پزشکی و سلامت

عملکرد واحد آمار و مدارک پزشکی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان

amalkarde_vahede_amare_daneshkade_pezeshki_abadan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عملکرد واحد آمار و مدارک پزشکی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان”

عملکرد واحد آمار و مدارک پزشکی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان

اسلاید 1: PowerPoint TitleSubtitle goes here

اسلاید 2: جمع آوری وبررسی شاخص های درخواستی وزارت متبوع از بیمارستان های تحت پوشش این دانشکده وارسال آن به اداره آماروفناوری اطلاعات دانشکده جهت درج در سامانه وزارتی سیناسا. برای مثال می توان از شاخص های زیر نام برد: درصد اشغال تخت، تعداد مراجعین به اورژانس، تعداد مراجعین به کلینیک های تخصصی، تعداد تخت فعال، تعداد بستری شدگان، تعداد پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای، تعداد آزمایشگاه های تشخیص طبی، تعداد اعمال جراحی و... لازم به ذکر است که این شاخص ها به صورت ماهانه از کلیه بیمارستان های تحت پوشش دانشکده تجمیع می گردد.تکمیل و ارسال سالنامه آماری 93وزارت متبوع

اسلاید 3: تکمیل اطلاعات مربوط به حوادث آخرین چهارشنبه سال 93و ارسال به فرمانداری شهرستان آبادان جمع آوری آمار تعداد زخمی وکشته شدگان حادثه آخرین چهارشنبه سال93شهرستان آبادان به تفکیک جنسیت وسن آسیب دیدگان ازبیمارستان های سطح این شهرستان وارسال به فرمانداری آبادان.

اسلاید 4: بروز رسانی سامانه استاندار سازی نیروی انسانی(ساناب)برای بروز رسانی سامانه استاندار سازی نیروی انسانی(ساناب) فرمی تهیه و به بیمارستان های دانشگاهی ارسال شد تا آخرین اطلاعات خود را اعم ازتعداد تخت های فعال و ستاره دار وتعداد مراکز تشخیصی درمانی را به این واحد گزارش دهند. همچنین تمامی شماره تماس ها و فکس بیمارستان ها بروزرسانی شد.

اسلاید 5: تهیه آمار هیات امنا سال93 تکمیل اطلاعات مربوط به شاخص های ذکر شده درسایت هیات امنا و ارسال به دبیرخانه هیات امنا دانشکده جهت بررسی و اظهار نظر درخصوص وضعیت دانشکده. شاخص هایی چون درصد سزارین، ضریب اشغال تخت، متوسط اقامت، سرانه نیروی انسانی به تخت فعال، سرانه نیروهای پیراپزشکی به تخت فعال، آمار پایگاه های شهری وجاده ای اورژانس، سرانه کادر پرستاری به تخت موجود، نسبت جمعیت تحت پوشش به پرستار، نسبت پرستار به پزشک و... که با جمع آوری شاخص های مربوطه میتوان عملکرد دانشکده را درطول یکسال بررسی کرد.

اسلاید 6: پاسخ به سوالات سامانه کدینگ بیماریها واقدامات درمانی تشکیل جلسه با مسئولین واحد آمار ومدارک پزشکی بیمارستان های تحت پوشش دانشکده جهت پاسخگویی به سوالات سامانه وزارتی کدینگ بیماریها واقدامات درمانی. هربیمارستان با استفاده از نام کاربری وکلمه عبور مخصوص به خود به سوالات دسترسی داشته وبا نظارت وراهنمایی کارشناس آمارومدارک پزشکی معاونت درمان به سوالات پاسخ داده شد.

اسلاید 7: ارسال اطلاعات مورد نیاز سامانه وزارتی سیناسا به اداره آماروفناوری اطلاعات به صورت ماهانه جمع آوری وبررسی صحت آمار شاخص های مراجعین سرپایی اورژانس ودرمانگاه های تخصصی، بیماران بستری و همچنین تخت فعال بیمارستان های تحت پوشش دانشکده به صورت ماهانه وارسال آن به اداره آماروفناوری اطلاعات جهت درج در سامانه وزارتی سیناسا.

اسلاید 8: همکاری باواحد مامایی در کمیته ترویج زایمان طبیعی بهاروتابستان تهیه نمودار وجداول مقایسه ای از شاخص های سزارین شکم اول، شاخص سزارین، زایمان طبیعی و ....به تفکیک پزشک ، بیمارستان و شهرستان جهت طرح در کمیته ترویج زایمان طبیعی به صورت فصلی.

اسلاید 9: پیگیری جهت تشکیل کلاس های آموزشی برای گروه آمارومدارک پزشکی هماهنگی با واحد آموزش جهت دریافت کدهای آموزشی مربوط به رشته آمارومدارک پزشکی و انجام اقدامات لازم جهت برگزاری کلاس های آموزشی تخصصی .

اسلاید 10: تهیه جداول ونمودارهای مقایسه ای از شاخص های عملکردی بیمارستان ها برای ارائه در سالنامه آماری دانشکده همکاری با اداره آماروفناوری اطلاعات جهت تدوین اولین سالنامه آماری دانشکده به صورت تهیه جدول ونمودار از شاخص های عملکردی بیمارستان های تابعه.دراین رابطه از شاخص های مهم جمع آوری شده از بیمارستان های دانشگاهی اعم از متوسط اقامت بیمار، فاصله گردش تخت، تعداد فوت شدگان، موالید، درصدسزارین و...جدول ونمودار های مقایسه ای تهیه شد.

اسلاید 11: شرکت در پیش پایش و پایش ملی اعتبار بخشی شرکت در پیش پایش و پایش ملی اعتبار بخشی و توضیح و شفاف سازی سنجه های مربوط به واحدآمارومدارک پزشکی و پیگیری جهت رفع نواقص موجود در اجرای سنجه های مربوطه .

اسلاید 12: درپی راه اندازی نرم افزار آماری داشبورد مدیریتی، شاخص های هرواحد در معاونت درمان جمع آوری شد وفیلترینگ وتفکیک مورد نیاز هر شاخص مشخص شد و به اداره آمار وفناوری اطلاعات گزارش داده شد تا نرم افزار آماری راه اندازی شود و در اختیار پرسنل قرار گیرد.جمع آوری شاخص های درمان و مشخص کردن فیلترینگ وتفکیک مورد نیاز برای راه اندازی نرم افزار آماری داشبورد مدیریتی

اسلاید 13: تکمیل اطلاعات درخواستی منطقه آزاد اروند جهت درج در سایت مناطق آزاد کشور تکمیل شاخص های تعداد تخت فعال، تعداد بیماران بستری بخش های بیمارستانی، تعداد مراجعین اورژنس، تعداد مراجعین سرپایی به درمانگاه تخصصی، تعداد بیمار بستری در اورژانس، تعداد موارد مراجعه سرپایی به اورژانس، تعداد پایگاه اورژانس شهری وجاده ای، تعداد ماموریت های انجام شده مرکز مدیریت حوادث وفوریتها، تعداد موارد انتقال به بیمارستان توسط مرکز حوادث وفوریتهاو...مربوط به شهرستان های آبادان وخرمشهر به صورت ماهانه وارسال به اداره آماروفناوری اطلاعات جهت ارسال به منطقه آزاد اروند.

اسلاید 14: تهیه برنامه عملیاتی مناسب برای رسیدن به اهداف بلند مدت معاونت درمان در سال94.تدوین برنامه عملیاتی

اسلاید 15: بروز رسانی فرم اطلاعات ماهانه اورژانسفرم آمار ماهیانه اورژانس با توجه به بروزرسانی سامانه وزارتی مربوطه با همکاری واحد امور بیمارستان ها بروز رسانی شد. فرم جدید به همراه توضیحات نحوه جمع آوری آیتم های جدید به کلیه بیمارستان های تحت پوشش دانشکده ابلاغ شد.

اسلاید 16: مشارکت در جمع آوری اطلاعات پورتال معاونت درمان ارسال شرح وظایف ، مشخصات کارکنان و اخبار به مسئول پورتال معاونت درمان برای راه اندازی پورتال دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی آبادان.

اسلاید 17: تهیه شاخص های بیمارستانیتهیه شاخص های بیمارستانی که شامل درصد اشغال تخت ، متوسط اقامت ، بستری شدگان ، مراجعین به اورژانس ، مراجعین به درمانگاه تخصصی ، مراجعین به آزمایشگاه ، مراجعین به رادیولوژِی ، شاخص های زایمان طبیعی و سزارین می باشد. این شاخص ها به صورت نموداری ارائه گردیده است.

اسلاید 18: آمار علم روز نیاز قرن اطلاعات

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید