علوم پایه شیمی

طراحی پروژه های ژئوشیمیایی، ژئو شیمی محیطی

geochemistry

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طراحی پروژه های ژئوشیمیایی، ژئو شیمی محیطی”

طراحی پروژه های ژئوشیمیایی، ژئو شیمی محیطی

اسلاید 1: طراحی پروژه های ژئوشیمیایی ژئو شیمی محیطی Envarionmental Geochemistry Ap6669me@yahoo.comDesigning Geochemical projects

اسلاید 2: گروه 2سید امیر موسویسید علیرضا آشفتهمرتضی شجاعمهدی محمدی حسینی

اسلاید 3: تعریف در یک تعریف ساده، ژئوشیمی عبارت است از مطالعه توزیع و مقدار فراوانی عناصر موجود در سطح زمین می باشد. این علم خود دارای شاخه های متعددی است که از آن می توان به ژئوشیمی نظری ، کاربردی ، اکتشافی ، هسته ای ، آلی و محیطی ....... اشاره نمود. ژئوشیمی محیطی اولین بار در حدود سال 1960 با واژه ژئوشیمی آبی در دما پایین که خود شاخه ای از این علم است معرفی گردید .پیشرفت این علم با شناخت نفوذ و مهاجرت آلوده کننده ها به آب های زیرزمینی صورت پذیرفت و در طی دو دهه اخیر جهت جلوگیری از ورود و مهاجرت مواد آلوده کننده به درون خاک یا آب های زیرزمینی با ارائه تکنولوژی های لازم کامل شده است.ژئوشیمی محیطی به مطالعه اتمسفر ، هیدروسفر و لیتوسفر و واکنش آنها با سنگ های سطحی و رسوبات خاک می پردازد و در حقیقت رابط بین ترکیبات شیمیایی و فرآینده هایی است که به طور مستقیم و غیرمستقیم با سلامتی گیاهان ، حیوانات و انسان ها در ارتباط است.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید