علوم پایه علوم تجربی

علوم پایه هشتم درس ۱

olum8-drs1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “علوم پایه هشتم درس ۱”

علوم پایه هشتم درس ۱

اسلاید 1: بسم الله النورپاورپونت فصل یک علوم هشتم مخلوط و جداسازی مواد

اسلاید 2: مواد ناخالص (مخلوط)خالصنا همگنهمگنعنصرترکیبدر مخلوط اجزا ویژگی های خود را حفظ می کنند

اسلاید 3: ماده مخلوطمخلوط و جداسازی موادماده ای است که از در هم امیختن دو یا چند ماده حاصل می شود به شرطی که هر ماده ویژگی های خود را حفظ کند . آب نمک - خاک باغچه – سالاد – شربت – خاکشیر – هوا – شیشه – انواع الیاژها و... نمونه هایی از مخلوط ها هستند .

اسلاید 4: مخلوط و جداسازی مواد مواد خالص :به موادی که از یک یا چند نوع ماده تشکیل شده باشند مواد خالص می گویند .مثال : آب – آهن – نمک خوراکی و....عنصر :ماده ای است که مولکول های ان از یک نوع اتم ساخته شده است .مثال :مس – طلا – آهن و....ترکیب : ماده ای است که مولکول های آن از دو یا چند نوع اتم ساخته شده است . مثال :آب – نمک – گازکربن دی اکسید و....

اسلاید 5: ذرات سازنده برخی عنصر هااتم است مانند آهن – مس – نقره و...مخلوط و جداسازی موادمولوکول هایی است که از اتم های یکسان ساخته شده اند .مثل : هیدروژن – کلر- اکسیژن – گوگرد

اسلاید 6: مخلوط و جداسازی موادمخلوطهمگنناهمگنجامدمایعگازجامدمایعگازآلیاژآب دریا هواآجیل آب و روغنذرات دودهدر هوا محلول : مخلوطی است که ذرات تشکیل دهنده آن بطور یکنواخت پراکنده شده اند .

اسلاید 7: ویژگی های مخلوط های همگن و نا همگنمخلوط و جداسازی موادهمگننا همگن1- اجزای ان قابل تشخیص است.2- بصورت یکنواخت پراکنده نشده اند.1- اجزای ان قابل تشخیص نیست.2- بطوریکنواخت پراکنده شده اند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید