کسب و کار برنامه‌ریزی

عرصه بندی موزه به اعتبار بازدید‌کننده

arse_bandiye_moze_be_etebare_bazdid_konandeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عرصه بندی موزه به اعتبار بازدید‌کننده”

عرصه بندی موزه به اعتبار بازدید‌کننده

اسلاید 1: عرصه عمومی – خصوصی :2 -1 -3 -عرصه خصوصیعرصه عمومیعرصه بندی موزه به اعتبار بازدید کنندهبخش هایی از موزه است که امکان استفاده و حضور مردم عادی و کادر ثابت موزه در آن به یک میزان است. مانند بخشهای تحیقاتی، آموزشی، رستوران ها، سرویس های بهداشتی و دیگر خدمات رفاهی.1

اسلاید 2: عرصه نگهداری و مرمت2 -1 -3 -عرصه اطلاعات وخدمات علمی وهنریعرصه نموده هاعرصه بندی موزه به اعتبار عملکردعرصه اداری4 -عرصه خدمات رفاهی - تجاری - فنی5 -2

اسلاید 3: 3عرصه نموده هانموده ها را می توان به دو صورت زیربه نمایش گذاشت. 1- گالری نمایش دائم2- نمایشگاه موقتجهت تحرک وپویایی موزهاین قسمت می بایست دارای ویژگی های زیر باشد :1- جدا از مسیر عادی بازدید کنندگان2- از یک سالن اصی ورودی و مستقیما بتوان بدان دست یافت3- کاملا مجهز به وسایل ایمنی باشد1

اسلاید 4: 4عرصه اطلاعات وخدمات علمی وهنریاتاق های بحث و مذاکره و کنفراس2 -1 -3 -فضاهای تحقیق و آموزشبخش تبادل اطلاعات و تبلیغاتآمفی تئاتر و سالن چند منظوره4 -فضای عکاسی و لابراتوار5 -کتابخانه6 -2

اسلاید 5: 5بخش تبادل اطلاعات و تبلیغاتانتشار راهنمای موزهانتشار نشریه تخصصیتهیه بروشورهای اطلاعاتی و راهنمانصب پوستر در محل های عمومیتبلیغات خارج از کشورتبادل اطلاعات کامپیوتری1

اسلاید 6: 6فضاهای تحقیق و آموزشوظایف آموزشی موزه به شرح زیر می باشد:انجام بحث و مناظره بین دست اندرکاران موزه با اهداف آموزشیخدمات برای بازدیدکننده هم در داخل و هم خارج از موزهدایر کردن کلاس های آموزشی در زمینه هنربرگزار کردن سمینار های عمومی و تخصصی2

اسلاید 7: 7اتاق های بحث و مذاکره و کنفراس3برای برآورده شدن اصل آرامش محیط که ازاصول اصلی موزه است باید ترتیبی اتخاذ نمود که حتی الامکان دامنه بحث وجدل از محیط نمایش به محل وقسمت هایی که برای این کار در نظر گرفته شده است منتقل گردد.

اسلاید 8: 8آمفی تئاتر و سالن چند منظوره4فضاهای این قسمت عبارت اند از:فضای اصلی تئاتر یا سالن اصلیصحنه و قسمت نمایشپشت صحنهفضای ورویلابی و سرسرا

اسلاید 9: 9عرصه نگهداری و مرمت3فضاهای این قسمت عبارت اند از:فضای نگهداری و حفظ مجموعه ها (انبار)کارگاه هاآزمایشگاه مجهز به مرمت

اسلاید 10: 10عرصه اداری4در موزه هایی که دارای بخش های ویژه ی علمی هستند ،حداقل وجود یک اتاق برای مدیر، یک اتاق برای منشی ویک یا چند اتاق دیگر برای کارکنان اداری الزامی خواهد بود.

اسلاید 11: 11عرصه خدمات رفاهی - تجاری - فنی5عرصه خدمات در موزه به دو دسته زیر تقسیم می شود:1 -بیرونیاتاق های نمایشگاه موقتاتاق های سخنرانیکتابخانهبایگانیسالن کنسرت

اسلاید 12: 122 -درونیآزمایشگاه های مرمتسیستم حرارتیتاسیسات برق سانیانبار هاگاراژعرصه خدمات رفاهی - تجاری - فنی5

اسلاید 13: 13اکنون به برر سی چند فضای خدماتی زیر می پردازیم :فضای سبز2 -1 -3 -کارگاه ها وفروشگاه هاکافی شاپپارکینگ4 -پارکینگ کارمندانپارکینگ برای اتوبوس های حامل توریست و اتوبوس های مدارسپارکینگ برای اتوموبیل های شخصی

اسلاید 14: 14نمونه برنامه فیزیکی1 - ورودی مجموعهفروش بلیت، اطلاعات و نگهبانی 30 متر مربعهال ورودی 6 متر مربعفروش نشریات وپوستر 30 متر مربع

اسلاید 15: 2 - عرصه نموده ها- گالری های دائمخط و نقاشی 500 متر مربع- گالری موقت 400 متر مربعسفال 300 متر مربعمجسمه 300 متر مربعنمونه برنامه فیزیکی15

اسلاید 16: 163 - عرصه اداریهیئت مدیره 30 متر مربعاتاق کنفراس 100 متر مربعآبدارخانه 15 متر مربعکارمندان 40 متر مربعمنشی و انتظار 30 متر مربعنمونه برنامه فیزیکیسرویس های بهداشتی 25*2 متر مربع

اسلاید 17: 17نمونه برنامه فیزیکی4 - عرصه اطلاعات وخدمات علمی وهنریبخش یکبخش دوبخش سهبخش چهاربخش پنج

اسلاید 18: 18بخش یکفضاهای تبادل اطلاعات و تبلیغات، انتشارات و سردبیرتایپ و صفحه آرایی 40 متر مربعتلفکس 15 متر مربعکامپیوتر 15 متر مربع20 متر مربعنمونه برنامه فیزیکی

اسلاید 19: 19نمونه برنامه فیزیکیبخش دو: فضاهای تحقیق و آموزشاتاق های ساتید ومحققین30 متر مربعفضاهای جمعی تحقیق15 متر مربعاتاق کامپیوتر15 متر مربعکلاس های آموزش تئوریک50 متر مربعآتلیه طراحی و نقاشی150 متر مربعمجسمه سازی150 متر مربعکارگاه مرمت100 متر مربعرختکن و آبدرخانه وسرویس های بهداشتی50 متر مربع

اسلاید 20: 20نمونه برنامه فیزیکیبخش چهار: سالن چند منظوره80 متر مربعسالن سخنرانی و پخش فیلم250 متر مربعاتاق بروژکسیون20 متر مربعکنترل نور و صدا15 متر مربعانبار فیم15 متر مربعاتاق سخنران20 متر مربع50 متر مربعبخش سه: فضاهای بحث و کنفرانس و مذاکره با امکانات بخش اسلاید و فیلمسرویس بهدشتیانبار50 متر مربع

اسلاید 21: 21نمونه برنامه فیزیکیبخش پنج: عکاسی و لابراتوارلابراتوار30 متر مربعتاریکخانه20 متر مربعبایگانی فیلم20 متر مربعانبار15 متر مربع25 متر مربعمیکرو فیلم و ویدئو کاستمحل قرارگیری عکس از آثار هنری50 متر مربع

اسلاید 22: 22نمونه برنامه فیزیکیبخش شش: کتابخانهسالن قرائت200 متر مربعکتابخانه و برگدان15 متر مربعمرجع40 متر مربعمجلات40 متر مربع20 متر مربعسمعی و بصریتکثیر15 متر مربع

اسلاید 23: 23نمونه برنامه فیزیکی5 - عرصه نگهداری و مرمتبخش یکبخش دو

اسلاید 24: 24نمونه برنامه فیزیکیبخش یک: انبارهاانبار موقت( مخصوص گالری ها)500 متر مربعانبار دائم( مخصوص گالری های دائم)700 متر مربعاتاق انباردار15 متر مربع

اسلاید 25: 25نمونه برنامه فیزیکیبخش دو: آزمایشگاه ها و کارگاه هاتحقیقات فیزیکی60 متر مربعتحقیقات شیمیایی60 متر مربعسرویس و انبار30 متر مربع- آزمایشگاه ها- کارگاه هامرمت خط و نقاشی70 متر مربعمرمت فلزات50 متر مربعمرمت سفال، چینی وبلور70 متر مربعکارگاه تجاری70 متر مربعانبار مواد15 متر مربعرختکن وسرویس70 متر مربع

اسلاید 26: 26نمونه برنامه فیزیکی5 - عرصه خدماتبخش یک: رفاهیبخش دو: فروشگاه ها کارگاههای صنایع دستیبخش سه: فضای سبزبخش چهار: پارکینگبخش پنج: خدمات فنی

اسلاید 27: 27نمونه برنامه فیزیکیبخش یکسالن غذاخوری کارمندان، بوفه ها، آشپزخانه،کافی شاپ، سرویس های بهداشتی مجزا300 متر مربعبخش دو200 متر مربعبخش سهبدون احتساببخش چهارامکان پذیر نیست

اسلاید 28: 28نمونه برنامه فیزیکیبخش پنج: خدمات فنیموتورخانه150 متر مربعهواساز50 متر مربعژنراتور برق اظطراری20 متر مربعایمنی و آتشنشانی30 متر مربع

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید