علوم مهندسی معماری و عمران

عملکرد آتش در دیوار سیستم قاب فولادی سبک LSF

LSF1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
سلام و عرض ادب خدمت دانشجویان این تحقیق از 5 سال منابع اخیر استفاده شده است که در مقطع کارشناسی ارشد کاربرد دارد. موضوع تحقیق عملکرد اتش در دیوار های سیستم سازه ای قاب فولادی سبک یا همان به اختصار LSF می باشد. موفق باشید
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
340 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عملکرد آتش در دیوار سیستم قاب فولادی سبک LSF”

عملکرد آتش در دیوار سیستم قاب فولادی سبک LSF

اسلاید 1: موضوع : عملکرد آتش در دیوار سیستم قاب فولادی سبک نام استاد : نام درس :نام دانشجو :شماره دانشجویی :

اسلاید 2: فهرست مطالب1 مقدمه3 نتیجه گیری5 مراجع2 معرفی آتش1-1 مقدمه1-2 هدف تحقیق2-1 رفتار حرارتجدول 2-1 روش های انتقال حرارتجدول 2-2 مزایا و معایب2-3 اینرسی حرارتی 2-3 رفتار حرارتی مقطع3-1 تاریخچه تحقیق3-2 نتایج تحقیق

اسلاید 3: 1-1 مقدمه – سازه ال اس اف : سیستم ساخت سازه های فولادی سبک (LSF) یکی از مناسب ترین سیستم های ساختمانی است که امروزه در جهان مورد استفاده قرارمی گیرد. استفاده از این سیستم به دلیل کیفیت مناسب ساخت و سرعت بالا و مقاومت مناسب دربرابر زلزله از دهه 1950 میلادی در کشور های کانادا، امریکا، ژاپن و... گسترش یافته است در ایران نیز این سیستم ساختمانی دارای تائیدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن بوده و از دهه 1380شمسی بعنوان یکی از تکنولوژی های نوین ساختمان در کشور بطور رسمی معرفی شده است. اصلی ترین عامل در سازه های فولادی سبک، مقاطع فولادی جدار نازک (LSF) می باشد.

اسلاید 4: 1-1 مقدمه – سازه ال اس اف : بدلیل خصوصیات مقاطع مورد استفاده در این سیستم همچون نورد سرد فولاد و عدم وجود تنش های پسماند در مقاطع، امکان ایجاد مقاطع با اشکال متنوع و بامقاومت و سختی بالا، دقت و سرعت در اجرا و نصب سازه در مقایسه با ساختمان های سنتی و همچنین هزینه بهینه و کمتر و جلوگیری از پرت و هدر رفت مصالح و منابع که معمولاًدر ساخت وساز های سنتی وجود دارد استفاده از این روش ساخت را می توان بعنوان یک روش صنعتی جایگزین درپروژه های ساختمانی و همچنین انبوه سازی مسکن مورد توجه قرارداد.

اسلاید 5: 1-1 مقدمه – سازه ال اس اف : 1-1-1 تاریخچه : سازه های فولادی سرد نورد (Cold-Formed Steel Structures) از سال های 1886 در انگلستان رواج یافتند. مقاطع مختلفی که اکثراً عملکرد غیر سازه ای یا در ترکیب با مصالح سازه ای به کار می رفتند مانند استفاده ی گسترده مقاطع و ورق های سرد نورد شده در کاربردهای صنعتی گرفته تا پوشش های بام ها و دیوارها و نماها و سقف ها از موارد استفاده قطعات فولادی سرد نورد بودند. از همان ابتدا، این مقاطع در استانداردهای بریتانیا (BS) جای گرفتند و با نگاه آیین نامه ای به طراحی و تولید آن ها نظام مند گردید. قاب بندی چوبی که از قرن 17توسط مهندسان معماری امریکایی ابداع شده بود در همان سال های 1880در حال ادغام با پروفیل های فولادی مقاطع قوطی شکل بودند. نمونه های متنوعی در بریتانیا و آلمان و آمریکا از این نوع قاب بندی ساخته می شد تا فولاد وارد قاب بندی ساختمان شود.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید