سایر تحقیق و پژوهش

عربی نهم درس ۱

arabi9-dars1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عربی نهم درس ۱”

عربی نهم درس ۱

اسلاید 1: مُـراجِعۀُ دروسِ الصَّـفِّ السّـابِعِ و الثّـامِـنُاَلدّرسُ الأوّل

اسلاید 2: اَلمُعجَمُواژه نامه16 کلمۀ جدید

اسلاید 3: شروع شدشروع می شودپسرانفارغ التّحصیل شدفارغ التّحصیل می شوددانش آموزإبتَـدَاَیَبتَـدِئُ بَنـینَتَخَـرَّجَیَتَخَرَّجُتِلْمیذدانش آموزاننشستندرس خواندنتحصیلیتَلامیذجُلوسدِراسَـۀدِراسِـیّدرس داددرس می دهددَرَّسَیُـدَرِّسُ

اسلاید 4: زیاد کرد ، زیاد شدزیاد می کندزیاد می شودپرسید ،درخواست کردمی پرسد ،درخواست می کند سختیسختی هازادَیَـزیدُ سَـألَیَسْـألُصَـعْبْصِعابْسالسال تحصیلیبرخاستننوشتنمهربانیعامعامٌ دِراسیٌّقِیامکِتابَـۀمَـرحَمـۀهان ، آگاه باشهـا

اسلاید 5: یَبتَـدِئُ العـامُ الدِّراسِـیُّ الجـدیدُ .یَـذهبُ الطّلاّبُ و الطّالِباتُ إلَی المدرَسـۀِ بِـفَـرَحٍ .هُـم یَحمِلـونَ حَقائِبَـهُم ؛ اَلشّـوارِعُ مَملـوءَ ةٌ بِالبَنـینَ و البَنـاتِ .یَبتَـدِئُ فَصلُ الدِّراسَـۀِ و القِـراءۀِ و الکِتابَـۀِ و فَصلُ الصَّداقَـۀِ بینَ التّلامیذِ .سال تحصیلی جدید آغاز می شود .پسران و دختران دانش آموز خوشحال به مدرسه می روند .آنان کیف هایشان را برمی دارند ؛ خیابان ها پُـر از پسران و دختران ( دانش آموز ) است .فصلِ درس خواندن ( آموختن ) و خواندن و نوشتن و فصل دوستی میان دانش آموزان آغاز می شود .

اسلاید 6: أبـدَاُ بِاسمِ اللهِ کلامی أذکُـرُ رَبّـی عِنـدَ قِیامـیأبـدَاُ بِاسمِ اللهِ دُروسی أذکُـرُ رَبّـی عِنـدَ جُلوسیاَقرَاُ بِاسمِ اللهِ کتابـی أسـألُ رَبّـی حَـلَّ صِعابـیمکتَبُـنا نورٌ و حیـاۀٌ فیـهِ دُعـاءٌ ، فیهِ صلاۀٌفیهِ علومٌ ، فیهِ کمالٌ فیهِ کُنـوزٌ ، فیهِ جمالٌیَتَخَـرَّجُ مِنـهُ العُلَـماءُ و یُـدَرِّسُ فیـهِ الحُکَمـاءُهـا کُتُبـی أنـوارُ سَمـائـی مَـرحَمَـۀٌ ، کَنزٌ ، کَدَوائـیأبـدَاُ بِاسمِ اللهِ اُمـوری فَـاسمُ إلَهِـی زادَ سُـروریسخنم را با نام خدا آغاز می کنم ـ پروردگارم را هنگام برخاستنم به یاد می آورم . درس هایم را با نام خدا آغاز می کنم . ـ پروردگارم را هنگام نشستنم یاد می کنم .نامه و کتابم را با نام خدا می خوانم . ـ گشایش سختی هایم را از پروردگارم می خواهم .دین و مکتب ما ، دین روشنایی و زنده شدن است . ـ در آن دعا و نماز است . در آن دانش ها و به کمال رسیدن است . ـ گنج هایی در آن است و زیبایی هایی .از آن، دانشمندان فارغ التحصیل می شوند. ـ و حکیمان و اندیشمندان در آن تدریس می کنند.هان که کتاب های من روشنایی آسمان من اند . ـ مهربانی ، گنج ، چون دارویی برای من هستند.کارهایم را با نام خدا آغاز می کنم . ـ پس نام معبودم بر شادیم می افزاید .

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید