقه ميزند و شکل
مي كيرد.
صفحه 91:
ایدهها بیشتر در حالات و موقعيتهاي غیر رسمي زمانیکه قالبهاي
ذهني يمي و سخت کمتر از خود مقاومت نشان ميدهند و الگوها
راحتتر تغییر میبابند بوجود میآیند.
آدم رسمی: بیشتر اطلاعات دسته بندی شده را به میدان CPS
ابده: محصول فرآیند و فعالیت ذهني پيچيدهاي است که بر پابه
دادههاي بروني و دروني. در بستر تصورات و تخیلات. ادراکات و
انديشه به نحو ارادي و با ناخودآگاه شکل ميگیرد و ضمیر خودآگاه آن
را شناسايي. مهار.تکمیل و عرضه مي كند.
صفحه 92:
ايده
Tea
نووباارزش
بودن
صفحه 93:
اختر اع
ل لك
0
صفحه 94:
نواوري
vas} ا 1
ليد انبوه اخترا
صفحه 95:
تروت
wows
فروش
صفحه 96:
شش کلاه قصری
نظريه نوين در مديريت انديشه ها
ادوارد دوبيدو( نظرربه شش كلاه فكمرى ومديرريت انديشه ها )
صفحه 97:
AA
BAA A
واقعیت های اثبات شده
بحث جدال و توافق
فاقد تعابیر و تفاسیر
نقشه های ذهنی
اطلاعات محض
اطلاعات ارقامی
صفحه 98:
که
تهکر بلس رمز
احساسات و عواطف
الهامات و دریافت های درونی
پنهان کردن ویا آشکار کردن احساسات
تأثیر احساسات بر تفکر
پس زمینه های احساسی
احساسات زمینه ساز مذاکرات
AKAAAKA
صفحه 99:
اف اف بر بر
۸
داوری منتقدانه
ترس و امنیت
بله ... اما
صفحه 100:
ار ار رف
طرح
چشم داشتن به آینده
نظرات نو وکهنه
خواست عمیق برای درست شدن کارها
صفحه 101:
|
3 ۳۹
تفکر با ۲ سبر
<
> ديدكاهها
ب و رويكردهاى جديد در برذ 2
sale ele a تاعاق ۳
0 انگیزش اتفاقی « الهام °
1 تغییر دادن » ادراکات مفاهیم نظرات
تفکر جانبی , خود انگیزشی “een
صفحه 102:
AI
2
‘een
تفکر با ME
تفکر در باره تفکر
دستورالعمل برای تفکر
نظارت بر سایر کلاه ها
طرح سوالات صحیح
طراحی نرم افزار تفکر
مشاهده و بررسی کلی
جمع بندی ها . نتایچ . برداشت
ساماندهی و تمرکز . هدایت و رهبری
ه < ه ه ه داك
صفحه 103:
ee BS Oe eee Ar LO)
ON OP or oR cr ers
۱ ل ne Sy keer
Pepe om Recenter)
((بگذارید پیش از آنکه جلوتر برویم تمام اطلاعات را
بدست آوريم))
صفحه 104:
به احساسات, شم و عواطف مربوط مي شود. کلاه قرمز به
ee ۱ پم
خود را آزادانه بروز دهد. LS oS ۳
Te) ی
((به من الهام شده که این ایده موثر واقع نخواهد شد))
صفحه 105:
در ار رن
pS pyar 4 4S 1 go> Coul nat jf 1
ame p erin eye fer en Ore ۱۱۱
فکر مي کند ممکن است بگوید: ۲
1995 995 Ainlgeed colil go oval cal L 5S yp 0 0 cad)
بسیار پر هزینه است))
صفحه 106:
Pep Tran) og owe verre OM) RES PCO pyr Are)
خلاقانه باشیم. كلاه سبز وقت آزاد براي تفكر درباره
ee) Fo et ey
0 ل le iy ميدهد.
ا ان
صفحه 107:
تفكر كلاه زرد
ل ا ل ا لل 1
جستجوي er pre ery in ابدههاست.
ل ا ا ل
ا ا
مارا وا مي دارد تا ايده ها و روشهاي كار خويش را ديكر
بار بررسي كنيم))
صفحه 108:
شش کلاه زبان مشترك
سفك فكري, حالت. اساي تي عدي OI
نقال آن به دیگران
۱ و*روشن براي تغییر سطح فكري دیگران
باي اين سبك است
ره تعصب
اسمیند در بكبازیشرکنمییند)
به دلیل تنوع نقشها و خارج شدن از قالبهايزهني
فه, منطق, اطلاعات از یکدیگر است
صفحه 109:
۰
نظاّم فكري سادهتر» دقیقتر. شفافتر و اثر بخشتر
ت گنهان و آشکار سازي پیش زمينههاي ذهني
خشم» نفرت» سوء ظن و حسد
ي و" وسوسه براي توجیه عواطف و احساسات
فرد بتواند براي مدتي, تنها بر يك سبك فكري
صفحه 110:
مزایا ر مایب تحیربیرت تروسي
معایب:
1- فشار براي سازكار:
7 م 50
3- صرف زمان زیاد براي تصمیم گيري
4- صرف زمان بيش از حد براي يك توافق
هي
ieee 5 تر بودن تصميمات
6- عملکرد برتر گروه حاصل تلاش يك عضو
.برتر كك است
صفحه 111:
۴- مشکل طوفان فکری
II
7 BAe eee ee TD PPP TF
TD UA Se TP ۱ Be
TT ee ATCA
0101110000100
01111 ای
سس ۳
صفحه 112:
کل رل
'منشيء انتخاب كنيد.
2 0 رل بر ie تس(
تیا ما دنل بر
3- كروه به صورت 00
نت سر ند م2
م ا
الغ لف) هیچ قضاوتي در باه هیچ پيشنهادی انجام
نمي شود.
trop eae 1 ا ا BoE
ea ایدهها هدف lal ات زيرا 5 0
a i, 7
1 بعد از 25 تا 35 دقیقه» گروه Ea, ede
صفحه 113:
= =
ieee w cere yeas ۷۳|
2- شرك تكنندكان در حالي
sities: ee را براي حل
0 ت كنند كان
سه 1
SY1 PSP IPL Cd ا 0 1
4- شخصي که نظرات به(چیت او ميرسد روي آن
:7 ی یز د
زلا زوجي We) زه شخص بعدي
ميسبارد. و
۳
hala و ۱۲۲
ye C rn merece eiorlly ا 0
صفحه 114:
سبد تجار فگرري
1-مسئله مشخص مي شود.
2 يك گروه 6 تا 8 نفره که به دور ميزي
نشستهاند راه حلهاي خود را براي حل مسئله
روي بركه كاعد مي نويسند.
3- بعد از نوشتن حداقل چهار ایده» هر شخص
برگه کاغد خود را دز سا فرار ميدهد.
4- هنگامي که نوشتن نظرات به پایان رسید
ميتوانند يكي از برگههاي روي میز را برداشته و
با بررسي ان نظرات. ایدههای جديدي خلق کنند.
5- در نهایت» همه شرکتکنندگان باید برگه کاغذ
ا | ار اي با .| رت ار ۳۳
صفحه 115:
امس متا)] پرسشهای ايده برانكين
ee يا ساده كردن
Silay aie
كاه بره nao yes
1) sloop ylS -
ect here pes
معکوس ساختن
Substitute or Simplify
مصتطصمن)
Adapt”
Modify
Put to other user
دورن
صفحه 116:
در این تخنيك ابتدا ابعاد
Por eee f-e)-Y-e-) 0
فيزيکي: رنگ جنس وزن
حجم و.. .
ل
ال ا Vgi> 9 1
نوع تبليغات: روزنامه
... تلویزیون و
اللي ool it Weenaeee 7 ۱
صفحه 117:
صفحه 118:
پرسشهای )0.2 0
ee يا ساده كردن
Silay aie
كاه بره nao yes
1) sloop ylS -
ect here pes
معکوس ساختن
Substitute or Simplify
مصتطصمن)
Adapt”
Modify
Put to other user
دورن
صفحه 119: