منابع انسانی و مشاغل

طراحی نقشه‌های خطر یا تحقیق قبل از حادثه در آتش نشانی

tarahi_naghashi_ghatar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۱ اسلاید طراحی نقشه های خطر یا تحقیق قبل از حادثه در آتش نشانی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
703 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طراحی نقشه‌های خطر یا تحقیق قبل از حادثه در آتش نشانی”

طراحی نقشه‌های خطر یا تحقیق قبل از حادثه در آتش نشانی

اسلاید 1: طراحی نقشه های خطر یا تحقیق قبل از حادثه در آتش نشانی

اسلاید 2: طراحی نقشه خطر:فرایندی است که در آن اطلاعات یک ساختمان در یک نظام بایگانی و طبقه بندی شده و در صورت وقوع حادثه ای در آن،به عنوان مرجع برای هدایت گروه های عملیاتی و فرمانده حادثه استفاده می شود.نقشه خطر تحت رهبری یک افسر اجرا می شود.نقشه خطر به سازمان شما کمک خواهد کرد تصمیمات فرماندهی بهتری اتخاذ کند

اسلاید 3: نمونه ای از یک نقشه خطر:

اسلاید 4: نقشه خطر ،اطلاعات مورد لزوم و احتیاج آتش نشانان را در خلال حادثه ای اضطراری به سرعت، در اختیار آنان قرار می دهد.به ویژه اطلاع از خطرات موجود که باید آتش نشانان از آنها با خبر شوند.اطلاعات حیاتی مثل محل شیرهای آب، مکانهای خطر ناک، بایستی فورا در دست رس باشند.

اسلاید 5: هدف از یک نقشه خطر شناخت اطلاعات ارزشمند برای استفاده در طول یک حادثه اضطراری است که در صورت فقدان آن ،اقدام عاجل وتصمیم گیری راحت به مخاطره می افتد.برای دسترسی سریع باید اطلاعات طبقه بندی شوند تا به موقع نیاز آتش نشانان را مرتفع کند.کلیه اطلاعات بایستی به شکل و اندازه قابل فهم حاضر و آماده باشند.هدف از یک نقشه خطر

اسلاید 6: نقشه خطربرای نشان دادن جزئیاتی نظیر :محل ساختمانمسیرهای قابل دسترسینقاط ورودی دربهامحل شیرهای آب و جایگزین آنمحل و ماهیت خطرات برای مردم و یا آتش نشانان باید دقیقا مشخص شود.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید