کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

طولانی شدن دوران عقد(دانش خانواده)

doran-aghad

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طولانی شدن دوران عقد(دانش خانواده)”

طولانی شدن دوران عقد(دانش خانواده)

اسلاید 1: موضوع پژوهشمحاسن ومعایب طولانی شدن دوران عقد

اسلاید 2: مقدمهاز نظر اسلام زندگی زناشویی از زمان خوانده شدن خطبه ی عقد آغاز می شود اما دوران عقد را می توان بهترین فرصت شناخت دانست. در واقع اولین و مهمترین فایده ی فاصله ی عقد و عروسی شناخت طرفین از یکدیگر است که در این زمان دختر و پسر می توانند به هنجارها، آداب و رسوم و اخلاق خانواده طرف مقابل پی ببرند. آشنایی و شناخت در دروان عقد به دختر و پسر فرصت می دهد تا آنان خودشان را برای زندگی آینده آماده کنند و به تفاهم با یکدیگر برسند.  همچنین در این مدت دختر و پسر می توانند نقاط قوت و ضعف یکدیگر را بشناسند و  به تقویت نقاط ضعف خود بپردازند.در ادامه محاسن و مزایا طولانی شدن دوران عقد را بررسی خواهیم کرد...

اسلاید 3: دردسرهای عقد طولانیاز لحاظ کارشناسی حداکثر زمان برای دوران عقد، یک سال است. وقتی این دوران از این حداکثری تجاوز می کند می گوییم که عقد بیشتر از چیزی که باید طول کشیده است. اغلب عقدکرده هایی که به اختلاف بر می خورند، کسانی هستند که عقدشان طولانی شده است. این به معنای آن است که این افراد اختلاف جدی با هم نداشته اند (چرا که اگر اختلاف جدی باشد معمولاً قبل از یک ساله شدن عقد جدا می شوند) و مشکلاتی هم که به وجود آمده اند، به صورت تدریجی و حاصل طولانی شدن این دوران بوده است. بعضی از این مشکلات شامل موارد اسلاید های بعدی هستند:

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید