afzaysh-tlagh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
در سال‌های اخیر آمار طلاق به نحو چشم گیر و روز افزونی رو به افزایش است. پرسشی که مطرح می‌شود این است که دلیل یا دلایل این افزایش چیست؟ این امر به دلایل مختلف فردی، خانوادگی، اجتماعی، محیطی، اقتصادی، فرهنگی بستگی دارد که هریک در جای خود باید مورد بحث و بررسی قرار گیرند و بنابراین بررسی موضوع نه تنها ساده نیست بلکه بسیار پیچیده است که در این نوشتار با توجه به مطالعات و تجربیات نگارنده، سعی شده تا حدودی این عوامل بررسی شود، تا شاید از طریق شناخت عوامل و دلایل افزایش طلاق بتوان به نحوی جلوی آن را گرفت و با از بین بردن برخی از دلایل به تدریج از آمار طلاق کاست.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
416 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “علل افزایش آمار طلاق”

علل افزایش آمار طلاق

اسلاید 1: علل افزایش آمار طلاقارائه:استاد:درس:

اسلاید 2: فهرست1-1- مشکل اقتصادی ....................31-2- بی تجربگی و عدم راهنمایی.51-3- اعتیاد ................................... 71-4- ارتکاب جرم .......................... 91-5- بیکاری ................................. 111-6- عدم شناخت ....................... 131-7- مسکن ................................ 15گفتار نخست: عوامل اقتصادی و اجتماعی ..2گفتار دوم: عوامل فردی و فرهنگی ....... 162-1- دخالت ................................. 172-2- اختلاف فرهنگی ................. 192-3- تعدد زوجات ...................... 202-4- ازدواج تحمیلی .................. 222-5- زورگویی ............................ 232-6- طلاق عاطفی ...................... 242-7- چشم و هم چشمی ........... 27مقدمه .................................................................................................................. 1نتیجه گیری ..................................................................................................... 29

اسلاید 3: مقدمهدر سال‌های اخیر آمار طلاق به نحو چشم گیر و روز افزونی رو به افزایش است. پرسشی که مطرح می‌شود این است که دلیل یا دلایل این افزایش چیست؟ این امر به دلایل مختلف فردی، خانوادگی، اجتماعی، محیطی، اقتصادی، فرهنگی بستگی دارد که هریک در جای خود باید مورد بحث و بررسی قرار گیرند و بنابراین بررسی موضوع نه تنها ساده نیست بلکه بسیار پیچیده است که در این نوشتار با توجه به مطالعات و تجربیات نگارنده، سعی شده تا حدودی این عوامل بررسی شود، تا شاید از طریق شناخت عوامل و دلایل افزایش طلاق بتوان به نحوی جلوی آن را گرفت و با از بین بردن برخی از دلایل به تدریج از آمار طلاق کاست.در باره علت بروز طلاق نظریه‌های گوناگونی طرح می‌شود. بسیاری آن را پدیده‌ای شهری می‌دانند، با آمار و تحقیق نشان می‌دهند که طلاق در روستاها نسبت به شهرها رواج کمتری دارد. علت آن بسته بودن جامعه ی روستایی است و این که در روستاها عموماً همه با هم آشنا هستند و در مواقع دشوار و تنگناهای اقتصادی به کمک هم می‌آیند. از سوی دیگر پای بندی به سنت‌ها و ناآشنایی به حقوق خود مانع از درخواست طلاق از سوی زنان روستایی می‌شود. حال آن که در شهرها همه چیز، از گرفتاری‌های اقتصادی گرفته تا تفاوت فاحش فرهنگی میان زوج‌ها، دست به دست هم می‌دهند و آمار طلاق را بالا می‌برند. لذا باید گفت عوامل افزایش طلاق از یک سو از بعد اقتصادی و اجتماعی و از سوی دیگر از بعد فردی و فرهنگی قابل بررسی است. البته برخی از این عوامل چندان قابل تفکیک از سایر عوامل نیستند و خود به خود یکی به دیگری ممکن است مرتبط شود و در نتیجه مشکل ایجاد شده بین زوجین را دو چندان کند. ذیلاً در دو گفتار عوامل فوق را مورد بررسی قرار می‌دهیم.1

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید