کسب و کار مدیریت و رهبری

علایم و هشدار های ایمنی

hoshdar-hai-imni

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “علایم و هشدار های ایمنی”

علایم و هشدار های ایمنی

اسلاید 1: هشداردهنده هاي ایمنیسایت تخصصی بهداشت حرفه ای و ایمنی www.ilamhse.vcp.ir

اسلاید 2: علائم ایمنی چیست ؟به کلیه علائمی گفته می شود که جهت جلب توجه افراد نسبت به موقعیت هایی که سلامت وایمنی آنها با خطر مواجه می کند به کار می رود.

اسلاید 3: مباحث کلیدی کلیاترنگ ها واشکالکد گذاری وسایل هشدار دهنده

اسلاید 4: کلیاتهدف :آنچه در معرض دید شخص قرار می گیرد.رنگ های ایمنی : رنگ هایی با خصوصیاتی ویژه که معانی خاصی را تداعی می کنند.علائم ایمنی : علائمی که برای رساندن هشدارهای خاص به کار می روند.علائم مکمل: توضیح مازاد بر علائم ایمنی جهت وضوح بیشتر.

اسلاید 5: علائم ایمنی واستانداردهاعلائم ایمنی با توجه به زمینه کاربرد از استانداردهای خاصی تبعیت می کنند : ISO 3864 (1984) : “safety color & safety signs”ISO 13200(1995):”general principles for safety signs”و...

اسلاید 6: علائم ایمنی واستانداردهاکلیه مشخصات با توجه به زمینه کاربرد واستاندارد مربوطه تعیین می گردد. جنس علائم: فولاد رنگ شده به ضخامت 0.8 تا 1.5 میلی متر پلاستیک به ضخامت 3 تا 4 میلی متر آلومینیوم با روکشی از رنگ به ضخامت 1.5 تا 2 میلی متر فایبر گلاس با روکش اپوکسی به ضخامت 5 میلی متر

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید