علوم مهندسی معماری و عمران

طراحی مجتمع مسکونی یکصد واحده با رویکرد پایداری اجتماعی در شهر قم

tarahi_mojtame_maskooni

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طراحی مجتمع مسکونی یکصد واحده با رویکرد پایداری اجتماعی در شهر قم”

طراحی مجتمع مسکونی یکصد واحده با رویکرد پایداری اجتماعی در شهر قم

اسلاید 1: طراحی مجتمع مسکونی یکصد واحده با رویکرد پایداری اجتماعی درشهر قمداوران محترم

اسلاید 2: محورهای ارائهمقدمهمطالعات پیشینمفهمو خانه و سکونتتجزیه تحلیل داده هاشناخت بستر طرح واستاندارد های طراحیبررسی نتایج - نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات

اسلاید 3: بخش اولمقدمه

اسلاید 4: 6گسترش روز افزون شهر نشینی و محدودیت‌های موجود در شهرهای بزرگ، منجر به گسترش ساخت مجتمع‌های مسکونی و کاهش سهم حیاط خصوصی در معماری معاصر گردیده است. مقدمهمعماري سنتی ایران همواره در تمامی سطوح، معماري متقابل با اقلیم و پاسخگوي نیازهاي آسایشی ساکنین بوده است و عناصر به کار گرفته شده در این معماري بسیاري از مفاهیم نوین در عرصه معماري پایدار را در بردارد.در خانه سنتی، همه فضاها حول حیاط شکل می‌گیرند و رو به حیاط دارند. معمار سنتی، حیاط را براساس نظم سماوی وحرکت خورشید و گردش شب و روز طراحی کرده و قرار است انسان که رفتارش متاثر از نظم شبانه روز است، در آن زندگی .در صورت طراحی مناسب فضایی که در میان مجتمع‌های مسکونی قرار دارد این فضاها نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد ارتباط و تعامل بین ساکنین می‌شود.

اسلاید 5: 7اهدافهدف اصلی: پژوهش حاضر، طراحی مجتمع مسکونی در شهر قم با رویکرد توجه به شاخصه‌های معماری پایدار در اقلیم گرم خشک می‌باشد.اهداف فرعی پژوهش: ارائه راهکارهای عملی در طراحی مجتمع مسکونی در شهر قم برای دستیابی به سطح کیفی بالاتر فضا. تعیین تناسبات بین حیاط و فضاهای باز و سبز در مجتمع‌های مسکونی در اقلیم گرم و خشک شهرستان قم. تعیین عناصر تاثیر گذار معماری موجود در حیاط مرکزی که باعث افزایش کیفیت فضای حیاط مرکزی می‌شود.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید