کسب و کار مهارت‌های شخصی

عوامل تحکیم خانواده

tahkim-khanvadeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عوامل تحکیم خانواده”

عوامل تحکیم خانواده

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: فهرست:عوامل تحکیم خانوادهمهارت های تحکیم خانوادهحقوق و تکلیف همسران حقوق مشترکحقوق اختصاصی

اسلاید 3: عوامل تحکیم خانواده:دین داری :از جمله عوامل موثر در استحکام خانواده ، اعتقادات دینی و رفتار های منطبق بر شاخص های دینی است.پرهیز از محرمات الهیسرسپردگی به دستورات الهی در باید ها و نبایدهای زندگیایجاد وفاق در بایسته های زندگیتاثیر رعایت حلال و حرام الهیسرسپردگی به دستورات الهی در باید ها و نبایدهای زندگی

اسلاید 4: 13نسبت ناروای بی عفتیدروغ گوییآزار والدین2از جمله محرمات

اسلاید 5: مقصود از دین داری ، داشتن اعتقادات اسلامی و بروز رفتارهای منطبق بر آن است نه آن نحو از دین داری که با گزینش بخشی از دین و رها کردن بخشی دیگر بنام دین عمل میشود.نکته ی مهم:

اسلاید 6: عوامل تحکیم خانواده:2. محبت به اعضای خانواده: قرآن کریم از رابطه میان زوجین با کلمه مودت و رحمت تعبیر میکند.سرسپردگی به دستورات الهی در باید ها و نبایدهای زندگیسرسپردگی به دستورات الهی در باید ها و نبایدهای زندگیامام صادق (ع) میفرمایند:هرگاه عشق و علاقه مردی به همسرش زیاد شود ، بر ایمان او افزوده میشود.امام رضا (ع) میفرماید: بدان که زنان چند گروه اند که یک گروه از آنان گنج و غنیمت بشمار می آیند این گروه زنانی هستند که شوهران خود را دوست دارندو به آنها عشق می ورزند.پیامبر اکرم می فرمایند: هرکس فرزندش را ببوسد خداوند برای او حسنه مینویسد و کسی که اوراشاد کند خداوند در روز قیامت اورا شاد میسازد.

اسلاید 7: عوامل تحکیم خانواده:3. خوش گفتاری: سرسپردگی به دستورات الهی در باید ها و نبایدهای زندگیسرسپردگی به دستورات الهی در باید ها و نبایدهای زندگیامام سجاد (ع) میفرمایند: حق همسر بر تو آن است که همواره به یاد داشته باشی که خداوند همسرت را سبب آرامش، راحتی و آسایش تو قرار داد. اورا مونس و یاورت نمود و بوسیله ی اواز بسیاری از ناملایمات محافظت شدی. پس واجب است هریک از شما همسران ، خداوند را بخاطر همسر محبوبش شکر گوید و توجه داشته باشد که او نعمتی الهی است و واجب است که با این نعمت خداوندی خوش گفتار باشد.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید