پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

علل گرایش افراد به مواد مخدر و پیامدهای آن

elale-gerayeshe-afrad-be-mavademokhader-va-payamadhaye-aan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “علل گرایش افراد به مواد مخدر و پیامدهای آن”

علل گرایش افراد به مواد مخدر و پیامدهای آن

اسلاید 1: علل گرایش افراد به مواد مخدر و پیامد های آنتهیه کننده:سید محمد جواد عطاردکلاس هشتم مدنی

اسلاید 2: مقدمهما در جامعه ای که زندگی می کنیم مشکلاتی نیز وجود دارد و جز مهم ترین مشکلات کشور ما که آسیب جدی به سرزمین ما می تواند وارد کند (اعتیاد) مواد مخدراست.البته ما در زندگی روز مره اعتیاد هایی نیز داریم مثل :اعتیاد به گوشی، اینترنتو بازی و... ولی منظور این درس ما اعتیاد به مواد مخدر است. کمی جلوتر در صفحه هایی بعد جدولی مربوط به مواد مخدر را ملاحظه خواهیم کرد.تعریف ماده مخدر مواد مخدر ترکیب های شیمیایی هستندکه مصرف آن تغییراتی شیمیایی روی سیستم عصبی ایجاد می کند و باعث ایجاد لذت،تغییر هوشیاری، بی حسی می شود. بنابراین پتانسیل ایجاد اعتیاد و سوءمصرف در آنها وجود دارد ولی شدت آن بسته به اثر ماده متفاوت است.

اسلاید 3: نموداروضعیت اعتیاد در ایران:

اسلاید 4: فکر کنید:🤔همانطور که در صفحه قبل مشاهده کردید بیشترین اعتیاد معروف به افرادی که به جامعه نگرش مثبت دارد که با ۲۷/ درصد قابل توجهی روبه رو شده.به نظر شما دلیل اعتیاد آنها چیست؟کمترین میزان اعتیاد معتادانی هستد که با تحصیلاتی عالی به این سمت کشیده شدن که درصد آن ۲۰/ درصد ذکر شده استبا کمی تفکر فکر کنید و چند دلیل برای به سمت اعتیاد کشیده شدن این افراد بیابید. درصفحه بعد با چند شکل از مواد مخدر آشنا می شوید.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید