کسب و کار مدیریت و رهبری

عناوین اقدامات انجام شده در خصوص تحول اداری در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

tahavole_edari_dar_daneshgahe_oloom_pezeshki

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عناوین اقدامات انجام شده در خصوص تحول اداری در دانشگاه علوم پزشکی سمنان”

عناوین اقدامات انجام شده در خصوص تحول اداری در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: 2 الف: گزارش مربوط به جلسات و تصمیمات اجرا شده ب: گزارش مربوط به کمیته مرکزی حفظ و ارتقاء کرامت انسانی ج: گزارش مربوط اصلاح فرآیند و روشها د: گزارش مربوط به آموزش و بهسازی نیروی انسانی ه: گزارش اقدامات انجام شده در خصوص اصلاح ساختار مدیریتی و اقتصادی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) ی:برنامه عملیاتی حوزه معاونت پشتیبانی عناوین اقدامات انجام شده در خصوص تحول اداری در دانشگاه علوم پزشکی

اسلاید 3: 3گزارش مربوط به جلسات و تصمیمات متخذه تحول اداري

اسلاید 4: 4- تفویض اختیار امور کارگزینی به مجتمع دانشکده ها - برنامه ریزی جهت برنامه آموزشی نظام پیشنهادات - برنامه ریزی جهت اجرای طرح مسیر ارتقای شغلی

اسلاید 5: 5گزارش مربوط به کمیته مرکزی حفظ و ارتقاء کرامت رباب رجوع (طرح تکریم)

اسلاید 6: 6طرح تکریم 1- طراحی پوستر منشور بیمارستان 2- تهیه کتابچه فعالیتها و اقدامات انجام شده از ابتدا تا کنون 3- توزیع فرمهای نظر سنجی در بین واحدهای تابعه و ارسال نتایج حاصله از آن به وزارت متبوعه

اسلاید 7: 7گزارش مربوط به کمیته اصلاح فرآیندها و روشهای انجام کار و توسعه فن آوری اداری

اسلاید 8: 82- اصلاح فرآیند ها و روش انجام کار و توسعه فن اوری اداری (معاونت پشتیبانی, بهداشتی)

اسلاید 9: 9گزارش مربوط به کمیته آموزش و بهسازی نیروی انسانی

اسلاید 10: 10بهسازی نیروی انسانی 1- برگزاری 12 دوره کلاسهای فن آوری اطلاعات 2- برگزاری آزمون های 7 گانه مهارتهای فن آوری اطلاعات طی 14 جلسه 3- برگزاری آزمونهای اخلاق اداری و مناسبات انسانی 4- برگزاری دوره آموزشی (برقراری ارتباط موثر با محیط و دیگران) 5- ایجاد مینی سایت در شهرستانهای گرمسار و دامغان 6- آموزش دوره عفونت های بیمارستانی 7- آموزش دوره حوادث غیر متقربه 8- بررسی وضعیت سلامت رشد و تکامل کودک معاینات بالینی ریه معاینات بالین دهان سلامت روان معاینات بالینی شکم

اسلاید 11: 11ه: اصلاح ساختار مديريتي و اقتصادي پايلوت دانشگاه علوم پزشكي سمنان مرکز آموزشی درمانی اميرالمؤمنين

اسلاید 12: 12

اسلاید 13: 13مسئول اجرائي خانم طاهره امين بيدختيآقاي علي اصغر همتيآقاي مهندس علی ایمانیآقاي علي ذوالفقاريخانم شهر بانو پهلوانی نژادآقاي تقی بینا ئیكارگروه مديريت مبتني بر عملكردبودجه ريزي عملياتي مديريت نگهداشت كاهش تصدي گرينظام اطلاعاتاصلاح ساختار

اسلاید 14: 141- ساختار فيزيكی وتجهيزات 2-منابع انسانی 3-خدمات ارائه شده در بيمارستان 4- منابع مالی (هزينه ودرآمد) وضعيت موجود مركز مورد نظر

اسلاید 15: 151-1معرفی مركز آموزشی درمانی حضرت اميرالمومنين (ع ) وضعيت فضاي فيزيكي : مرکزآموزشی در مانی اميرالمومنين (ع) وابسته به دانشگاه علوم پزشكي سمنـان با 110 تخت مصوب و با زير بناي 11300 متر مربع در دو طبقه و درزميني به مساحت 97000 متر مربع احداث گرديده است . بيمارستان موصوف به عنوان مركز آموزشی و درماني مورد استفاده و بهره برداری است

اسلاید 16: 16 * مشخصات ساختماني: مساحت زير بنا 9816 متر مي باشد: الف: مركز فعاليت پشتيباني و عمومي 3644 متر مربع ب: مركز فعاليت تشخيصي 1088 متر مربع ج: مركز فعاليت درماني 50840 متر مربع

اسلاید 17: 17 1_2 سال بهره برداری از مركز : 1367 نوع مالكيت : ملكی وضعيت : مستقل شيفت كاری : شبانه روزی تعداد خطوط تلفن : 7 خط تعداد آمبولانس : يك دستگاه تعداد اتاق عمل سرپائی : 1 تعداد اتاق عمل بستری : 4 نوع سيستم بايگانی : Middle Digit شامل : ايندكس بيماری ايندكس بيماران ايندكس اعمال جراحی ايندكس پزشكان كميته مدارك پزشكی فعا ل

اسلاید 18: 181-3: سازه مركزنما : آجرسقف : تير آهنی دارای سقف كاذبكف : سنگسيستم برق : داخلیسيستم سرمايش : كولر , چيلرسيستم گرمايش : فن كوئل , شوفاژدربهای شيشه ای ( اورژانس : درب آلومينيومی)پشت بام : ايزوگامديوار: تانيمه سنگسيستم آب رسانی : داخلی

اسلاید 19: 191-4 : بخشهاي مركزكلينيكها : چشم ( ليزر , توپوگرا فی و بينائی سنجی )كودكانگوش و حلق وبينی مشاوره و تنظيم خانواده IUIدندانپزشکی الف: بخشهای درمانی شامل : بخش كودكانبخش نوزادانبخش زنان بخش جراحی زنانبخش ليبر بخش ENT, چشم , جراحي پلاستيك , جراحی مغز و اعصاببخش NICU آزمايشگاه راديولوژیاورژانس تالاسمی و هموفیلیاتاق عمل

اسلاید 20: 201- 5 : بخشهاي غير درمانيامور مالیامور اداری و كارگزينیواحد آمار و مدارك پزشكیواحد خدماتواحد تجهيزات پزشكی و كاليبراسيونواحد تغذيهواحد ISO

اسلاید 21: 211-6 :سرويسهاي پاراكلينيكي موجود : برونكوسكوپیليزر تراپیسيستوسكوپیسونوگرافیاكوكارديوگرافیبينائي سنجیالكتروكارديوگرافی

اسلاید 22: 221-7: تجهيزات و لوازم موجودشوفاژكولربرق اضطراریآسانسوررختشويخانهسرد خانه نگهداری جسدامكانات استريلساكشن مركزیآشپزخانهسيستم دفع بهداشتی فاضلابمنبع ذخيره آبكپسول اطفا’ حريقنشانگرهای دودینشانگرهاي حرارتي سيستم لوله كشی گاز طبیسردخانه مواد غذائیسيستم تهويه مطبوعاكسيژن مركزی

اسلاید 23: 231-8 : تعداد رايانه موجود در بيمارستان

اسلاید 24: 242- وضعیت نیروی انسانی به تفکیک مدرک ( رسمي و پيماني )

اسلاید 25: 253- خدمات ارائه شده سال 82مرکزفعالیتهای خدماتی : - آشپزخانه 88000 پرس - لاندری 175200قطعه - استریل 11250 بسته - داروخانه 241 سبد اقلام - خیاطخانه 10100 قطعه - نقلیه 5400 سرویس - آبدارخانه 210000 سرویس نفر مرکز فعالیت درمانی : - بخش زنان 1163بیمار - جراحی زنان 1308 بیمار 1459بیمار ENT - - بخش نوزادان 2090 بیمار - اطاق عمل 2724 بیمار - اورژانس 10702 مراجعه - تالاسمی و هموفیلی 350 بیمار730بیمار IUI - مرکز فعالیتهای تشخیصی : - آزمایشگاه 23700 آزمایش - رادیولوژی وسونوگرافی 15241بیمار – کلیشه - تزریقات 2750نفر - نوارقلب 583 نوار - درمانگاه زنان 10500بیمار مراجعه - کلینیک دندانپزشکی 4500بیمارمراجعه - مشاوره تنظیم خانواده 1358 بیمارمراجعه - کلینیک چشم پزشکی 801 بیمارمراجعه - کلینیک کودکان 5500بیمارمراجه - کلینیک گوش وحلق وبینی 2000 بیمارمراجعه

اسلاید 26: 264- 1هزينه پرسنلي به تفكيك مراكز فعاليت: الف- مركز فعاليت پشتيباني و عمومي: 1366358969 ريال 5/21 % ب- مركز فعاليتهاي تشخيصي: 717015972 ريال 3/11 % ج- مركز فعاليت درماني: 4254543301 ريال 1/67 % جمع هزينه مراكز : 6337918241 ريال 100% * ميانگين هزينه پرسنلي يك شاغل: 2270697ريال ماهانه 4-2هزينه انرژي: 404619929ريال شرح مبلع به ريال درصد أب مصرفي 51596187 75/12 برق مصرفي 142469530 2/35 كاز مصرفي 29476431 3/7 تلفن 24958798 17/6 كازويل 47909000 8/11 بنزين 2248950 55/0 ساير 107209983 26 جمع 404619929 100

اسلاید 27: 27هزينه سالانه انرژي به تفكيك مراكز فعاليت: الف: مركز فعاليت پشتيباني و عمومي 108706756ريال 86/26% ب: مركز فعاليت تشخيصي 50458897ريال 5/12 % ج: مركز فعاليت درماني 245454276ريال 60 % جمع هزينه 404619929 ريال 100% * وضعيت منابع درآمدي(اختصاصی): 6484681387 (54%) ريال سالانه (عمومی): 2999952149 (46%) جمع : 9484633536 (100%) * آمار خدمت ارائه شده: كه به تفكيك مراكز فعاليت تعريف شده است.

اسلاید 28: 284-3 اقلام مصرفي انبارها: 2175747447 ريال دارو و ملزومات پزشكي: 1522572428 ريال 9/69% ساير اقلام مصرفي: 653175019 ريال 1/30% * مصرف مواد از انبارها به تفكيك مراكز فعاليت الف: مركز فعاليت پشتيباني و عمومي 622457056 ريال 6/28% ب: مركز فعاليت تشخيصي 211196563 ريال 7/9% ج: مركز فعاليت درماني 1342093828ريال 68/61% جمع مواد مصرفي 2175747447 ريال 100% * ليست اثاثه بيمارستاني: كه كليه اثاثه طبق جدول مربوطه تعيين شده است. * ليست تجهيزات بيمارستاني: كه كليه اثاثه طبق جدول مربوطه تعيين شده است.

اسلاید 29: 294- 5 كل هزينه هاي سالانه به تفكيك مراكز فعاليت الف: هزينه هاي بشتيباني و عمومي: 2083011571 ريال 21% ب: هزينه هاي تشخيصي : 1069033571 ريال 27/11% ج: هزينه هاي درماني : 6332588394 ريال 7/66% جمع كل هزينه ها 9484633536 ريال 100% هزینه ، درآمد یک تخت : هزینه : تخت ثابت : 86223941 ، تخت فعال : 118557919 درآمد: تخت ثابت : 58951649 ، تخت فعال : 81058517 کل در آمد: 6484681387

اسلاید 30: 30درصد اشغال تخت 1382

اسلاید 31: 31برنامه استراتژيك مركز آموزشي درماني اميرالمومنين (ع)

اسلاید 32: 32اعضاي كار گروه تدوين برنامه استراتژيكـ آقاي دكتر بهپور يوسفي معاون پشتيباني و دبير اصلاح - دکتر غلامرضا دارائی مديرعامل مركز آموزشي درماني ـ دكتر مجيد حسيني مدير مركز آموزشي درمانيـ تقي بينائي كارشناس مسئول تشكيلات و روشهاـ علي اكبر عبيري رئيس خدمات پرستاريـ طاهره امين بيدختي سوپروايزر آموزشيـ فاطمه اعتمادي كارشناس تشكيلات و روشهاـ خديجه لقائي مسئول دفتر اجرايي ايزوشکرانه تقی زاده کارشناس پرستاری

اسلاید 33: 33چشم انداز مركز آموزشي درماني اميرالمومنين (ع) Vision ما در اين مركز برآنيم تا با استفاده از توان و تجربه نيروهاي متعهد و تكنولوژي پيشرفته روز در جهت ارائه به موقع و بهينه خدمات درماني و آموزشي به مراجعين با توجه به حفظ ارزشهاي والاي انساني و با رعايت اصل مشتري مداري يكي از برترين مراكز ارائه دهنده خدمات در سطح كشور باشيم

اسلاید 34: 34بيانيه رسالت مركز آموزشي درماني اميرالمومنين (ع) Mission اين مركز ارائه دهنده خدمات آموزشي ، درماني متنا سب با نيازهاي مشتريان از طريق سازمان دهي مطلوب، افزايش سطح قابليت ها و مهارتهاي پرسنلي ، كنترل منابع مالي و اعتباري به منظور ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات قابل ارائه در سطح منطقه گام بر مي دارد .

اسلاید 35: 35O فرصت ها وجود قوانين و مقررا ت حمايت از اجرای طرح – O1 حمايت مسئولين رده بالای دانشگاه و وزارت متبوع-O2ها NGO وجـــود كمك های مـــردمی ، خيرين ، انجمنهــا و-O3 وجود روش های نوين درمانی –O4 دارابودن اساتيد مجرب بدليل آموزشی بودن مركز –O5 o6 - فراهم بودن زمينه لازم برای پياده سازی سيستم جامع مديريت و سيستم HIS و MIS Iso 9001 وجود سيستم استاندارد -O7 وجود شركتهای ارائه دهنده خدمات پشتيبانی و حجمی –O8 توجه مردم به امر بهداشت و درمان -O9

اسلاید 36: 36تهديد ها T عدم وصول به موقع مطالبات مركز از مؤسسات طرف قرارداد -T1 وجود سازمانهای موازی -T2 پائين بودن درآمد مردم -T3 كافی نبودن اطلاعات مردم از قوانين و مقررات دست و پاگير-T4 كافی نبودن اعتبارات تخصيصي از دانشگاه -T5 نبود مجوزهای لازم جهت بهره برداری از بخشهای جديد -T6 واقعی نبودن تعرفه ها -T7 اجراء نشدن به موقع قوانين و مقررات از سوی دانشگاه -T8 صدور آئين نامه ها و دستورالعملها بدون پشتوانه مالی -T9 عدم اجرای بموقع تعهدات شركتها در تأمين تجهيزات -T10

اسلاید 37: 37ماتريس استراتژيك اصلي(grand strategy matrix)

اسلاید 38: 38ذينفع ها STAKE HOLDERSخارجيبيماران دانشجويان سازمانهاي طرف قرارداد همراهان ( مراجعين )كاركنان ساير مراكز كه جهت انجام امور اداري مراجعه مي كنند وزارت متبوع سازمان مديريت و برنامه ريزي داخلي- كاركنان مركز آموزش ، درماني - اينترنها - رزيدنتها - پيمانكاران طرف قرارداد بابيمارستان

اسلاید 39: 39برنامه استراتژيك :1- اصلاح ساختار مديريتي مركز2- اصلاح نظام پرداخت‌ها3- اصلاح ساختار تشكيلاتي مركز4- فراگير كردن فن آوري اطلاعات و اتوماسيون فعاليتها5- ایجاد ارتباط منطقی بین تخصیص اعتبارات با ستاده ها6- كاهش تصدي‌گري7- رضایتمندی ارباب رجوع 8 – کاهش هزینه ها واستفاده بهینه از منابع 9 – جایگزینی فضا های فیزیکی فرسوده وتوسعه برحسب نیاز

اسلاید 40: 40اهداف استراتژيك بيمارستان در طول اجرای طرح1- استقرار سيستم مديريت كيفيت به ميزان حداقل 80% تا پايان سال 842- استقرار نظام مديريت مبتني بر عملكرد كاركنان تا پايان سال 843- استقرار ساختار تشكيلات مركز تا پايان شهريور 844- اتوماسيون ( مكانيزاسيون و نصب شبكه) واحدهای تحت پوشش تا پايان سال جاري5 – استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی 6 - واگذاری 100% امور پشتيباني به بخش خصوصی تا پايان سال 837- افزايش در آمد بيمارستان به ميزان 15% و بهينه سازی مصرف منابع8- افزايش رضايت مندی ارباب رجوع به ميزان 10% تا پايان سال 849- تكميل و راه اندازی بخش جراحی و ارتوپدی تا پايان سال 84

اسلاید 41: 41کارگروه مدیریت اصلاح ساختار

اسلاید 42: 42طرح اصلاح ساختار اقتصادی ومديريتی مركز آموزشی ودرمانی اميرالمومنين(ع) شهرستان سمنان

اسلاید 43: 43اصول و مبانی طراحی ساختار و تشكيلات تكاليف مقرر در بنــد (2) و (3) قسمت ب ماده(1) و بنــد های ماده (2) قانون برنامه سوم توسعه ونيز بند (ب) ماده 104وتبصره (2)ماده(8) قانـون استخدام كشوریهيچگونه افزايشي در پستهـــای سازمانـي بوجود نيايد.اجراي ساختارجديد مستلزم جذب نيروي جديد نباشد و حتي الامكان از نيروهـاي موجـود استفاده گردد.رعايت شرايط احراز مندرج در طرح طبقــه بنــدي مشاغل رسته بهداشتـــی ودرمانی الزامی است.

اسلاید 44: 44تعداد پستهای سازمانی به تفکیک رسته

اسلاید 45: 45نكات قابل توجههيچگونه افزايشی در پستهای سازمانی بوجود نيايد. اجرای ساختار جديد مستلزم جذب نيروی جديد نباشدوحتي الامكان از نيروهای موجود استفاده گردد. رعايت شرايط مندرج در طرح طبقه بندی مشاغل الزامی است .

اسلاید 46: 46جدول مقایسه ای چارت قبل با بعدبعد از استقرارقبل از استقرارواحدردیف-5 حوزه ریاست 14-حوزه مدیر24-خدمات آموزشی31112کادر پزشکی4--کادر خدمات پرستاری51510پست های سرپرستی1-53542پرستار2-52023ماما3-52229بهیار4-514کمک بهیار5-524منشی بخش6-5

اسلاید 47: 47بعد از استقرارقبل از استقرارواحدردیف1010اتاق عمل7-588بیهوشی8-5-10آزمایشگاه6-7رادیولوژی7-2داروخانه817-پاراکلینیک910-خدمات فوریتهای پزشکی10-1حوزه مدیریت 112-واحد خدمات مدیریتی12-8مدارک پزشکی137-واحد فن آوری و اطلاعات14

اسلاید 48: 48بعد از استقرارقبل از استقرارواحدردیف-36اموراداری154-واحد منابع انسانی 1619-واحد خدمات عمومی و بهداشت محیط17-10امور مالی1811-واحد بودجه و مالی19-6تاسیسات تجهیزات و برق204-نگهداشت 21206227جمع کل

اسلاید 49: 49جدول مقایسه ای ساختار قبل وبعد کاردانی وکارشناسی

اسلاید 50: 50نمودار مقایسه ای ساختار

اسلاید 51: 51

اسلاید 52: 52جدول گانت برنامه عملیاتی سال 83

اسلاید 53: 53جدول گانت برنامه عملیاتی سال 84

اسلاید 54: 54 كار گروه مديريت مبتني بر عملكرد

اسلاید 55: 55هدف کلی :پیاده سازی مدیریت مبتنی بر عملکرد

اسلاید 56: 56اهداف ویژه :افزایش رضایتمندی بیمارانایجاد خلاقیت و نو آوری در پرسنل بیمارستانایجاد انگیزه برای ارائه خدمت بهترارتباط منطقی بین پرداختها و فعالیتهاافزایش بهره وری نیروی انسانی

اسلاید 57: 57روش كارتعیین ریز فعالیتها تعیین زمان مفید صرف شده برای هر واحد خدمتتعیین زمان مفید انجام کار هریک از پرسنل در طول ماهتعیین استانداردی برای انجام کار توسط پرسنل از نظر مدرک تحصیلی ،حقوق ، سابقه و ساعت کارتعیین روش محاسبه پرداخت ماهانه پرسنل براساس مستندات قانونی و علمی به نسبت کارکرد مفید محاسبه و تعیین دستمزد نیروی انسانی به نسبت هر بسته خدمتی

اسلاید 58: 58محاسبه هزينه پرسنلي كاركنان آزمايشگاه

اسلاید 59: 59نتیجه:

اسلاید 60: 60عنوان : راديولوژي مركز آموزشي درماني اميرالمومنين (ع)هزينه پرسنليمعدل زمان مشاهدهجمع زمان مشاهدهتعداد دفعات مشاهدهنوع گرافيرديف35284/88410Chest Xray126884/6325OPG242684/10525لترال گردن3274353/665/325كف پا440747/99/677عكس ساده شكم 5714017855باريوم سوالو664684/15775دورسولومبار735284/8425لگن8

اسلاید 61: 61بررسی وضعیت هزینه پرسنلی در واحد رادیولوژی

اسلاید 62: 62نمودار پیشرفت برنامه عملیاتی کارگروه مدیریت مبتنی برعملکرد

اسلاید 63: 63کارهای در دست اقداممحاسبه هزینه پرسنلی لیبر

اسلاید 64: 64جدول گانت برنامه عملیاتی مدیریت مبتنی بر عملکرد سال 84

اسلاید 65: 65جدول گانت برنامه عملیاتی سال 84

اسلاید 66: 66جدول گانت برنامه عملیاتی سال 84

اسلاید 67: 67 كار گروه فن آوري نظام اطلاعات

اسلاید 68: 68هدف كلي :استقرار فن آوري اطلاعات در بيمارستان جهت به روز رساندن اطلاعات

اسلاید 69: 69اهداف ويژه :بررسي وضعيت موجود اطلاعاتيتجهيز امكانات سخت افزاريخريد نرم افزاربه روز رساندن اطلاعات استقرار MIS و HIS

اسلاید 70: 70اقدامات انجام شدهجلسه توجیهی کابل کشیتهیه سخت افزار و نرم افزارآموزش پرسنلاستقرار برنامه HIS در واحد های پذیرش ، صندوق و رادیولوژی و اورژانس و ....

اسلاید 71: 71تعداد كامپيوترهای موجود در بيمارستان

اسلاید 72: 72تعداد آموزش گیرندگان برنامه HIS

اسلاید 73: 73جدول گانت برنامه عملیاتی فن اوری اطلاعات سال 84

اسلاید 74: 74 كار گروه مديريت نگهداشت

اسلاید 75: 75نگهداشتمجموع عوامل مدیریتی و برنامه ریزی برای چگونگی استفاده و نگهداری در تاسیسات زیر بنایی و تجهیزات سرمایه ای می با شد.

اسلاید 76: 76اهداف كلياستفاده بهينه از منابع موجود و كاهش هزينه ها

اسلاید 77: 77استراتژیواگذاری نگهداری بخشهای تاسیسات و فضاهای فیزیکی و تجهیزات پزشکی به بخش خصوصی

اسلاید 78: 78اقدامات انجام شده :تشكيل تيم وتوجيه اعضاء برای انجام کارتقسيمات اعضاء به سه گروه تخصصی تاسيسات ،ابنيه،تجهيزاتجمع آوری اطلاعات توسط گروههای تخصصی تهيه متن قرارداد در زمينه تخصصی گروهها برای واگذاری به بخش خصوصی برگزاری مناقصه بخش تاسيسا ت وفضاهای فيزيكيواگذاری نگهداری تاسيسات به بخش خصوصیتجديد مناقصه بخش فضاهای فيزيكيعقد قرارداد براي فضاهاي فيزيكيعقد قرارداد با مهندس سيالات

اسلاید 79: 79جدول گانت مدیریت نگهداشت سال 84

اسلاید 80: 80نتیجه :واگذاری : نگهداری و تعمیرات تاسیسات ( 100% ) نگهداری و تعمیرات فضاهای فیزیکی ( 100% )نگهداری و تعمیرات تجهیزات پزشکی

اسلاید 81: 81 كار گروه كاهش تصدي گري

اسلاید 82: 82استراتژی کاهش تصدی گری وافزایش نظارتی

اسلاید 83: 83هدف کلی واگذاری امور خدماتی و پشتيبانی به بخش خصوصی

اسلاید 84: 84اقدامات انجام شده در خصوص كاهش تصدي گري

اسلاید 85: 85فعالیت های واگذار شده به بخش خصوصی در مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین(ع)

اسلاید 86: 86درصد رضایت از لنژری قبل و بعد از واگذاری آبان ماه 83

اسلاید 87: 87درصد رضایت از وضعيت تغذيه در مركز آذر ماه 83

اسلاید 88: 88

اسلاید 89: 89جدول گانت برنامه عملیاتی کاهش تصدی گری سال 83

اسلاید 90: 90جدول گانت برنامه عملیاتی کاهش تصدی گری سال 84

اسلاید 91: 91 كار گروه بودجه ريزي عملياتي

اسلاید 92: 92هدف كليسازماندهي نظام بودجه ريزي مركز آموزشي درماني حضرت امير بر اساس بودجه بندي عملياتيبخش رادیولوژی بيمارستان

اسلاید 93: 93روش انجام كار 1*محاسبه تعداد گرافي انجام شده در طول سال ، ماه ، روز بر حسب اندازه و نوع2* محاسبه ميانگين اماده سازي هر فيلم راديولوژي به دقيقه – ساعت به تفكيك نوع گرافي 3* محاسبه هزينه هاي مواد – دستمزد – هزينه عمومي و سربار 4* تسهيم هزينه ها بر روي هر گرافي انجام شده5* تعيين قيمت تمام شده هر گرافي انجام شده

اسلاید 94: 94 روش انجام كار 1-1 *محاسبه تعداد گرافي انجام شده در طول سال ، ماه ، روز بر حسب اندازه و نوع

اسلاید 95: 95

اسلاید 96: 96زمان تخصيص داده شده به بخش راديولوژی مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنين(ع) (پايلوت) سمنان سال 82

اسلاید 97: 97روش انجام كار 3-1* محاسبه هزينه هاي مواد – دستمزد و هزينه عمومي و سربار

اسلاید 98: 98محاسبه هزينه هاي بخش راديولوژيشرح هزينه سالانه مبلغ درصد هزينه هرگرافی هرگرافیمواد 121801500 5/ 22 12245 ريال دستمزد 179754931 3/33 18071 ريالهزينه عمومي 275221896 51 27669 ريالاستهلاك 181178637 6/33 18214 ريالساير هزينه ها 29020968 4/5 2917 ريالجمع هزينه هاي سالانه 539278226 100 79116 ريال

اسلاید 99: 99

اسلاید 100: 100

اسلاید 101: 101دستاوردهاي اين تحقيق به شرح ذيل مي باشد كه بعنوان پايه بودجه ريزي عملياتي كاربرد دارد1- تعين شاخص هاي هزينه هاي گرافی یک فعالیت رادیولوژی 2- تعين شکاف بين تعرفه درماني و بهای تمام شده 3- تعیین سوبسید يا كمك جهت پوشش زيان ناشي از ارائه خدمات 4- محاسبه كل درآمدها و هزينه هاي بخش رادیولوزی همراه با استهلاك5- اطلاعات جامع برای مديران در خصوص تصميم گيري و چرخش فعاليت راديولوژي

اسلاید 102: 102نتيجه گيري: با توجه به كل هزينه هاي بيمارستان 9484ميليون ريال و درآمدهاي آن 6484ميليون ريال بوده است.بنابراين ارقام فوق نشان مي دهد كه بخش آزمايشگاه بيمارستان اميرالمومنين (ع) پايلوت سمنان به ميزان 4 درصد هزينه را از كل هزينه هاي بيمارستان تشكيل داده است.در پايان درآمد بيمارستان اميرالمومنين قادر است به نرخ 36/68 درصد هزينه ها را پوشش داده و الباقي آن به نرخ 6/31 درصد سرباري است كه دانشگاه مجبور است از محل ساير منابع و يا واحدهاي ديگر جبران نمايد.

اسلاید 103: 103جدول گانت بودجه ریزی عملیانی سال 84

اسلاید 104: 104بررسی وضعیت درامد بیمارستان قبل و بعد از اجرای طرح اصلاح ساختار 9 ماهه

اسلاید 105: 105نمودار پیشرفت برنامه عملیاتی تدوین شده مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع)

اسلاید 106: 106جدول زمان بندی کلی سال 84 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مرکز آموزشی درمانی امیر المومنین(ع)

اسلاید 107: 107مشکلاتمقاومت پرسنل در برابر تغییرکمبود فضای فیزیکیعدم تخصیص به موقع اعتباراتتوزیع نیروی انسانیفرسودگی تختها و تجهیزاتپایین بودن انگیزه کارینبود شرکت های توانمند و ...

اسلاید 108: 108پیشنهادات- واگذاری محاسبه بسته های خدمتی از طریق بخش خصوصی بستر سازی مناسب فرهنگ سازی تامین اعتبار مناسب داشتن مجوز برای جذب افراد توانمند خارج از سیستم به کار گیری نرم افزار مناسب آموزش مناسب

اسلاید 109: 109نتیجه گیری علی رغم تمامی مشکلات موجود و موانع زیاد طرح قابلیت اجرایی داشته و در نهایت منجر به بهره وری سازمانی, افزایش رضایت خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان و مدیران خواهد شد.

اسلاید 110: 110Thank you for listening

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید