برنامه‌ریزی

طرح های توسعه شهری انگلستان

tarh-haye-shahri-engelestan-2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طرح های توسعه شهری انگلستان”

طرح های توسعه شهری انگلستان

اسلاید 1: طرح های توسعه شهری در انگلستان

اسلاید 2: فهرست مطالب ارائه شدهمعرفی انگلستان................................................ طرح ابرکرامبی..................................................... وضعیت شهرنشینی در انگلستان.................. سیر تکوین طرح های توسعه.............................دلیل انتخاب انگلستان.................................... کمیسون ریت.........................................................طرح حومه نشینی........................................... طرح توسعه قانون.................................................. طرح قانون محلی............................................ مسکن اجتماعی.....................................................بهسازی شهری................................................ نظریه باغشهر هاوارد.............................................مقایسه ایران و انگلستان................................. برنامه های موثر در بهسازی شهری................. پایش و ارزیابی طرح....................................... منابع........................................................................

اسلاید 3: معرفی انگلستانانگلستان (England)به نیمه جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی گفته می شود. این منطقه از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز هم ‌مرز است و مهم‌ترین و عمده‌ترین بخش تشکیل دهنده کشور بریتانیا است. مرز‌های آبی این کشور در شمال غرب دریای ایرلند، در جنوب غرب دریای سلتی و در شرق دریای شمال هستند، و در جنوب نیز کانال مانش آن را از اروپای قاره‌ای و کشور فرانسه جدا می‌کند. مساحت این کشور ۱۳۰٬۳۹۵ کیلومتر مربع و جمعیت آن تا سال 2014 بالغ بر ۵۴ میلیون نفر بوده است.نظام برنامه ریزی در انگلستان در سال 1947 بنا نهاده شد. ساختار نظام مدیریت شهری حکومت های محلی در انگلستان به صورت شورا- مدیر است. به طور کلی کشور بریتانیا فاقد قانون اساسی است و فقط قوانین پارلمانی هستند که وظایف مدیریت کلان شهری چون لندن و دیگر شهرها و حتی بخش ها و محله ها را تدوین، نظارت و هدایت می کنند. و براساس قوانین پارلمانی، طرح های توسعه تهیه میشوند .

اسلاید 4: وضعیت شهرنشینی در انگلستان انگلستان کشوری با سطح شهرنشینی بالا و تعداد زیادی شهرهای بزرگ است. این شهر هیچ کلانشهری با جمعیت بیش از 10 میلیون نفر ندارد اما لندن ، پایتخت ان بیش از 8 میلیون نفر بیشترین جمعیت دارد.جمعیت و شهرهای انگلستان به طور مساوی توزیع نشده اند و تراکم جمعیت نیز نامتوازن است. اسکاتلند شمالی و نواحی مرتفع انگلستان کم جمعیت و ولز و جنوب شرقی کشور پرجمعیت هستند. کشور انگلستان از ۹ ناحیه، ۴۸ استان و ۳۲۶ شهرستان تشکیل شده‌است..

اسلاید 5: سیر تکوین طرح های توسعه شهر در جهان تعریف برنامه ریزی : تلاش برای رسیدن به یک هدف خاص در یک فاصله زمانی مشخص ، با توجه به امکانات و توانمندی موجود و با لحاظ محدودیتها و تنگناهای موجود را میگویند.1- طرح های فیزیکی ( قبل از 1920) : پیش از تولد شهرسازی. جهت گیری ها معطوف به شبکه دسترسی و حمل و نقل2- طرح های جامع ( دوره اول 1940 تا1920 ) : مبتنی بر روش پوزیتیویستی. آغاز نگرش علمی به شهرسازی3- طرح های جامع ( دوره دوم 1968 تا 1940) : در اثر اشاعه تفکر مدرنیسم شکل گرفتند.4- طرح های ساختاری ( 1980 تا 1970) : مهم ترین دستاورد (مدل سازی و شبیه سازی)5- طرح های راهبردی: در چارچوب برنامه ریزی دموکراتیک و مشارکتی شکل گرفته اند.

اسلاید 6: طرح توسعه قانون 1971 برنامه ریزی شهری و روستایی1 - طرح ساختاری : این طرح شامل یک گزارش کامل از سیاست های اصلی برنامه ریزی کاربری اراضی برای یک ناحیه مشخص است.2- طرح محلی :این طرح شامل گزارشی است که پیشنهادات مسئولین برنامه ریزی را در زمینه توسعه زمین و سایر کاربری های زمین را در ناحیه مورد نظر بیان میکند.

اسلاید 7: فرم های مطرح شده در طی طرح قانون محلیطرح اجرایی : بررسی تغییرات محلی طی10 سال اینده در نواحی معین طرح کنترل توسعه : بررسی پیشنهاد های مقامات در زمینه موضوعات مشخص طرح جامع : بررسی موضوعات توسعه یک ناحیه مخصوص

اسلاید 8: 8

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید