مهارت‌های شخصی

عادت‌ها – تفکر و سبک زندگی هشتم

adatha_va_tafakorat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۹ اسلاید توضیحات درس عادت ها از کتاب تفکر و سبک زندگی پایۀ هشتم. مطمئنم حتما به دردتون میخوره و میتونین توی مدرسه هم ارائه بدین. نظر و لایک فراموش نشه...
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
12246 بازدید, 10 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [5 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عادت‌ها – تفکر و سبک زندگی هشتم”

عادت‌ها – تفکر و سبک زندگی هشتم

اسلاید 1: عادت در لغتبه معنای خوی(اخلاق) است.عادت در اصطلاحهرگاه رفتاری در اثر تکرار، به طوری مورد قبول و خوشایند ما باشد که انجام دوبارۀ آن خوشایند و ترک آن دشوار باشد.واقعاً کار سختی است تا هر روز فکر کنیم که چطور بند کفشمان را ببندیم، چطور قدم برداریم، چطور غذا بخوریم، چطور حرف بزنیم و ... . به خاطرهمین، عادت ها کارها را برایمان ساده تر می کنند.

اسلاید 2: ما دو نوع عادت داریمعادت های خوبعادت های بداگر رفتار ها و عقاید درستی ملکۀ ذهن ما شده باشد، ما به رفتار ها و عقاید خوب عادت کردیماگر رفتار ها و عقاید نادرست و غلطی ملکۀ ذهن ما شده باشد، ما به رفتار ها و عقاید بد عادت کردیم

اسلاید 3: شما هم این را خوب می دانید که باید خودمان را از عادت های بد رها کنیم. ولی برای اینکار ناچاریم عادت های خوب را جایگزین آنها کنیم. هیچ وقت هم نمی شود عادت های بد را به طور کلّی و همیشگی ترک کرد و آنها را باید کم کم ترک کرد.برخی از راه های ترک عادت های بدعلم آموزیامر به معروف و نهی از منکرتفکّر و تعقّل در هر کار

اسلاید 4: علم آموزی:در اثر علم و اطلاع قبلی از هر واقعیتی، پیش از ایجاد عادت، مصونیت و مقاومتی طبیعی و مطمئن در برابر تمام عادت های منفی ایجاد می شود. مثالکسی که از عوارض پرداختن بیش از حد به بازی های رایانه ای آگاه است، مانع ایجاد این عادت در خودش می شود.

اسلاید 5: تفکّر و تعقّل در هر کار:تعقّل اساسی ترین عامل عادت شکن است که سبب نابودی جهل و غفلت می شود.مثالقبل از این که کاری را انجام دهیم، با خود فکر کنیم که آیا این کار با ارزش های فرد و جامعه، سازش دارد؟ و اگر نداشت، از انجام آن خودداری کنیم.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید