تحقیق و پژوهش

عجایب هفت گانه جهان

ajayeb_haft_gane_jahan_2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عجایب هفت گانه جهان”

عجایب هفت گانه جهان

اسلاید 1: عجایب هفت گانه جهان

اسلاید 2: عجایب هفتگانه جدیدی به جهان معرفی شده اند:‌ دیوار بزرگ چین ، تاج محل، شهر باستانی پترا (اردن) ، مجسمه حضرت مسیح ریودوژانیرو ، ویرانه های ماچو پیکچو (پرو) ، هرم و بقایای شهر چیچن ایتزا (مکزیک) و کولوسئو رم (ایتالیا).

اسلاید 3: دیوار بزرگ چین (چین) دیوار بزرگ چین که در میانه ی قرون پنجم پیش از میلاد و شانزدهم میلادی ساخته شده است، دژی سنگی است که برای حفاظت از مرزهای امپراطوری چین در برابر حمله ی مغول ها ساخته شد. این دیوار در حقیقت سلسله دیوارهایی است که در مجموع ۶۲۵۹ کیلومتر طول دارد و طولانی ترین بنای ساخته ی بشر به شمارمی رود.

اسلاید 4: شهر چیچن ایتزا (مکزیک) چیچن ایتزا از آثار باستانی تمدن مایا است. نبوغ قوم مایا در ویرانه های باشکوه این بنا کاملا مشهود است. این شهر قدرتمند در اصل مرکز تجارت پارچه، عسل، نمک و بردگان بود و دوران شکوفایی آن به سال های ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ میلادی بازمی گردد. چیچن ایتزا قطب سیاسی و اقتصادی تمدن مایا به شمار می رفت.

اسلاید 5:  مجسمه ی مسیح منجی (برزیل) مجسمه ی مسیح منجی که کم قدمت ترین بنای این فهرست است، از سال ۱۹۳۱ بر فراز کوه شهر ریو دوژانیرو قرار گرفته است. این مجسمه ۳۰ متر ارتفاع و ۲۸ متر پهنا دارد و ساخت آن ۲۵۰ هزار دلار هزینه داشت. مجسمه ی مسیح منجی به یکی از شاخصه های شهر ریو و برزیل تبدیل شده است.

اسلاید 6:  شهر ماچو پیچو (پرو) ماچو پیچو شهری سنگی با معماری کلاسیک تمدن اینکاها است که احتمال می رود برای امپراطوری پاچاکوتی ساخته شده باشد. این شهر که در ارتفاع ۲۴۳۰ متری از سطح دریا، در جنوب کشور پرو قرار دارد، در سال ۱۹۱۱ توسط یک باستان شناس اروپایی کشف شد.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید