علوم مهندسی برق و الکترونیک

طرح گرمایشی دکل سربازان یا برجک نگهبانی

dakl-sarbazan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طرح گرمایشی دکل سربازان یا برجک نگهبانی”

طرح گرمایشی دکل سربازان یا برجک نگهبانی

اسلاید 1: طراح: سرباز مهران علیمردانی کارشناس برق-قدرتطرح گرمایشی دکل های تیپ 21 امام رضابه وسیله المنت برقی

اسلاید 2: مقدمه:با توجه به برودت هوا در شهرستان نیشابور در شش ماه دوم سال نگهبان های برجک های نگهبانی در داخل تیپ 21 از شدت سرما هوا در داخل برجک نشسته تا گرم شوند و این سرما زیاد بشدت نگهبان را مورد ازار قرار داده و در نهایت باعث شده نتواند به خوبی نگهبانی دهد و میزان راندمان نگهبان بشدت پایین آمده است.در این طرح به دو صورت خورشیدی و استفاده از برق 220 ولت داخل پادگان می توان این مشکل را برای 20 برجک نگهبانی رفع کرد.شیوه این طرح به گونه ای می باشد که خطراتی ایجاد نکرده و قطع و وصل کردن میزان گرما به دست سرباز نبوده و سرباز هیچ دخالتی در وسیله گرمایشی داخل برجک ندارد.طرح به گونه ای می باشد که گرما در سطح پخش شود و سرباز را در نقطه ای جذب نمی کند.

اسلاید 3: انرژی خورشیدی این انرژی به وسیله خورشیدی تامین می شود و نیازمند ذخیره می باشد استفاده این روش برای برجک ها با هزینه بالاتری نسبت به استفاده از برق 220 ولت است و از نظر خطر های برق گرفتگی هیچ خطری ندارد هزینه اولیه راه اندازی مقدار بالاست اما هزینه ای بعد از راه اندازی ندارد طرح به صورت اتومات کار میکند و هزینه نگهداری و تامین ندارد.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید