سایر تحقیق و پژوهش

علوم نهم فسیل ها

fosil-ha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “علوم نهم فسیل ها”

علوم نهم فسیل ها

اسلاید 1: به نام خدا عکس های جالب و باور نکردنی از فسیل ها

اسلاید 2: این فسیل موجود در بورئالوپلتا در معدن شن و ماسه نفتی یافت شده . (دایناسور‌های گیاهخوار). که قبلاً در منطقه آلبرتا امروزی کانادا زندگی می‌کردند. این فسیل در معدن هزاره کشف شد،

اسلاید 3: مرد آلتامورا، فسیلی که از قدیمی‌ترین بقایای یافت شده از یک انسان نئاندرتال با حداقل ۱۲۸۰۰۰ سال عمر در نظر گرفته می‌شود. سان آلتامورا نام فسیل مردی مربوط به دوران نئاندرتال از دوران پلیستوسن است که ۲۷ سال پیش، در میان استالاگمیت‌های یک غار در آلتامورا، ایتالیا کشف شد.

اسلاید 4: دره نهنگ‌ها، محل زندگی صد‌ها فسیل از اولین اشکال نهنگ‌ها و کاملاً سالم. علاوه بر فسیل‌های نهنگ عظیم الجثه، کوسه‌ها، تمساح‌ها، ماهی‌های اره‌ای، لاک پشت‌ها و... نیز وجود دارد که به دانشمندان در بازسازی محیط اطراف و شرایط اکولوژیکی آن زمان کمک می‌کند.

اسلاید 5: این نرم تنان منقرض شده - آمونیت‌ها، که در طی فرآیند فسیل شدن خود به رنگین کمان تبدیل شدند. آمونیت‌ها حیوانات نرم تن دریایی بودند که به گفته محققان، در جریان معروف انقراض کرتاسه-پالئوژن (K-Pg) یا در آن زمان ۶۶ میلیون سال پیش هنگام برخورد ستاره دنباله دار با زمین، منقرض شدند و باعث از بین رفتن سه چهارم حیات در سیاره زمین شد.

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید