کسب و کار مهارت‌های شخصی

عدالت در خانواده

edalat_dar_khanevade

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عدالت در خانواده”

عدالت در خانواده

اسلاید 1: نقش والدینی، نقش جنسیتی، تقسیم کار و عدالت در خانوادهمقدمه و مساله- افزایش جمعیت زوج های هردو شاغل- هماهنگی بین مسئولیت های شغلی و خانه- عدم رضایت زناشویی و اختلاف در خانواده

اسلاید 2: نقش والدینی، نقش جنسیتی، تقسیم کار و عدالت در خانواده- زنان شاغل به ویژه فشار کار مضاعفی را متحمل می شوند که در دراز مدت می تواند به فرسودگی و ادرک بی عدالتی در آن ها منجر شود(کلافی و میکلسون، 2009 به نقل از قبادی و همکاران، 1390).- در حالی که زنان به طور فزاینده ای در کار دستمزدی مشارکت می کنند، مردها به میزان یکسانی در وظایف و مسئولیت های خانواری و بزرگ نمودن بچه ها سهیم نمی شوند(کونوویچ، 2008).

اسلاید 3: نقش والدینی، نقش جنسیت در خانواده ی، تقسیم کار و عدالت درخانوادهبحث(مفاهیم و تحلیل)تقسیم کار خانگی - واژه کار خانگی به مسئولیت هایی اشاره دارد که در ارتباط با خانه است، چه درون خانه باشد و چه بیرون خانه، قابل رویت باشد و یا قابل رویت نباشد(زیبرمن و همکاران، 2003). - تقسیم کارخانگی تحت تاثیر درآمد، سطح تحصیلات و پایگاه شغلی است(منابع نسبی تعادل). - همچنین نقش های جنسیتی(ایدئولوژی جنسیتی) - و این که وظیفه جنسیت را تعیین می کند(سازه جنسیت).

اسلاید 4: نقش والدینی، نقش جنسیتی، تقسیم کار و عدالت درخانوادهادراک عدالت - مطالعات نشان داده اند که ادراک عدالت از سوی زوج ها یک عامل اساسی در احساس موفقیت زوج ها و در به انجام رساندن هماهنگی بین کار و خانه است(میلکی و پلتورا، 1999). - ادراک عدالت و عدالت عینی - نقش های جنسیتی و عدالت - چهارچوب عدالت توزیعی

اسلاید 5: نقش والدینی، نقش جنسیتی، تقسیم کار و عدالت در خانواده- پژوهش لئون و روزلفید(1994) نشان داده است که علیرغم نابرابری های فراگیر مبتنی بر جنسیت در تقسیم کارخانه، بسیاری از زنان این نابرابری ها را بی عدالتی تلقی نمی کنند وعدالت ادراک شده است که بر کیفیت ازدواج و رابطه زناشویی تاثیر می گذارد. نقش های جنسیتی - پاره ای از شواهد حاکی از آن است که نه مردان نقش های سنتی جنسیتی را مورد سوال قرار می دهند و نه زنان.مردان و زنان به رضایت زناشویی و عدالت از دریچه نقش های جنسیتی می نگرند.

اسلاید 6: نقش والدینی، نقش جنسیتی، تقسیم کار و عدالت در خانواده گذاربه نقش والدینی- بنا به گزارش شولتس، کوان و کوان(2003) موضوع کاهش بلافاصله رضایت زن و شوهری از تولد اولین فرزند توسط بیش از 20 تحقیق در مناطق مختلف آمریکا و بعضی کشور های دیگر پشتیبانی شده است.- از دیدگاه خانواده درمانی ، وقتی خانواده از سیستم 2 نفره به 3 نفره تغییر می یابد و زوج به والدین تبدیل می شوند، اغلب افت ناخوشایندی در روابط آن ها دیده می شود(کوان و کوان،2003).

اسلاید 7: نقش والدینی، نقش جنسیتی، تقسیم کار و عدالت در خانوادهcase

اسلاید 8: نقش والدینی، نقش جنسیتی، تقسیم کار و عدالت در خانوادهنتیجه گیری - به سوی تعریفی نو از نقش های جنسیتی و مسئولیت های خانوادگییونگ، گاتمن و نقش والدینی(برد-برد)زوج ها و خانواده ها به طور روز افزونی در جستجوی مشاورینی هستند تا آن ها را در هماهنگ کردن مطالبات و مسئولیت های رو به رشدی که از سوی کار و خانواده بر دوش آن ها گذاشته می شود یاری دهند. انبوهی از پرونده های مشاوره حاکی از آن است که بسیاری از زوج ها با موضوعات مربوط به ایجاد هماهنگی بین کار و خانه به سختی درگیر هستند(هادوک و بولینگ،2002).

اسلاید 9: نقش والدینی، نقش جنسیتی، تقسیم کار و عدالت در خانواده - سبک های ارتباطی موثر - بیان خواسته ها و انتظارات متقابل به طور مشخص - بسته های آموزشی گذار به نقش والدینی - تعاریف جدید برای نقش های جنسیتی - تصمیم گیری مشترک - فرزند پروری مشترک - نفوذ برابر و دسترسی برابر در مسائل مالی

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید